Guest C J Posted 4 maart 2005 Report Share Posted 4 maart 2005 Hey CJ, Als Belgische student heb ik inderdaad niet echt topografische kennis van Nederland. Limburg en Noord-Brabant weet ik liggen, omdat ik er vlakbij de grens woon, maar verder reikt mijn kennis van Nederland niet echt. Ik vind dat zelf niet zo onbegrijpelijk hoor, zou jij bvb blindelings weten waar Bergen ligt in Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 4 maart 2005 Report Share Posted 4 maart 2005 Hey CJ, Als Belgische student heb ik inderdaad niet echt topografische kennis van Nederland. Limburg en Noord-Brabant weet ik liggen, omdat ik er vlakbij de grens woon, maar verder reikt mijn kennis van Nederland niet echt. Ik vind dat zelf niet zo onbegrijpelijk hoor, zou jij bvb blindelings weten waar Bergen ligt in Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roeland22m Posted 4 maart 2005 Author Report Share Posted 4 maart 2005 De jeugd van tegenwoordig he CJ Spijtig dat niet iedereen zich meer die tijd herinnerd van de eenheid, ben jij nog een van de overlevenden van voor 1831 CJ? Mwa, de meeste mensen van mijn leeftijd weten in Nederland vooral de dichtstbijzijnde coffeshop zijn denk ik Mvg, Roeland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 maart 2005 Report Share Posted 4 maart 2005 Hey CJ, Als Belgische student heb ik inderdaad niet echt topografische kennis van Nederland. Limburg en Noord-Brabant weet ik liggen, omdat ik er vlakbij de grens woon, maar verder reikt mijn kennis van Nederland niet echt. Ik vind dat zelf niet zo onbegrijpelijk hoor, zou jij bvb blindelings weten waar Bergen ligt in Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 5 maart 2005 Report Share Posted 5 maart 2005 De jeugd van tegenwoordig he CJ Spijtig dat niet iedereen zich meer die tijd herinnerd van de eenheid, ben jij nog een van de overlevenden van voor 1831 CJ? Mwa, de meeste mensen van mijn leeftijd weten in Nederland vooral de dichtstbijzijnde coffeshop zijn denk ik Mvg, Roeland nogwel meer als een ook knap heh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 5 maart 2005 Report Share Posted 5 maart 2005 De jeugd van tegenwoordig he CJ Spijtig dat niet iedereen zich meer die tijd herinnerd van de eenheid, ben jij nog een van de overlevenden van voor 1831 CJ? Mwa, de meeste mensen van mijn leeftijd weten in Nederland vooral de dichtstbijzijnde coffeshop zijn denk ik Mvg, Roeland H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roeland22m Posted 5 maart 2005 Author Report Share Posted 5 maart 2005 En wie ga je daarvoor meebrengen CJ, ik heb een oudje van om en bij de 200 jaar nog nooit goed weten schoppen :P Back on topic: heb toch gereageerd op de advertentie van de virgo(ook na een aantal uurtjes surfen). Kan wel pas over een drietal weken gaan luisteren Ach ja, hopen dat de verkoop niet al te dringend is, en anders komt er mss nog wel eens 1tje voorbij... Mvg, Roeland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 6 maart 2005 Report Share Posted 6 maart 2005 En wie ga je daarvoor meebrengen CJ, ik heb een oudje van om en bij de 200 jaar nog nooit goed weten schoppen :P Back on topic: heb toch gereageerd op de advertentie van de virgo(ook na een aantal uurtjes surfen). Kan wel pas over een drietal weken gaan luisteren Ach ja, hopen dat de verkoop niet al te dringend is, en anders komt er mss nog wel eens 1tje voorbij... Mvg, Roeland Even afgezien van die strafschop die je nog van mij tegoed hebt; is er dan niemand van je familie vrienden of kennissen die daar even met je heen kan rijden? Het zou doodzonde zijn als ze aan je neus voorbij zouden gaan. Het is een hele goede l.s. voor een mooie prijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 6 maart 2005 Report Share Posted 6 maart 2005 Ik kan bovenstaande reactie van CJ alleen maar bevestigen. Niet zo maar aan je voorbij laten gaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roeland22m Posted 6 maart 2005 Author Report Share Posted 6 maart 2005 Tja T'is ondertussen zo goed als te laat. Hij had een mogelijke koper die in de loop van volgende week ging langskomen. Als ie ze niet wil, heb ik nog een kans, but what are the odds... Ach ja, volgende keer beter Heb ondertussen ook de kans gekregen Hyperions te beluisteren, zwaar onder de indruk ben ik ervan, ben benieuwd of een virgo dat kan verbeteren Mvg, Roeland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 6 maart 2005 Report Share Posted 6 maart 2005 TjaT'is ondertussen zo goed als te laat. Hij had een mogelijke koper die in de loop van volgende week ging langskomen. Als ie ze niet wil, heb ik nog een kans, but what are the odds... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roeland22m Posted 7 maart 2005 Author Report Share Posted 7 maart 2005 De Hyperions kregen versterking van Herron Audio en de bron was een audioresearch CD3. Bekabeling was ook van Herron Audio en netkabels/speakerkabels waren van Acoustic Zen. Ik ben van plan er een Primare I20 aan vast te knopen, gevoed door een gemodde NAD C521BEE (tentclock + LCAudio Zapfilter). De langetermijnplannen (na nieuwe speakers) zijn de voeding van de cdspeler aanpakken (eventueel zelfs de voeding extern brengen) en een Zappulse digitale versterker op het laag te zetten. Mja, der iets voor over hebben is 1 ding, maar om Elsschot even te citeren: "Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" (Niet dat ik mijn vrouw wil doden, maar you get the point ). En vooral de praktische, lees logistieke bezwaren spelen hier een rol. Virgo's worden trouwens vrij regelmatig aangeboden, so there's bound to come another one... En ik zeg het, aan de Hyperion zal ie toch een zware dobber hebben Mvg, Roeland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 7 maart 2005 Report Share Posted 7 maart 2005 Welnee ...ik hou mijn virgo's voorlopig echt nog vast....not for sale dus.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 7 maart 2005 Report Share Posted 7 maart 2005 Welnee ...ik hou mijn virgo's voorlopig echt nog vast....not for sale dus.. Weten we dat ook weer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts