carl Posted 28 februari 2005 Report Share Posted 28 februari 2005 Ik vind Clint Eastwood een geweldige goze en gun hem zijn oscars. Ik ben nog niet naar de film geweest maar zal zeker gaan. Wie heeft hem al gezien? Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 februari 2005 Report Share Posted 28 februari 2005 Is dat niet die film waar Lucia Rijker ook in speelt? Meen zoiets gehoord te hebben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 28 februari 2005 Author Report Share Posted 28 februari 2005 Het gaat over een film waar Clint een vrouwelijke boxer traint. Wanneer zij totaal verlamd raakt pleegt hij zijns ondanks euthanesie op haar. Clint heeft in zijn films honderden mensen doodgeschoten e.d en daar nooit commentaar op gehad. Vanwege die euthanesie heeft hij heel Bush Amerika tegen zich gekregen. Gelukkig dat ze zijn film dus 4 oscars hebben gegeven. Overigens heeft Bush ook een prijs gekregen namelijk de slechtste mannelijke bijrol in Bowling for Columbia van Michael Moore. Gelukkig dat minister Donner niet heeft meegedaan anders was Bush die prijs misgelopen. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 februari 2005 Report Share Posted 28 februari 2005 Het gaat over een film waar Clint een vrouwelijke boxer traint. Wanneer zij totaal verlamd raakt pleegt hij zijns ondanks euthanesie op haar.Clint heeft in zijn films honderden mensen doodgeschoten e.d en daar nooit commentaar op gehad. Vanwege die euthanesie heeft hij heel Bush Amerika tegen zich gekregen. Gelukkig dat ze zijn film dus 4 oscars hebben gegeven. Overigens heeft Bush ook een prijs gekregen namelijk de slechtste mannelijke bijrol in Bowling for Columbia van Michael Moore. Gelukkig dat minister Donner niet heeft meegedaan anders was Bush die prijs misgelopen. Carl Dan zit Lucia Rijker ook in die film denk ik. Dat is een (voormalig?) boxer namelijk Wel weer lekker hypocriet van die Amerikanen trouwens, om nu ineens massaal over Clint Eastwood heen te vallen, vanwege die euthanasie. Geweld in films is zo ongeveer de standaard in Holywood en dat is blijkbaar niet erg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 1 maart 2005 Report Share Posted 1 maart 2005 Wat een gedoe altijd met die Oscars, wat een opgeklopt zooitje. Er is elke keer maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidvh Posted 3 maart 2005 Report Share Posted 3 maart 2005 Idd Manus, Ik kots die Amerikaanse films zowat uit ondertussen. Alweer een tijd geleden dat ik een nieuwe Amerikaanse film zag waar ik helemaal van ondersteboven was. Ze zouden idd eens meer wereldwijd moeten gaan kijken. Maar stel je voor dat je als Amerikaan je horizon eens verbreed... Ga eens kijken naar wat de Fransen momenteel allemaal maken. City of Lost Children, Delicatessen, Amelie en de opvolger daarvan... Stuk voor stuk zo mooi in elkaar gezet. Prachtig gefilmd en nog mooiere kleurcorrecties. Gelukkig is Lord of the Rings door een Nieuw-Zeelander gemaakt. Kortom, die Oscars kunnen mij gestolen worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 4 maart 2005 Report Share Posted 4 maart 2005 ...... Nou ja, wij zijn in elk geval wereldkampioen korfbal. ..... En niet te vergeten.....koekhappen en zaklopen....was ganzenborden ook geen titel sport --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts