Puur Posted 2 maart 2005 Report Share Posted 2 maart 2005 Stuur jij nog 50% terug Haudio? Dat is niet best voor een fabrikant als Benz Micro! En hoe moet het wel niet met de zielepoten die een Benz kopen bij een bedrijf dat niet zo goed is als de jouwe? Ik heb uitstekende ervaringen met High-End Broker, hij woont in de buurt en ik ben er regelmatig geweest. Het is iemand die zijn afspraken na komt. Kun je zelf goed een draaitafel afstellen en weet je wat je wilt dan is de High-End Broker een hele goede optie om je element te kopen. Overigens vind ik het persoonlijk heel flauw om eerst bij een dealer een element te beluisteren en hem vervolgens op een adres zonder overhead kosten te kopen. Flauw is dan nog zacht uitgedrukt. Maar er zijn kromme dingen, Europese fabrikanten die veel goedkoper zijn in de V.S. Hoe goed de service ook is, dan kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om dat gewoon in Nederland aan te schaffen. Tot nu toe schaf ik het dan maar niet aan, maar dat terzijde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 2 maart 2005 Report Share Posted 2 maart 2005 OFFTOPIC: Overigens kost een glider bij de Highendbroker slechts 600euro, ook kan ik daar mijn oude glider nog inruilen. Ik heb toch echt andere bedragen gehoord over de glider (ruim 800euro) vanwaar dit prijsverschil? Grt Frans waarschijnlijk ligt dat aan de garantie bepalingen. die zijn bij de higendbrooker stukken minder naar het schijnt. Volgens europese regeling heb je gewoon garantie bij de producent..dacht ik... Hallo, Volgens de Nederlandse Importeur komen deze elementen uit Hong Kong waar er geen belasting over betaald hoeft te worden. Verder gebeurt het vaak ongeveer 50 % van de elementen stuur ik terug naar de Importeur omdat er gewoon het 1 en ander niet goed is . De Importeur zegt dat hij ze naar de fabriek terug stuurd, waarna hijzelf nieuwe krijgt, ik dus ook. de terug gestuurde elementen gooien ze niet weg , wordt er gezegt, maar gaan naar een bedrijf in Hong Kong die ze dan weer verkoopt aan div. mensen in de wereld. Misschien is het wel zo, als iemand zo'n element heeft wil ik het wel vrijblijvend controleren. Misschien weten we dan hoe het zit. MvG, HAudio heb altijd al gedacht dat het zo ging reparen is te duur weggooien ook er zijn altijd van die domkoppen die de elementen kopen Jij neemt dit zomaar voor waar aan? Ik vind het nogal een hard oordeel naar de highendbroker toe.. Grt Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 2 maart 2005 Report Share Posted 2 maart 2005 En hoe moet het wel niet met de zielepoten die een Benz kopen bij een bedrijf dat niet zo goed is als de jouwe? Ik vind dat er nogal rare ideen naar voren worden gebracht, als een element niet goed is en je hebt hem nieuw gekocht, dan heb je gewoon garantie, dat zijn keiharde europese regels. Daarbij gooit een gerenommeerd bedrijf als benz micro zomaar niet zijn naam te grabbel...kom op mensen, even helder blijven denken.. Grt Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 2 maart 2005 Report Share Posted 2 maart 2005 Beste Allemaal, Het '' was '' zo , gelukkig hebben ze de kwaliteitscontrole bij Benz Micro verhoogd en de producten die ''nu'' geleverd worden zijn voor een zeer groot deel vrij van fouten. Verder is het zo dat de Service van de Nederlandse Importeur '' Sound Design'' echt super is . Dus als er problemen zijn worden die gegarandeerd opgelost, indien via deze Importeur geleverd ! Deze producten zijn te herkennen , aan de sticker geplakt in de binnenkant van het doosje waar het Benz Micro element in zit. Producten via een ander persoon en of paralell Import, wordt volgens deze zelfde Importeur geen Garantie op gegeven. Dus de kwaliteit op '' dit '' moment is niets mis mee , ofschoon ik blijf ze natuurlijk controleren. MvG, HAudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 2 maart 2005 Report Share Posted 2 maart 2005 Producten via een ander persoon en of paralell Import, wordt volgens deze zelfde Importeur geen Garantie op gegeven. Soms maar goed ook, Ooit eens een elementje in de VS gekocht waar de Amerikaanse importeur 2jaar garantie op gaf. En ja hoor ,na 1,5 jaar naar de kl... 1 telefoontje ,element terug sturen naar de duitse fabrikant en er kwam een nieuwe aangevlogen. Fabrieks garantie en Nederlandse garantie 1jaar. Zo zie je maar weer. Ieder nadeel heb ze voordeel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts