horiyoshi Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 Vrienden, ik ben de gelukkige bezitter van een yamamura ciabatta netfilter. Helaas heb ik geen handleiding erbij of informatie kunnen vinden. Mijn vraag is: kan dit filter een eindverterker aan? Ik heb een ML 331. Ik weet dat een aantal filters zonder probleem een eindbak aankunnen ( zoals Kemp) maar kan het met deze ook? Mocht iemand ergens een handleiding weten of een internet link...graag! Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 Vrienden, ik ben de gelukkige bezitter van een yamamura ciabatta netfilter. Helaas heb ik geen handleiding erbij of informatie kunnen vinden. Mijn vraag is: kan dit filter een eindverterker aan? Ik heb een ML 331. Ik weet dat een aantal filters zonder probleem een eindbak aankunnen ( zoals Kemp) maar kan het met deze ook? Mocht iemand ergens een handleiding weten of een internet link...graag! Michel Vergeet het maar ,wat Kemp betreft. Ja een klasse 'A' 1/2 watt se triode,meer ook niet,Marketing heet dat. Eindversterker parrallelfilteren (dus als je Kemp wil de 'SNS' plug)of niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 Wat zou je zeggen van je eigen filters? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 Of voor de eindtrap helemaal GEEN filters Link to comment Share on other sites More sharing options...
mjwe Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 Hallo, Kemp heeft speciaal ontwikkelde blokken voor eindversterkers. Er zijn in mijn optiek goede resultaten mee te behalen, maar waarschijnlijk dus ook minder goede. Helaas kan ik je geen info geven over je netfilter. Groet, MArk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidvh Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 Gewoon je eindbak direct in t stopcontact prikken.... Heb vaak gehoord dat dit toch t beste is. CD en Pre wel op een filter, maar eindbak altijd direct. Maar ja, dat zijn ook maar dingen die ik heb "gehoord". Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 19 februari 2005 Report Share Posted 19 februari 2005 Gewoon je eindbak direct in t stopcontact prikken....Heb vaak gehoord dat dit toch t beste is. CD en Pre wel op een filter, maar eindbak altijd direct. Maar ja, dat zijn ook maar dingen die ik heb "gehoord". En hoeveel parrallelle filters heb je geprobeerd?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 19 februari 2005 Report Share Posted 19 februari 2005 Geen filter is het besten filter. En ja een ML filteren zou ik niet doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidvh Posted 19 februari 2005 Report Share Posted 19 februari 2005 Ik weet dat bij Audioresearch je de kabels moet gebruiken die zijn meegeleverd. De amps zijn om die kabel heen ontwikkeld. Dus als je er een andere kabel aan prikt, dan hoor je dat duidelijk. Schijnt... Kan me dat verhaal ook wel bij ML voorstellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 19 februari 2005 Report Share Posted 19 februari 2005 ik heb niets met een filter, levensloos en saai. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 20 februari 2005 Report Share Posted 20 februari 2005 ik heb niets met een filter, levensloos en saai. Behalve een goed paralelfilter, van dhr. P. Bell bijvoorbeeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 20 februari 2005 Report Share Posted 20 februari 2005 ik heb niets met een filter, levensloos en saai. Behalve een goed paralelfilter, van dhr. P. Bell bijvoorbeeld. Bedoel je, omdat het geen verschil maakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stingray Posted 24 december 2006 Report Share Posted 24 december 2006 Hallo Ik heb er allleen over gehoord dat randapparatuur meer geschikt is. Versterker zal net als bij de Job Sweeter van Goldmund, worden beperkt (hoorbaar). PS Audio Outlet HC kan meer aan, maar is kwalitatief denk ik minder. Het merk Vibex is een aanrader ! NB Heb je intussen nog wat met het filter gedaan ? Of met stroomgroep, of iets anders voor stroom voorziening ? Benieuwd ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 25 december 2006 Report Share Posted 25 december 2006 Vrienden, ik ben de gelukkige bezitter van een yamamura ciabatta netfilter. Helaas heb ik geen handleiding erbij of informatie kunnen vinden. Mijn vraag is: kan dit filter een eindverterker aan? Ik heb een ML 331. Ik weet dat een aantal filters zonder probleem een eindbak aankunnen ( zoals Kemp) maar kan het met deze ook? Mocht iemand ergens een handleiding weten of een internet link...graag! Michel Hoi Michel, Niet doen, het gaat altijd ten koste van je dynamiek. Bovendien heeft de ontwerper al rekening gehouden met eventuele netvervuiling en zit er een netfilter in de 300-serie ingebouwd. Lees ook eens >> deze link <<, daar wordt uitgebreid op het ontwerp van de 300-serie ingegaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 25 december 2006 Report Share Posted 25 december 2006 Elke fabrikant die redelijke producten maakt zal de invloed van een niet 100% schone netspanning tot een dermate kleine waarde terugbrengen dat het geen zin zou moeten hebben om een filter te gebruiken! En wie gebruiken filters? Audiofielen met doorgaans hele dure spullen.... ieder z'n ding.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 december 2006 Report Share Posted 25 december 2006 Elke fabrikant die redelijke producten maakt zal de invloed van een niet 100% schone netspanning tot een dermate kleine waarde terugbrengen dat het geen zin zou moeten hebben om een filter te gebruiken! En wie gebruiken filters? Audiofielen met doorgaans hele dure spullen.... ieder z'n ding.. Amen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts