Jump to content

Kan dit ?

festivalbeast
 Share

Recommended Posts

Beste Forumgenoten :D

Mijn loopwerk en dac zij momenteel afgekoppeld, en de interlinks (die in het loopwerk en dac zaten) liggen los op de lege schappen van m'n hifirack.

Het andere eind zit echter nog wel in de versterker geplugd, die dus nu aanstaat om naar de tuner te luisteren.

Kan dit kwaad ?

Gr. Henk

Beste Henk,

Nee, dat kan absoluut niet!  :o Sluit als de gesmeerde bliksem die cd-speler maar weer aan, je gaat toch niet naar de radio zitten luisteren?  :P  ;)

Hoi Paul dac en loopwerk staan bij Bas :rolleyes:

Aha, ik vroeg me al af waarom je ze had afgekoppeld. :D Het kan in ieder geval geen kwaad om ze zo te laten liggen, maar je zou natuurlijk wel van de gelegenheid gebruik kunnen maken om ze eens volledig af te koppelen en alle pluggen en aansluitingen eens te reinigen met een goede contactreiniger. Ben je daar voorlopig ook weer vanaf! ;)

maar je zou natuurlijk wel van de gelegenheid gebruik kunnen maken om ze eens volledig af te koppelen en alle pluggen en aansluitingen eens te reinigen met een goede contactreiniger. Ben je daar voorlopig ook weer vanaf! ;)

Dat was ik ook precies van plan Paul, ik heb bij Bas een busje reinigingvloeistof besteld.

En als ik de spullen terug heb ga ik de contacten het eens goed reinigen ;)

Alleen de speaker aansluiting op de Thiels zit op een lastige plek, dan moet ik de speakers op z'n kant gooien :unsure:

Gr. Henk