gloeilamp Posted 13 mei 2007 Report Share Posted 13 mei 2007 Ik wil niets zeggen maar Boelman en Co hebben helemaal niet de winkel aan de Oostergrachtswal overgenomen. Dhr. Eringa gaat zelf verder in dat pand! Dus........ Vreselijk dat die man nog steeds actief is. Waarom? Als de kwaliteit en service die Eringa in de jaren '80 en '90 heeft gehad met zijn activiteit weer terugkomen heb ik daar niets op tegen. Luit Eringa is niet bepaald best voor z'n personeel (o.a geen pensioenafdracht betaald). Ik ga er in iedergeval nooit meer heen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl Posted 15 mei 2007 Report Share Posted 15 mei 2007 Ik wil niets zeggen maar Boelman en Co hebben helemaal niet de winkel aan de Oostergrachtswal overgenomen. Dhr. Eringa gaat zelf verder in dat pand! Dus........ Vreselijk dat die man nog steeds actief is. Waarom? Als de kwaliteit en service die Eringa in de jaren '80 en '90 heeft gehad met zijn activiteit weer terugkomen heb ik daar niets op tegen. Luit Eringa is niet bepaald best voor z'n personeel (o.a geen pensioenafdracht betaald). Ik ga er in iedergeval nooit meer heen ... Volgens mij moet je voor een pensioenafdracht ook niet bij (Luit) Eringa zijn? Het is een bedrijf in audio/video ;-). Het is toch positief dat er meer goede zaken zijn in Leeuwarden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bool Posted 19 mei 2007 Report Share Posted 19 mei 2007 Wat ik vreemd vind is het feit dat de ex Eringa klanten nu pas een brief krijgen.Waarom niet eind 2005? Het heeft toen blijkbaar wel op de website gestaan. Maar niet iedereen heeft internet. Ik sluit me aan bij wat Richard 2 zegt en ik ga er vanuit dat er een top winkel komt in L'warden. Beste Richard, Als co van Boelman&Co kan ik je meedelen dat we vanaf de overname op 10 november 2005 van de Eringa winkels en in persberichten en in advertenties en op onze website hebben aangegeven hoe de vork in de steel zit. De telefoon staat doorgekoppeld naar ons. Dat we pas april j.l. via een mailing contact hebben gemaakt met de oud Eringa klanten heeft puur een fysieke oorzaak. Toen wij uiteindelijk de administratieve bescheiden in ons bezit kregen moesten we vaststellen dat de beide curatoren gelijk hadden met hun opmerking dat de administratieve chaos een van de oorzaken van beide faillisementen van 2005 is geweest. De puinhoop was met geen pen te beschrijven, onvolledig ingevulde bonnen, ontbrekende adressen, postcodes: een forensisch accountant zou hier jaren mee bezig zijn geweest. Daarnaast hebben we onze handen vol gehad aan het afwikkelen van alle service en garantiegevallen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sietse Posted 19 mei 2007 Report Share Posted 19 mei 2007 Hoe dan ook, het is en blijft jammer dat het zo is moeten gaan. Dus Boelman en co, veel succes en ik waai vast wel es ff binnen als ik weer es in Leeuwarden ben.( ook al ben ik zo'n zelfbouwer.... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 19 mei 2007 Report Share Posted 19 mei 2007 (...) De puinhoop was met geen pen te beschrijven (...) Beste bool, Ook ik wil je veel succes wensen! Ten aanzien van die administratieve "puinhoop" wil ik wel opmerken dat ik daar, als klant, nooit last van heb gehad. Eringa organiseerde leuke audio-avonturen (zoals opnamesessies, zefbouwwedstrijden), leverde prima service, en was deskundig in advisering, reparatie en modificatie. In dat opzicht kon (en k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 20 mei 2007 Report Share Posted 20 mei 2007 Nou, Spido, er was de laatste jaren helemaal niets leuks meer aan die winkel. Ik ben er een paar keer geweest omdat ze nog wel een paar leuke snoertjes en luidsprekerpluggen verkochten maar ik was elke keer blij als ik weer buiten stond. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oert Posted 20 mei 2007 Report Share Posted 20 mei 2007 (...) De puinhoop was met geen pen te beschrijven (...) Beste bool, Ook ik wil je veel succes wensen! Ten aanzien van die administratieve "puinhoop" wil ik wel opmerken dat ik daar, als klant, nooit last van heb gehad. Eringa organiseerde leuke audio-avonturen (zoals opnamesessies, zefbouwwedstrijden), leverde prima service, en was deskundig in advisering, reparatie en modificatie. In dat opzicht kon (en k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts