saroes Posted 15 februari 2005 Report Share Posted 15 februari 2005 Goede avond allemaal Wie van de heren kan mij vertellen welke phono versterker ik het beste kan gebruiken bij een thorens td146 met een MM element? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 16 februari 2005 Report Share Posted 16 februari 2005 Welk budget? Welk element? Welke toekomstplannen qua platenspeler en element? Wat voor soort geluid wil je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 16 februari 2005 Report Share Posted 16 februari 2005 Hallo Saroes, Een trigon vanguard. DEPETER. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 16 februari 2005 Report Share Posted 16 februari 2005 mf x-lps? 195 euro nieuw.... doet zowel mm als mc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 16 februari 2005 Report Share Posted 16 februari 2005 Hallo, NAD, Clearaudio basis, trigon, Perraux, Lehmann black cube, Van Medevoort, Transrotor, Sphinx, ASR, Unison Research, Roksan, Lehmann Silver Cube; allemaal mogelijkheden. Hangt van het element af welke het meest geschikt is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 16 februari 2005 Report Share Posted 16 februari 2005 Ik kan ook wel wat roepen maar dat heeft zo geen enkele zin Behoudens de reactie van Werner kan de rest onder de noemer "doe maar wat" geschaard worden Beste Henk, De man vraagt welke phone versterker het beste bij zijn platenspeler past en niet meer. En daar heeft ie antwoord op gekregen van mij, ik heb er een genoemd welke volgens mij bij iedere platenspeler of element past. DEPETER Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 16 februari 2005 Report Share Posted 16 februari 2005 Ik kan ook wel wat roepen maar dat heeft zo geen enkele zin Behoudens de reactie van Werner kan de rest onder de noemer "doe maar wat" geschaard worden Geldt dat niet voor de meeste adviezen op dit forum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
saroes Posted 16 februari 2005 Author Report Share Posted 16 februari 2005 Ik hoop dat die uitspraak niet voor mij bedoeld is (midi-setje) Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 16 februari 2005 Report Share Posted 16 februari 2005 Ik kan ook wel wat roepen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 16 februari 2005 Report Share Posted 16 februari 2005 Ik hoop dat die uitspraak niet voor mij bedoeld is (midi-setje) Beste, Gewoon een PP2 van NAD................kan voor MM en voor MC en voor een Midi Setje meer dan voldoende of het moet een Mission Cyrus, Meridian midisetje zijn. MvG, HAudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 16 februari 2005 Report Share Posted 16 februari 2005 Ik hoop dat die uitspraak niet voor mij bedoeld is (midi-setje) Beste, Gewoon een PP2 van NAD................kan voor MM en voor MC en voor een Midi Setje meer dan voldoende of het moet een Mission Cyrus, Meridian midisetje zijn. MvG, HAudio En een PP2 heeft momenteel nog steeds het voordeel dat je weinig "afschrijving "hebt . Ik verkocht de mijne na aanschaf voor een andere trap nog altijd voor 70% van de nieuwwaarde en dat in een tijdsbestek van 18 maanden . Op markplaats.nl had ik de kopers voor het uitzoeken omdat het voor het geld gewoon een goed trapje is . groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts