M Pekel Posted 13 juni 2005 Report Share Posted 13 juni 2005 Al met al ben ik er eigenlijk best tevreden mee, een dedicated hifi filter is misschien wel beter. Laat ik je direct uit de droom helpen een Hifi netfilter bestaat niet. Het woord Hifi wordt er alleen aan gehangen om veeeeel te veel geld te kunnen vragen voor een handje onderdelen in een kastje en een al dan niet afgeschermde kabel. SOMMIGE computer verdeelblokken met filters werken al zeer goed en kosten vaak niet meer als een paar tientjes. Marcel Pekel! je begint weer. (huiswerk deze week niet gemaakt?) Niet genaraliseren. Ik generaliseer niks Alleen rijzen mij de haren te berge als ik weer eens het woord Hifi-netfilter langs hoor komen dan moet ik ook gelijk weer denken aan de prijzen die voor dat soort dingen gevraagd worden Marcel Ach de bouwers van PC net filters hebben een nieuwe markt ontdekt,maar daarom zijn er wel degelijk net filters die door audiofielen bedacht, ontworpen, gebouwd zijn en ook als bedoeling hebben om met alle soorten audio apparaten te kunnen werken en dus audio net filters mogen of kunnen heten. Daar ben ik het niet helemaaal mee eens, wil een netfilter optimaal werken dan moet je het afstemmen voor de te gebruiken belasting. Als het netfilter namelijk te laag belast wordt krijg je zelfs versterking van signalen rond het kantel punt. En aangezien het kantelpunt van netfilters bijna altijd in het hoorbare bereik liggen kan dat tot een verslechtering leiden. Ik denk dat tegenvallende resultaten vooral door verkeerd gebruik komen. Maar volgens mij heb ik dat al vaker uitgelegd. En ik heb ook niet gezegd dat alle computer netfilters goed werken maar sommige. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 13 juni 2005 Report Share Posted 13 juni 2005 ~Als het netfilter namelijk te laag belast wordt krijg je zelfs versterking van signalen rond het kantel punt. ~ Marcel Ik denk dat je het verschrikkelijk mis hebt. (Als je het weer zo generaliserend zegt ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 13 juni 2005 Report Share Posted 13 juni 2005 Stuur mij maar 10euro dan krijg je gelijk Las ballos Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 13 juni 2005 Report Share Posted 13 juni 2005 Stuur mij maar 10euro dan krijg je gelijk Las ballos Marcel Nou kan je wat leren, wil je niet. zo blijft je wereldje klein.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 14 juni 2005 Report Share Posted 14 juni 2005 Stuur mij maar 10euro dan krijg je gelijk Las ballos Marcel Nou kan je wat leren, wil je niet. zo blijft je wereldje klein.. Jij kan ook wat leren maar blijkbaar wil jij dat ook niet Verder doe ik niet meer aan dit eindeloze gebed mee. doegie Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts