Jump to content

Wat vinden we van Snappi?????

M Pekel
 Share

Recommended Posts

Nog niet gezien/gehoord en dat wilde ik graag zo houden. Dank u...

+1 :huh:

Ik ken wel Snip en Snap :)

En ik Peppie & Kokkie.... :unsure: ....Zwiebertje?....Pipo dan?

Of zullen we het houden op de jeugd hier.....Bassie en Adriaan...dichter bij huis voor de meesten hier :P:P

--Hans.

laten we eerlijk wezen als je het terugziet [is ook voor mijn tijd hoor] kun je mij toch echt niet wijsmaken dat je het nu nog mooi vind om tezien...nostalgie

Bassie en adriaan is de cd van nu en zwiebertje enz de lps van toen :D

Zo iets ja...maar er was niks anders op de tv......enuuuh,nog geweld vrij ;)

Al was ik daar bij Ti-Ta Tovenaar nog niet zo zeker van.... :lol:

--Hans.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest muziekfreak

Het valt mee dat jantje shit,hem nog niet heeft geprobeerd te coveren...oww das waar ook die heeft voortaan de baard in de keel. Komt het niet meer natuursgetrouw over :lol::D

Sinds het begin van deze topic heb ik Snappie een paar duizend keer moeten draaien voor mijn zoontje :( ik ben nu echt schijtziek van dit liedje :angry:

@ Edwin Snoek

Kan ik die tank ff van je lenen :blink: voor het geval morgen snappie weer eens langs komt :lol:;)

Marcel

Het valt mee dat jantje shit,hem nog niet heeft geprobeerd te coveren...oww das waar ook die heeft voortaan de baard in de keel. Komt het niet meer natuursgetrouw over :lol::D

Jan want zo heet de man met de baard in de keel tegenwoordig treedt voornamelijk op in Duitsland van mij mag hij daar heel lang blijven smaken verschillen blijkbaar

XX39.JPG

Ik had begrepen dat Schnappie in Duitsland was gesignaleerd :ph34r:

Ooooooooo deze is wel erg drastisch het halve Duitsland weg gevaagd :( nou ja als de wind maar in het westen zit dan :lol: ik heb niet zoveel zin in een enorme Fallout ;)

Marcel

Dit is het muziekale (?) dieptepunt van de westerse moderne (?) wereld.

Dat je kinderen dit willen horen is geen excuus, het is en blijft een artistiek (?) dieptepunt, waarvoor de mensheid zich zou moeten schamen.

Hoezo beschaving? :o

Dat is volksmuziek, artistieke uitingen zijn al eeuwenlang niet dezelfde geweest als die van het volk als geheel dus dat is niets nieuws onder de zon :)

Dieptepunt? Nee hoor, gewoon een gehypt liedje dat volgend jaar vergeten is.

Dit is het muziekale (?) dieptepunt van de westerse moderne (?) wereld.

Dat je kinderen dit willen horen is geen excuus, het is en blijft een artistiek (?) dieptepunt, waarvoor de mensheid zich zou moeten schamen.

Hoezo beschaving? :o

Je hebt zeker zelf geen kinderen, of zou jij een baby Bach als slaapliedje voorschotelen :blink: kinderen zitten toch op een veel lager nivo als (de meeste) volwassenen, en moeten de groei op allerlei vlakken nog doormaken.

Dus hoezo moeten we ons schamen voor dit soort muziek? Dan moeten we ons ook schamen voor het eeuwen oude Slaap kindje, slaap. <_<

Zou jou moeder zich daar voor geschaamt hebben? :unsure: vast niet.

Marcel