Jurgenvanes Posted 14 maart 2005 Report Share Posted 14 maart 2005 Acoustic Energy AE1 mkIII Monitor Audio GR10 Hallo, Wie kan mij helpen? Wie welk merk en/of type stand hier gebruikt wordt? Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioBill Posted 14 maart 2005 Report Share Posted 14 maart 2005 Eigen merk misschien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 14 maart 2005 Author Report Share Posted 14 maart 2005 Hoi Audiobill, Maken Acoustic Energy en Monitor Audio hier niet gebruik van dezelfde stand? Het zou best een eigen merk kunnen zijn, maar ik vind hier geen informatie over, maten, gewicht, prijs, e.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioBill Posted 14 maart 2005 Report Share Posted 14 maart 2005 Hoi Jurgen, Monitor Audio gebruikt op hun eigen site andere stands als deze. Ik denk dat hier inderdaad de zelfde stands gebruikt worden! Totem heeft trouwens ook van deze stands met 4 buizen, kan er ff geen foto van vinden. Misschien dat Dennis van Helder je een antwoord kan geven! Of anders Wijbergen. Groetjes AudioBill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 14 maart 2005 Author Report Share Posted 14 maart 2005 Hoi Audiobill, Op de site van Monitor Audio wordt bij de silver serie idd gebruik gemaakt van Attacama stands dacht ik. Bij de gold serie trof ik de bovenstaande aan. Op de site van totem dacht ik idd ook dezelfde te hebben gezien, alleen dan in 't zwart. De zilverkleur vind ik erg mooi! Deze stand oook! Binnenkort ook maar weer eens richting Meerssen rijden denk ik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 14 maart 2005 Report Share Posted 14 maart 2005 Dan zou het een Partington moeten zijn. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 14 maart 2005 Report Share Posted 14 maart 2005 Ik weet niet wat voor een merk het is , maar wat een LELIJKE dingen ik had dan toch liever staande luidsprekers en een stand moet toch ook een beetje mooi zijn. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 14 maart 2005 Report Share Posted 14 maart 2005 Het is volgens mij geen Partington... Die ken ik namelijk wel allemaal, en die hebben minder dikke ronde poten. (en zien er naar mijn mening ook stukken beter uit) Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 14 maart 2005 Report Share Posted 14 maart 2005 Dan zou het een Partington moeten zijn. Hubertinus Dit is ook het merk volgens mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 14 maart 2005 Author Report Share Posted 14 maart 2005 Joenit Volgens mij is het ook geen Partington, op de site van Joenit (importeur) staat dit model er niet bij. De site van Partington zelf ligt eruit. Ik vind deze stands erg mooi, met 4 van deze dikke ronde poten! Smaken verschillen Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 14 maart 2005 Report Share Posted 14 maart 2005 Het lijkt ook erg op de Target R stand.. Maar volgens mij is Target al een tijdje niet meer verkrijgbaar? mvg, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 14 maart 2005 Report Share Posted 14 maart 2005 Maar volgens mij is Target al een tijdje niet meer verkrijgbaar? Klopt, Target bestaat inderdaad al een aantal jaren niet meer,...helaas Dat vond ik nou echt een merk dat veel keuze had in racks & stands, zowel uiterst betaalbaar, als de prijzige R-series op de foto hierboven. Vind die Target R-stand wel heel wat mooier om te zien, dan die met die dikke, ronde verchroomde buizen. Ik kan me nog herinneren dat die R-series stands, een jaar of 10 geleden iets van Hfl 1600,- p.p. kostten. (maar goed, dan heb je ook wat! ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mountain B Posted 14 maart 2005 Report Share Posted 14 maart 2005 Kijk op de site van Viertron. www.viertron.nl prijslijst Acoustic Energy. >> Reference serie > Statief AE1-III voor het luttele bedrag van 798 Euro per paar. Gr. Tony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 15 maart 2005 Author Report Share Posted 15 maart 2005 Idd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts