Marp Posted 11 maart 2005 Report Share Posted 11 maart 2005 Een oude bekende ruimt zijn Inkel mosfet eindtrap op, maar ik weet er te weinig van om hem onder voorbehoud te laten reserveren (hij heeft namelijk een andere gegadigde). En bovendien... wat geef je voor zoiets, zonder de ander een poot uit te draaien? (of andersom) Het gaat om een MD2200 zonder documentatie. Zou 20 jaar geleden 2000,- hebben gekost, en volgens hem 4x150 Watt continue. Dat laatste klopt niet, want er zitten twee eindtrappen in. Bovendien las ik hier dat het apparaat 2x240Watt is, en hier staat een occaison 2x 250Watt voor 299,- Gezien de 2 behoorlijke trafo's zou dat best eens kunnen kloppen, maar dat is pas van belang als ik hem evt. door kunnen verkopen aan het zoontje van een vriend voor zijn geplande drive-in. Liever had ik wat zinnigere informatie, zodat ik enigzins een een beeld krijg wat ik kan verwachten. De MD2200 met bijbehorende Sherwood S-6020 CP preamp. De eveneens bijbehorende Inkel equalizer ontbreekt op de foto. Twee fatsoenlijke trafo's, en 2 koelprofielen van 20cm. 4 mosfets per kanaal (2x K343 en 2x groen, onbedrukt) Iemand die iets over dit apparaat kan vertellen? Of over Inkel in het algemeen, en over de prijzen van dit soort apparatuur? Ohja, op het front staat Push Pull/DC amplifier. Heeft dat nog enige relatie m.b.t. de geluidskwaliteit? Mario Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 11 maart 2005 Report Share Posted 11 maart 2005 Stel dat hij 20 jaar oud is, reken dan op extra kosten om bijv. de voedingselco's te vervangen (als hij bromt). Ik vind Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marp Posted 12 maart 2005 Author Report Share Posted 12 maart 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 Leuk, iedereen is weer blij dus Ik heb de spullen van Inkel destijds vaak in de koopjeskelder gezien bij Correct, eigenlijk paste het niet in hun assortiment omdat het meer voor de pro-audio branche werd gemaakt en daar is Correct niet sterk in. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jazzman Posted 12 maart 2005 Report Share Posted 12 maart 2005 Inkel en Sherwood werden in die tijd door Bose gepromoot. Dan weet je genoeg, dacht ik zo..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marp Posted 12 maart 2005 Author Report Share Posted 12 maart 2005 Haha ja. Ik vroeg me maar af waar Sherwood ook weer mee verbonden was. Nu je het zegt! Ach, in de huidige situatie doet die preamp het zo slecht nog niet. Mario Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts