jackflash Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 Hallo, Ik wil een systeem kopen, liefst losse componenten, waarbij ik in de huiskamer surround geluid heb (5.1 of 6.1) en waarbij de boxen ook voortreffelijk geluid procuceren bij afspelen muziek (cd). Daarnaast wil ik dit uitbreiden naar andere kamers (keuken, badkamer), dit uiteraard om muziek te luisteren. Met name (stereo) geluid voor de muziek, moet perfect zijn. Dat is waar bij mij een bose systeem afvalt. Mijn voorkeur zou uitgaan naar een alles in 1systeem, maar ik vrees dat dit niet bestaat. Heb Bose lifestyle overwogen, maar wat ik zo lees, is dat prijs kwaliteit niet goed is. Zou ook mooi zijn als e.e.a. "kabel loos" is, maar dat zal wel niet bestaan. Mijn budget is ongeveer 4000 euro. Wie kan mij goede, maar vooral concrete adviezen geven? Dank. Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 Hallo Michel, In die prijsklasse kan 't Schotse merk LINN wellicht iets voor je zijn. Die hebben wel een Linn Classik. Die bestaat uit een krachtige versterker, CD-speler + tuner in 1 behuizing. Volgens mij bied Linn ook mogelijkheden voor Home-Theater en multi-room uitbreiding. Helemaal ideaal voor jouw doeleinden zou denk ik de Linn Movie zijn Dan heb je alls in 1 apparaat, maar ik geloof dat ie boven je budget valt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 In je overwegingen zou ik deze http://www.pioneer.nl/nl/product_detail.js...xonomy_id=62-98 er ook bij betrekken. Is voorzien van multi room mogelijkheden en onder de av-versterkers de referentie voor wwergave van stereo. Daarnaast werkt de ingebouwde mogelijkheid om de versterker af te stemmen op je systeem en op de akoestiek als een zonnetje. Met stevig onderhandelen past hij binnen het gestelde budget. Groet, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 februari 2005 Report Share Posted 23 februari 2005 In je overwegingen zou ik deze http://www.pioneer.nl/nl/product_detail.js...xonomy_id=62-98 er ook bij betrekken. Is voorzien van multi room mogelijkheden en onder de av-versterkers de referentie voor wwergave van stereo. Daarnaast werkt de ingebouwde mogelijkheid om de versterker af te stemmen op je systeem en op de akoestiek als een zonnetje.Met stevig onderhandelen past hij binnen het gestelde budget. Groet, Henk Lijkt me niet mis idd Nog een paar grote jongens: Sony TA-DA9000ES Yamaha DSP-Z9 Denon AVC-A1SRA (ze hebben er nog een: de AVC-A11SR) Onkyo TX-NR5000E (met tuner) Rotel RSX-1067 (ook met tuner) Marantz SR9300 (ook met tuner) Alle plaatjes zijn klikbaar... Is het budget van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Het_zoontje Posted 24 februari 2005 Report Share Posted 24 februari 2005 Hallo, Als het totale budget 4000 euro is: Zou ik de denon avr3805 nemen deze heeft multizone dat houd in dat, de kinderen film kunnen kijken in de kamer en in de keuken kan de radio aan staan en dat allemaal over de zelfde versterker. Als DVD speler de dvd 2200 van denon. Als subwoofeer een AS22 van canton (echt een super subwoofer qua formaat) Als achter luidsprekers een set canton Plus x Center een Jk center van Jkacoustics (belangrijkste luidspreker in je surround set!) Hoofdluidsprekers Set Jk optima II En als final touch de luidsprekers in de keuken een set missions M??? nog iets (als optie set dipooltjes voor als je 6.1 wilt hebben) Groetjes Vond het even leuk om deze set voor te leggen gaarne een reactie. (niet bedoeld om te adverteren voor degene .........) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts