Jump to content

Welke phono kabel

M Pekel
 Share

Recommended Posts

Ik heb aan mijn draaitafel nog de standaard dropveter, ik wil hem gaan vervangen door een high end phono kabel (budget tot 150euro)Ik draai met een MM element en de capaciteit van de huidige kabel zit boven de 150pF Ik heb al even 1 van mijn D-102mk3 kabels er aan gehangen om te horen of een veel lagere cappaciteit problemen zou geven, dit was niet het geval.

Ik heb zelf zeer goede ervaringen met van den Hul kabels maar zijn er nog andere merken die binnen mijn budget nog een zeer goede phono kabel hebben?

Marcel

Guest UKSub

Marcel,

is het de bedoeling om dekabel te vervangen van headshell tot aan phonoingang of alleen maar een externe aanpassing?

Gr

stef

Marcel,

is het de bedoeling om dekabel te vervangen van headshell tot aan phonoingang of alleen maar een externe aanpassing?

Gr

stef

Ik heb een draaitafel met tulp uitgangen, dus in eerste instantie wil ik het externe deel vervangen.

Marcel

Probeer eens een Van den Hul M.C. D 501 Silver Hybrid, deze wordt standaard met SME-armen meegeleverd. Ik gebruik deze kabel ook i.c.m. SME 3500 arm en heb nog geen behoefte gevoeld om de kabel te vervangen.

Vanwege de kleine stroompjes is zilverkabel sowieso een goede keuze.

Probeer eens een Van den Hul M.C. D 501 Silver Hybrid, deze wordt standaard met SME-armen meegeleverd. Ik gebruik deze kabel ook i.c.m. SME 3500 arm en heb nog geen behoefte gevoeld om de kabel te vervangen.

Vanwege de kleine stroompjes is zilverkabel sowieso een goede keuze.

das een mooie kabel die zal ik zeker in gedachten houden.

Nog even een vraagje , waarom heeft een Phonokabel geen afsluit impedantie?

Marcel