Guest michael Posted 20 mei 2001 Report Share Posted 20 mei 2001 beste hififreaks, eerst en vooral een hartelijk dank voor diegene die geantwoord hebben op mijn vraag van een passend luidsprekerstel voor mijn marantz versterker pm 17 mk II ik heb mijn oren gevolgd en heb de mission m 780 gekocht nu het volgende: wie weet iets meer over de nieuwe sacd van marantz sa 14 wanneer komt deze uit? marantz eindhoven zegt zelf dat het gaat om de sa 12 , maar heeft dit hetzelfde uitzicht en specificaties als de sa 14 wie weet er iets meer over nogmaals dank voor alle antwoord doei michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bob Posted 21 mei 2001 Report Share Posted 21 mei 2001 De Marantz SA-14 wordt in Amerika al aangeboden voor een prijs rond de $ 2900. Dit is een stereo model en lijkt op de SA-1 is dus alleen de helft goedkoper (zullen ongetwijfeld andere onderdelen in zitten). De SA-12 is de multichannel uitvoering en wordt in de zomer verwacht (ook in Amerika nu nog niet leverbaar, ook nog geen prijsindicatie bekend). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts