Dennis1976 Posted 10 maart 2005 Report Share Posted 10 maart 2005 Beste heren... Ik was benieuwd wat ik als beste kan gebruiken... heb een denon avr-3805 bestelt. Alleen ik weet niet of ik mijn dvd speler beter via coaxial kan aansluiten of via Optical... en wat is het verschil.\ groetjes Dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 10 maart 2005 Report Share Posted 10 maart 2005 Koax kun je een stukje 75 ohm kabel op de hoek halen voor een uitstekend resultaat. Optic moet je hopen dat je de beste zender en ontvanger toevallig zijn ingebouwt hebt, dan kan je me een echt glazen top kabeltje een wat grotere afstand ook zeer goed overbruggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 10 maart 2005 Report Share Posted 10 maart 2005 Optical geeft meer jitter maar 0.0 kans op groundloops. Coaxial meer brom. ( Kans op groundloop indien er geen transformator wordt gebruikt) Coax erg goedkoop indien zelfbouw. Rijkelijk aanbod aan kabels Take your pick Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 11 maart 2005 Report Share Posted 11 maart 2005 Optical geeft meer kans op jitter maar 0.0 kans op groundloops. Coaxial meer brom. ( Kans op groundloop indien er geen transformator wordt gebruikt) Coax erg goedkoop indien zelfbouw. Rijkelijk aanbod aan kabels Take your pick Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 11 maart 2005 Report Share Posted 11 maart 2005 Optical geeft meer kans op jitter maar 0.0 kans op groundloops. Coaxial meer kans op brom. ( Kans op groundloop indien er geen transformator wordt gebruikt) Coax erg goedkoop indien zelfbouw. Rijkelijk aanbod aan kabels Take your pick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 11 maart 2005 Report Share Posted 11 maart 2005 Optical geeft meer kans op jitter maar 0.0 kans op groundloops. Coaxial meer kans op brom. ( Kans op groundloop indien er geen transformator wordt gebruikt) Coax erg goedkoop indien zelfbouw. Rijkelijk aanbod aan kabels Take your pick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts