kvs74 Posted 27 februari 2005 Report Share Posted 27 februari 2005 Hoi, Ik heb een Marantz receiver SR 7000. Wanneer ik deze in een meubel plaats ongeveer een halve meter onder de TV, dan storen bepaalde Tv-zenders (lichte gele golven door het beeld) Kan dit door magnetische velden ontstaan, van bv mijn receiver? Hoe kan ik dit oplossen, helpt het als ik folie aanbreng als buffer? Hoe kan ik deze invloeden tot een minimum beperken? Graag een reactie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BerendK Posted 27 februari 2005 Report Share Posted 27 februari 2005 Hallo. Probeer een Shakti Stone of leg een plaat lood bovenop je receiver. www.shakti-innovations.com Groeten Bernhard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
target Posted 27 februari 2005 Report Share Posted 27 februari 2005 Hallo.Probeer een Shakti Stone of leg een plaat lood bovenop je receiver. www.shakti-innovations.com Groeten Bernhard. Ja da's een goed idee, een plaat lood op je versterker Kan die gelijk goed z'n warmte kwijt...not Link to comment Share on other sites More sharing options...
BerendK Posted 27 februari 2005 Report Share Posted 27 februari 2005 Hallo.Probeer een Shakti Stone of leg een plaat lood bovenop je receiver. www.shakti-innovations.com Groeten Bernhard. Ja da's een goed idee, een plaat lood op je versterker Kan die gelijk goed z'n warmte kwijt...not Dat hangt er vanaf hoe warm hij wordt. De meeste receivers worden niet echt warm. Je kunt de plaat ook omkrullen zodat er ruimte tussen ontstaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
target Posted 27 februari 2005 Report Share Posted 27 februari 2005 Hallo.Probeer een Shakti Stone of leg een plaat lood bovenop je receiver. www.shakti-innovations.com Groeten Bernhard. Ja da's een goed idee, een plaat lood op je versterker Kan die gelijk goed z'n warmte kwijt...not Dat hangt er vanaf hoe warm hij wordt. De meeste receivers worden niet echt warm. Je kunt de plaat ook omkrullen zodat er ruimte tussen ontstaat. Nou, dat is dan weer geen gek idee om de plaat met een balkje (zeg zo'n 20x20 mm.) zigzaggend te vouwen: /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ (zoiets dus...). Link to comment Share on other sites More sharing options...
BerendK Posted 27 februari 2005 Report Share Posted 27 februari 2005 Of je legt onder iedere hoek een stuk hard rubber zodat de plaat er 2 cm of meer boven hangt. Maar ja dat moet je eerst proberen. Misschien geeft het wel geen effect. En er rechtstreeks op wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
target Posted 27 februari 2005 Report Share Posted 27 februari 2005 Ik vind het overigens wel een vreemd probleem en denk eigenlijk dat het probleem niet bij de receiver gezocht moet worden, ik bedoel als dat een common problem zou zijn zou niet half Nederland zo'n stereomeubel hebben met een 5.1 receiver er in...toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts