Jump to content

Een weekje met de Tabu

ajb
 Share

Recommended Posts

Een weekje met de Gryphon Tabu.

Na wat wikken en wegen toch maar het onderstaande aan het WWW toevertrouwd.

Mijn set is de volgende: een CEC loopwerk/North Star Design dac als bron, Sonus Faber Minima Amator luidsprekers en dat alles met de nodige kabeltjes met elkaar en met het stopcontact verbonden. Mijn versterker is een push-pull buizenversterker met el34 in triode-stand. De cd

@PD

Ik ga rustig mijn mogelijkheden bekijken.

@cgm

Moa, ik vind dat niet zo erg een keertje minder op vakantie, maar hoe leg ik dat uit aan mijn dochter van 7 jaar? :o

@Ome Henk

Als je er een weet voor dat bedrag, dan zal ik zeker niet twijfelen om het te halen, maar de vraagprijs is toch iets anders.

@cgm

Moa, ik vind dat niet zo erg een keertje minder op vakantie, maar hoe leg ik dat uit aan mijn dochter van 7 jaar? :o

Da's de fout van hedendaagse ouders. Kinderen van 7 moeten gewoon luisteren. Wat nou uitleggen.. ;):D

@ Ome Henk

Ik heb hem te pakken. Autorijden vind ik best leuk, maar ca 600 km rijden gaat mij toch iets te ver in Agilaatje.

@CGM

Da's de fout van hedendaagse ouders. Kinderen van 7 moeten gewoon luisteren. Wat nou uitleggen.. wink.gif biggrin.gif

Och, voor de rest luistert ze wel, maar om een vakantietje zal ze toch echt wel vragen.

Ik had hem door, Ruud, thnx anyway.

Eigenlijk is me niet duidelijk waarom dat ding een week bij je heeft gestaan. Dan heb je toch enigszins de intentie om hem te kopen, of niet? En als hij dan ook nog eens geweldig klinkt, klaar toch? :)