Jump to content

phono versterker

saroes
 Share

Recommended Posts

Hallo,

NAD, Clearaudio basis, trigon, Perraux, Lehmann black cube, Van Medevoort, Transrotor, Sphinx, ASR, Unison Research, Roksan, Lehmann Silver Cube; allemaal mogelijkheden.

Hangt van het element af welke het meest geschikt is.

Ik kan ook wel wat roepen :rolleyes: maar dat heeft zo geen enkele zin <_<

Behoudens de reactie van Werner kan de rest onder de noemer "doe maar wat" geschaard worden <_<

Beste Henk,

De man vraagt welke phone versterker het beste bij zijn platenspeler past en niet meer. B)

En daar heeft ie antwoord op gekregen van mij, ik heb er een genoemd welke volgens mij bij iedere platenspeler of element past.

DEPETER

Ik kan ook wel wat roepen :rolleyes: maar dat heeft zo geen enkele zin <_<

Behoudens de reactie van Werner kan de rest onder de noemer "doe maar wat" geschaard worden <_<

Geldt dat niet voor de meeste adviezen op dit forum?

Ik hoop dat die uitspraak niet voor mij bedoeld is (midi-setje)

Beste,

Gewoon een PP2 van NAD................kan voor MM en voor MC en voor een Midi Setje meer dan voldoende of het moet een Mission Cyrus, Meridian midisetje zijn.

MvG,

HAudio

:rolleyes:

Ik hoop dat die uitspraak niet voor mij bedoeld is  (midi-setje)

Beste,

Gewoon een PP2 van NAD................kan voor MM en voor MC en voor een Midi Setje meer dan voldoende of het moet een Mission Cyrus, Meridian midisetje zijn.

MvG,

HAudio

:rolleyes:

En een PP2 heeft momenteel nog steeds het voordeel dat je weinig "afschrijving "hebt .

Ik verkocht de mijne na aanschaf voor een andere trap nog altijd voor 70% van de nieuwwaarde en dat in een tijdsbestek van 18 maanden .

Op markplaats.nl had ik de kopers voor het uitzoeken omdat het voor het geld gewoon een goed trapje is .

groetjes

John