Guest Henkie13 Posted 20 mei 2001 Report Share Posted 20 mei 2001 Wie heeft een beetje uitgebreidde informatie over crossover/aktieve filters, of een aantal interessante links waar ik wat kan vinden. Wil er namelijk wat meer over weten en kan er dan een verslag van maken. Ben erg benieuwd want ik kan eigelijk niks vinden op internet. Alvast bedankt Henk de Groot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 23 mei 2001 Report Share Posted 23 mei 2001 Hoi Henkie 13, je kunt eens kijken op de website van Linn, zij maken aktieve filters, wellicht vind je daar meer info! www.linn.co.uk gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel van mijn hifi Posted 23 mei 2001 Report Share Posted 23 mei 2001 Hallo Henkie, Naast Linn (die puur voor hun eigen speakers ontwerpt) kun je ook eens op zoek gaan naar info over Bryston, die maken active crossovers die algemeen toepasbaar zijn. `t Is wel een beetje een uitstervend artikel geworden, de trend is dat men uitgaat van passieve systemen, of een compleet ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 23 mei 2001 Report Share Posted 23 mei 2001 He,Marcel, ...nu ik je toch effe "spreek" (sorry,Henk, effe tussendoor,dit heeft nix met je vraag te maken hoor) Ik zag op de site dat jullie ook Linn-dealer zijn. Kun je mij ook vertellen of de stands die speciaal ontworpen zijn voor de Linn Kan-2 luidsprekers nog leverbaar/te bestellen zijn ? De speaker zelf wordt al 'n jaar of 9 a 10 niet meer gemaakt,geloof ik. That's all, Groeten, Alco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chimeara Posted 1 juni 2001 Report Share Posted 1 juni 2001 Henkie! Kijk eens op: www.trueaudio.com Hier staat zo'n beetje alles op wat je wil weten! Groetjes, CH Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel van mijn hifi Posted 1 juni 2001 Report Share Posted 1 juni 2001 Originally posted by Alco:He,Marcel, ...nu ik je toch effe "spreek" (sorry,Henk, effe tussendoor,dit heeft nix met je vraag te maken hoor) Ik zag op de site dat jullie ook Linn-dealer zijn. Kun je mij ook vertellen of de stands die speciaal ontworpen zijn voor de Linn Kan-2 luidsprekers nog leverbaar/te bestellen zijn ? De speaker zelf wordt al 'n jaar of 9 a 10 niet meer gemaakt,geloof ik. Hallo Alco, ik heb de vraag voorgelegd aan Linn importeur Latham, men gaat uitzoeken of er nog zulke stands rondzwerven in hun pand, in wat voor een staat die eventueel nog verkeren, en wat ze dan moeten kosten. Latham kennende wordt het dan geen "cheap-cheap, to low to refuse" prijs. Ik kom er nog op terug, kan vanwege een weekje afwezigheid effe duren. Groet, Marcel That's all, Groeten, Alco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts