Henrie Posted 5 april 2005 Report Share Posted 5 april 2005 In het 'wat snellere' (en hardere) genre mag Martin Lopez... ...ook niet onvermeld blijven. Luister maar eens naar z'n kunsten op (met name) Deliverance, van Opeth (zie ook deze review). Ik vind het heel bijzonder dat ie van het ene op het andere moment vloeiend van loeihard, strak en supersnel, naar rustig en subtiel kan switchen... Op cd zullen het trouwens wel samples zijn, die double bass, maar hij schijnt het live ook goed te kunnen. Heb ik helaas nog niet mogen meemaken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Drummers: Animal, Shelly Manne, Lewis Nash Dooddoeners: ...met een electrostaat-achtige resolutie en precisie in midden en hoog... ...en een geweldige drive en slam in de bassen, die kenmerkend is voor een goed ontworpen dynamisch systeem... ...een perfecte timing, en - nog belangrijker - gelukkig zonder "electronische stress"... ...werkelijk: dit is de * die alle andere *s overbodig maakt... ...werkelijk: dit is de * die alle duurdere *s t Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Nog een dooddoener. Vinyl klint veel beter als CD Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Kruizinga Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Steeds terugkomende dooddoener: Denon en Marantz klinken altijd beter. (hoor je trouwens vooral in het bevooroordeelde elkaar napratende Nederland, waar niemand nadenkt over wat hem of haar gezegd wordt...) Zo, ga ik nu weer naar cd's op mijn veel minder mooi klinkende Sony CD-speler luisteren.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Steeds terugkomende dooddoener: Denon en Marantz klinken altijd beter. (hoor je trouwens vooral in het bevooroordeelde elkaar napratende Nederland, waar niemand nadenkt over wat hem of haar gezegd wordt...) Nou, ik heb deze nog nooit gehoord. Ben 'm ook nog nooit tegengekomen op internet of zo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 "Is makkelijk aan te sturen maar heeft wel veel baat bij veel controle" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 7 april 2005 Report Share Posted 7 april 2005 W.A.F. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Kruizinga Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Kom je steeds vaker tegen in advertenties: iets in de trand van kenners weten waar ik het over heb en dan gaat het om de beschrijving van een apparaat, wat insinueert dat het op en topcomponent gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Kom je steeds vaker tegen in advertenties: iets in de trand van kenners weten waar ik het over heb en dan gaat het om de beschrijving van een apparaat, wat insinueert dat het op en topcomponent gaat. Ja idd... 'Heeft geen uitleg nodig'. Zoiets... En dat staat dan in advertenties voor de meest onbekende apparatuur... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Wat dacht je van "voor de liefhebber", oftewel het is ouwe zooi, niks waard, maar ik zoek een gek die er wat (teveel) voor geeft.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Wat dacht je van "voor de liefhebber", oftewel het is ouwe zooi, niks waard, maar ik zoek een gek die er wat (teveel) voor geeft.. Toch zitten daar heel leuke dingen tussen zoals oa mijn cd speler een cdp557 van sony waar ik dus echt blij mee ben en inderdaad er was verder niets nodig dan de vermelding top cd speler voor weinig (OID) Een krachtpatser met termen was toch wel de door mij in het verleden veel aangehaalde verkoper met zijn toko in Rotterdam zuid daar vlogen de termen je om de oren alsof het allemaal zo vanzelfsprekend was en uiteindlijk had er maar een persoon gelijk en dat was...........................D Bakker God wat had ik eigenlijk een hekel aan de man al was hij door zijn gedrag ook wel weer amusant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 9 april 2005 Report Share Posted 9 april 2005 Dit is op het gebied van ............ het neusje van de zalm Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Kruizinga Posted 9 april 2005 Report Share Posted 9 april 2005 Als de adverteerder er zeker van is dat de klant het Chinese of Koreaanse merk toch niet kent: van een topmerk o.i.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 10 april 2005 Report Share Posted 10 april 2005 Recensies zijn reclame. Gebruik liever je eigen oren om een OORdeel te vormen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Kruizinga Posted 10 april 2005 Report Share Posted 10 april 2005 Dit is op het gebied van ............ het neusje van de zalm Marcel Dan vraag je je toch af: waarom verkoopt diegene hem dan?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 12 april 2005 Report Share Posted 12 april 2005 " A cable which can best be described as radically different... " Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 12 april 2005 Report Share Posted 12 april 2005 "Door toenemende verontreiniging is de kwaliteit van de netstroom ondertussen geworden tot de zwakste schakel in een HiFi installatie." Nu een van de items op de home van hear.nl (burmester) Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 12 april 2005 Report Share Posted 12 april 2005 "Door toenemende verontreiniging is de kwaliteit van de netstroom ondertussen geworden tot de zwakste schakel in een HiFi installatie." Nu een van de items op de home van hear.nl (burmester) Nou, als de buurman volop aan het lassen is is dat helemaal niet zo gek Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 24 april 2005 Report Share Posted 24 april 2005 Van een oud vrouwtje geweest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 24 april 2005 Report Share Posted 24 april 2005 Deze CD-speler is van superieure klasse! 't Is jammer dat de versterker de onge Link to comment Share on other sites More sharing options...
A90 Posted 25 april 2005 Report Share Posted 25 april 2005 Zoals gelezen in de folder van Electro World is SACD het volgende: "SACD is een digitale geluidsdrager waarbij de trilling van lucht digitaal opgeslagen is waardoor een veel fijnere weergave van het geluid mogelijk is" Zo dan, dat moet ik hebben Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 25 april 2005 Report Share Posted 25 april 2005 Nou, als de buurman volop aan het lassen is is dat helemaal niet zo gek Das eigenlijk nog een veel betere dooddoener. Een netkabel die de 230V wel doorlaat, maar de ruis van een lasapparaat niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 30 april 2005 Report Share Posted 30 april 2005 Deze CD-speler is van superieure klasse! 't Is jammer dat de versterker de onge Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinobot Posted 3 mei 2005 Report Share Posted 3 mei 2005 Welke speelt er nu? Ja, klinkt veel beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 3 mei 2005 Report Share Posted 3 mei 2005 In deze prijsklasse de absolute top Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts