Guest Rev. Fatman Posted 10 september 2008 Report Share Posted 10 september 2008 Onbegrijpelijk dat Denemarken zo'n gruwelijk saai land is. Deze conclusie is voor mij weer onbegrijpelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 12 september 2008 Report Share Posted 12 september 2008 Nu hebben de Shell en de ICI eens een keer op mij moeten wachten bij het constructiebedrijf ; het foutje is gelijk vandaag hersteld en in ruwbouw past het allemaal perfect.Ik ga in het weekend eens lekker armpjes opbouwen en afregelen. Er moet nog 1 ingreep plaatsvinden om de drie motoren ook te kunnen gebruiken maar dat is een kleinigheid die ik zelf heel gemakkelijk kan uitvoeren. SME, M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 13 september 2008 Report Share Posted 13 september 2008 Steviger dan de vloer zal niet lukken (hoewel een massieve kubus beton van 50 cm volgens mij weinig afbreuk zal doen...). Ik zou toch de DT iets omhoog brengen (25-30 cm), gewoon met een stapel massieve platen (steen/hout whatever), voornamelijk om de armen iets de gevarenzone van voeten en dergelijke te halen. Een indrukwekkend geheel is het wel deze DT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 14 september 2008 Report Share Posted 14 september 2008 Het ziet er weer geweldig uit Kraus, maar een DT op de grond Nee, dat zou niet mijn ding zijn. Als ik op de 95MM dikke betonnen vloer van mij voel wat voor trillingen mijn speakers veroorzaken...... en daarbij heb ik nog zo'n miauwende haarbal rondlopen die erg nieuwsgierig is, maar gelukkig afgeleerd is om op mijn audiomeubels te springen.... Ik geloof nooit dat ik haar af kan leren om van een draaitafel op de grond af te blijven. Mijn DT blijft dus lekker op het rek, met zandgevulde poten en spikes staan. Bedient ook nog een stuk comfortabeler. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 14 september 2008 Report Share Posted 14 september 2008 Beste Kraus, Zou het wel eens in het echt willen zien en horen. Neem ik ook nog iemand mee Ga je nu per muziek soort een combinatie inzetten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 14 september 2008 Report Share Posted 14 september 2008 Ja, ik moet data laten weten maar dat is niet zo eenvoudig, ik heb ook nog een vrouw met een geheel eigen agenda, allerlei mensen in de omgeving zijn op de verkeerde tijd jarig en omdat iedereen alles al heeft moeten er liederen verzonnen worden, stukken geschreven worden voor de "grote" verjaardagen van de vrienden uit de kennissenkring en is ook het theaterseizoen weer van start. Maar het komt er aan, doe de uiterste best.(moet ook nog naar Tube Eysium voor de nieuwe buisjes, is ook nog niet gelukt). Ok, doen we gewoon wat langer over het rondje. Maar ja, jij bent ook zo enthousiast aan het Fat Bobben dat we er graag deelgenoot van willen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 14 september 2008 Report Share Posted 14 september 2008 Kraus voelt zoch bij dit onderwerp als een vis in een kom mooi als je zoiets kan doen en de tijd er voor neemt en nog op de geveoelige plaat vastlegt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 4 oktober 2008 Report Share Posted 4 oktober 2008 Dat ziet er alvast weer gelikt uit Kraus. Zonder testplaat moet jij toch een heel eind kunnen komen met dat Grado element, maar met testplaat zal het vast nog beter kunnen, en makkelijker gaan. Word het toch niets is het mss een idee om de grado en de Denon eens van arm te wisselen Of is jouw M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 4 oktober 2008 Report Share Posted 4 oktober 2008 Ik kan ook een tweede M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts