Harman Karton Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 Hallo Ik wil mijn huidige CD-speler (Duson CD150) wellicht gaan vervangen. Ik zal dan uitkomen in de klasse tussen 2 en 3000 Euri. Een van de kandidaten is dan de Meridian G7 (of evt G8). * Heeft iemand al ervaring met de neiuwe meridian spelers ? * Ik verbaas me over het feit dat de G7 in een engelse test nou niet echt geweldig werd getest * Wat zijn nog andere kandidaten in deze prijsklasse en welke verbtering kan ik verwachten tov mijn Duson. O, ja verder speel ik met een Classe versterker en Thiel speakers. greetz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 * Wat zijn nog andere kandidaten in deze prijsklasse en welke verbtering kan ik verwachten tov mijn Duson. Ik ben niet zo thuis in Cd speler land, en al helemaal niet in die prijsklasse. Wel heb ik ooit een paar maand de Duson CD150 in mijn set gehad. Mijn ervaring was dat een CD speler van het merk waar jij de spot mee meent te moeten drijven, de HK hd760 veel natuurlijker speelde dan de Duson. Ik heb de Duson verkocht, het geld in mijn zak gestoken en een veel goedkopere speler gekocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mjwe Posted 18 februari 2005 Report Share Posted 18 februari 2005 Hallo, Nog wat merken, Moon Muse Resolution Audio In mijn ogen merken welke in ieder geval cd spelers maken die de moeite waard zijn. Groet, Mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 19 februari 2005 Report Share Posted 19 februari 2005 Beste Greetz, Ik speel mijn CD's af in een Meridian 507 en ben daar erg tevreden over. Heb de G-serie nog niet gehoord en weet dus ook niet hoe die zich verhouden. In deze prijsklasse zijn er zeer veel mogelijkheden. Even een paar die ik je niet wil onthouden: een Northstar loopwerk/DAC combinatie een 2e hands Wadia een mooie Sony ES speler en die zwaar laten modificeren door Sound Evolution en last but not least een mooie Transrotor bij AudioSelectief vandaan, is slecht in CD's afspelen maar leg er vinyl op en je zult genieten Overigens zou ik me geen zorgen maken over een slechte test, gewoon zelf gaan luisteren. Heb een paar maanden geleden een setje Canton's gehoord, worden in de Duitste testen de hemel in geschreven, voor mij de slechtste luidsprekers die ik in jaren heb gehoord. Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 20 februari 2005 Report Share Posted 20 februari 2005 Ik heb een tijdje geleden een Shanlin gehoord, de klank was zeker niet verkeerd. Die dingen worden volgens mij zwaar ondergewaardeerd. Henri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts