The Koosjer connection Posted 15 maart 2005 Report Share Posted 15 maart 2005 Nog niet gezien/gehoord en dat wilde ik graag zo houden. Dank u... +1 Ik ken wel Snip en Snap En ik Peppie & Kokkie.... ....Zwiebertje?....Pipo dan? Of zullen we het houden op de jeugd hier.....Bassie en Adriaan...dichter bij huis voor de meesten hier --Hans. laten we eerlijk wezen als je het terugziet [is ook voor mijn tijd hoor] kun je mij toch echt niet wijsmaken dat je het nu nog mooi vind om tezien...nostalgie Bassie en adriaan is de cd van nu en zwiebertje enz de lps van toen Zo iets ja...maar er was niks anders op de tv......enuuuh,nog geweld vrij Al was ik daar bij Ti-Ta Tovenaar nog niet zo zeker van.... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 24 maart 2005 Report Share Posted 24 maart 2005 Het is allemaal commercieel en begeeft zich op het niveau van kleuterpop... Snappie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 7 april 2005 Report Share Posted 7 april 2005 Snappie stomme krokodil en dan? lekker belangerijk mijn kinderen vinden het leuk dus ik moet het nog zien te DL want kopen nee daar heb ik geen zin in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Heeft iemand Snappie ook gezien? Ik zoek hem namelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Het valt mee dat jantje shit,hem nog niet heeft geprobeerd te coveren...oww das waar ook die heeft voortaan de baard in de keel. Komt het niet meer natuursgetrouw over Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 8 april 2005 Author Report Share Posted 8 april 2005 Sinds het begin van deze topic heb ik Snappie een paar duizend keer moeten draaien voor mijn zoontje ik ben nu echt schijtziek van dit liedje @ Edwin Snoek Kan ik die tank ff van je lenen voor het geval morgen snappie weer eens langs komt Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 9 april 2005 Report Share Posted 9 april 2005 Het valt mee dat jantje shit,hem nog niet heeft geprobeerd te coveren...oww das waar ook die heeft voortaan de baard in de keel. Komt het niet meer natuursgetrouw over Jan want zo heet de man met de baard in de keel tegenwoordig treedt voornamelijk op in Duitsland van mij mag hij daar heel lang blijven smaken verschillen blijkbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 10 april 2005 Report Share Posted 10 april 2005 Ik had begrepen dat Schnappie in Duitsland was gesignaleerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 10 april 2005 Report Share Posted 10 april 2005 Heeft iemand Snappie ook gezien? Ik zoek hem namelijk Alsjeblieft: Smaakt dat een beetje Snoek, geflambeerde krokodil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 11 april 2005 Author Report Share Posted 11 april 2005 Ik had begrepen dat Schnappie in Duitsland was gesignaleerd Ooooooooo deze is wel erg drastisch het halve Duitsland weg gevaagd nou ja als de wind maar in het westen zit dan ik heb niet zoveel zin in een enorme Fallout Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
ohguttegut Posted 11 april 2005 Report Share Posted 11 april 2005 Dit is het muziekale (?) dieptepunt van de westerse moderne (?) wereld. Dat je kinderen dit willen horen is geen excuus, het is en blijft een artistiek (?) dieptepunt, waarvoor de mensheid zich zou moeten schamen. Hoezo beschaving? Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 11 april 2005 Report Share Posted 11 april 2005 Dit is het muziekale (?) dieptepunt van de westerse moderne (?) wereld.Dat je kinderen dit willen horen is geen excuus, het is en blijft een artistiek (?) dieptepunt, waarvoor de mensheid zich zou moeten schamen. Hoezo beschaving? Dat is volksmuziek, artistieke uitingen zijn al eeuwenlang niet dezelfde geweest als die van het volk als geheel dus dat is niets nieuws onder de zon Dieptepunt? Nee hoor, gewoon een gehypt liedje dat volgend jaar vergeten is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marp Posted 11 april 2005 Report Share Posted 11 april 2005 Heeft iemand Snappie ook gezien? Ik zoek hem namelijk -------------------- Edwin Snoek maakt meer kapot dan je lief is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 11 april 2005 Author Report Share Posted 11 april 2005 Dit is het muziekale (?) dieptepunt van de westerse moderne (?) wereld.Dat je kinderen dit willen horen is geen excuus, het is en blijft een artistiek (?) dieptepunt, waarvoor de mensheid zich zou moeten schamen. Hoezo beschaving? Je hebt zeker zelf geen kinderen, of zou jij een baby Bach als slaapliedje voorschotelen kinderen zitten toch op een veel lager nivo als (de meeste) volwassenen, en moeten de groei op allerlei vlakken nog doormaken. Dus hoezo moeten we ons schamen voor dit soort muziek? Dan moeten we ons ook schamen voor het eeuwen oude Slaap kindje, slaap. Zou jou moeder zich daar voor geschaamt hebben? vast niet. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts