Henrie Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 Over drummers gesproken: ik heb gisteren de cd Frances The Mute van The Mars Volta gedownload. Ik weet niet of ze een echte drummer hebben gebruikt, of dat het samples zijn, maar mocht het een echte zijn dan Leuke smilie hoe zet je die er op? Marcel Die heb ik gejat van een ander forum Klik hier maar eens: http://www.filmtotaal.nl/images/smiley/worshippy.gif Als je die link tussen 'IMG-tags' zet, dan wordt het zo'n smiley: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 Phil collins kannie drummen hoor ik hier...nouwe solly niet mee eens vind hem wel zeker lekker rammen op die vliezen!! Als het maar klinkt vind ik het al best intresseert mij dat nou wie het beste kan drummen. Muziek freak maak je er maar niet kwaad over, heb ik ook niet gedaan Somige mensen vinden blijkbaar die standaard boem/tak/boem/tak en dan af en toe een solo`tje er tussendoor belangrijker dan het juist plaatsen van accenten en het varieren met roffeltjes en spelen met gevoel. Marcel De beste drummer was natuurlijk die onzichtbare achter het mechanisch drumstel van de Horde detijds, speelde roffels van 10 minuten met gemak. Hij heette Harry naar de drummer die ze er uit geschopt hadden Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 13 maart 2005 Report Share Posted 13 maart 2005 Phil collins kannie drummen hoor ik hier...nouwe solly niet mee eens vind hem wel zeker lekker rammen op die vliezen!! Als het maar klinkt vind ik het al best intresseert mij dat nou wie het beste kan drummen. Muziek freak maak je er maar niet kwaad over, heb ik ook niet gedaan Somige mensen vinden blijkbaar die standaard boem/tak/boem/tak en dan af en toe een solo`tje er tussendoor belangrijker dan het juist plaatsen van accenten en het varieren met roffeltjes en spelen met gevoel. Marcel De beste drummer was natuurlijk die onzichtbare achter het mechanisch drumstel van de Horde detijds, speelde roffels van 10 minuten met gemak. Hij heette Harry naar de drummer die ze er uit geschopt hadden Zal hij nog wel eens last gehad hebben van lamme handjes Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 13 maart 2005 Report Share Posted 13 maart 2005 "Het is hier wel een dode boel op HEAR" Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 13 maart 2005 Report Share Posted 13 maart 2005 "Het is hier wel een dode boel op HEAR" Nou zeg dat wel he het lijkt wel of iedereen op vakantie is of zo Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 13 maart 2005 Report Share Posted 13 maart 2005 Pas maar op voor de lawines.....! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 1 april 2005 Report Share Posted 1 april 2005 "Zelfs mijn vriendin hoorde meteen het verschil" h Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 1 april 2005 Report Share Posted 1 april 2005 h Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 1 april 2005 Report Share Posted 1 april 2005 de kabels, de vriendin en de dooddoener:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athalon1951 Posted 1 april 2005 Report Share Posted 1 april 2005 Ach als drummer vond ik John Bonham wel aardig klinken, net zoals de drummer van de nog antiekere Shadows Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 1 april 2005 Report Share Posted 1 april 2005 Ach als drummer vond ik John Bonham wel aardig klinken, net zoals de drummer van de nog antiekere Shadows Ze konden goed tellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 2 april 2005 Members Report Share Posted 2 april 2005 Als je nog eens echt goede drummers aan het werk wil horen , moet je eens naar wat werk van Zappa luisteren. Deze stelde zulk een hoge eisen aan zijn drummers , dat je als een god werd gezien als je in zijn band had gespeelt. Probeer anders ook Dreamtheater eens of desnoods Metallica. Het zal niet iedereen z'n muzieksmaak zijn , maar over het algemeen weten de drummers in de hardrock scene wel van wanten. De drummer van Peter Pan Speedrock is onlangs uitgeroepen tot beste drummer van Nederland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 2 april 2005 Report Share Posted 2 april 2005 De drummer van Peter Pan Speedrock is onlangs uitgeroepen tot beste drummer van Nederland... Of hij echt de beste is? Hij is in iedergeval de meest fitte als je die vent ziet vliegen, beuken en rammen. Ik heb persoonlijk wel een zwak voor de drummer van Metallica Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 3 april 2005 Report Share Posted 3 april 2005 Als je nog eens echt goede drummers aan het werk wil horen , moet je eens naar wat werk van Zappa luisteren. Deze stelde zulk een hoge eisen aan zijn drummers , dat je als een god werd gezien als je in zijn band had gespeelt. Probeer anders ook Dreamtheater eens of desnoods Metallica. Het zal niet iedereen z'n muzieksmaak zijn , maar over het algemeen weten de drummers in de hardrock scene wel van wanten. De drummer van Peter Pan Speedrock is onlangs uitgeroepen tot beste drummer van Nederland... die drummer van zappa... terri bosio???? oif vinnie nog watussus??? is echt dik te gek! zijn(terri) eigen werk trouwens ook al is het niet mijn smaak... bb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 3 april 2005 Report Share Posted 3 april 2005 Het moet minstens 30 centimeter zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 3 april 2005 Report Share Posted 3 april 2005 Het moet minstens 30 centimeter zijn. Ehhhhhhhh is dit niet meer een dooddoener op het gebied van sex? Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 3 april 2005 Report Share Posted 3 april 2005 Geen idee, ik heb nog nooit een muts van 30 cm gezien... Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 3 april 2005 Report Share Posted 3 april 2005 Geen idee, ik heb nog nooit een muts van 30 cm gezien... dan zou je aan Headf*cking kunnen doen Mijn excusses voor mijn taalgebruik Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cve Posted 3 april 2005 Report Share Posted 3 april 2005 "Wanneer je echt plezier wilt beleven aan deze luidsprekers, dan adviseer ik: speakers eruit, gaas ervoor en konijnen erin". Deze recencie las ik ooit eens (ca. 1985) in een Nederlands audioblad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 3 april 2005 Report Share Posted 3 april 2005 "Wanneer je echt plezier wilt beleven aan deze luidsprekers, dan adviseer ik: speakers eruit, gaas ervoor en konijnen erin". Deze recencie las ik ooit eens (ca. 1985) in een Nederlands audioblad. Goh, hadden ze toen ook al PP's Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 3 april 2005 Report Share Posted 3 april 2005 Uhh Ik doelde met die 30 cm op de diameter van een woofer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 4 april 2005 Report Share Posted 4 april 2005 UhhIk doelde met die 30 cm op de diameter van een woofer. en 1.80 meter voor de XTC snoeren h Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 4 april 2005 Report Share Posted 4 april 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 5 april 2005 Report Share Posted 5 april 2005 Ik vind het drummer-aspect van dit topic blijkbaar interessanter dan de dooddoeners. Dus MOET ik toch even Danny Carey van Tool vermelden. Zat gisteren nog even 'Ticks and leeches' te analyseren. E Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 5 april 2005 Report Share Posted 5 april 2005 Ik vind het drummer-aspect van dit topic blijkbaar interessanter dan de dooddoeners. Dus MOET ik toch even Danny Carey van Tool vermelden. Zat gisteren nog even 'Ticks and leeches' te analyseren. E Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts