Jump to content

merk en type stand?

Jurgenvanes
 Share

Recommended Posts

Hoi Jurgen,

Monitor Audio gebruikt op hun eigen site andere stands als deze. Ik denk dat hier inderdaad de zelfde stands gebruikt worden! Totem heeft trouwens ook van deze stands met 4 buizen, kan er ff geen foto van vinden. Misschien dat Dennis van Helder je een antwoord kan geven! Of anders Wijbergen.

Groetjes AudioBill

Hoi Audiobill,

Op de site van Monitor Audio wordt bij de silver serie idd gebruik gemaakt van Attacama stands dacht ik. Bij de gold serie trof ik de bovenstaande aan.

Op de site van totem dacht ik idd ook dezelfde te hebben gezien, alleen dan in 't zwart. De zilverkleur vind ik erg mooi! Deze stand oook!

Binnenkort ook maar weer eens richting Meerssen rijden denk ik!

Ik weet niet wat voor een merk het is , maar wat een LELIJKE dingen :wacko: ik had dan toch liever staande luidsprekers B) en een stand moet toch ook een beetje mooi zijn.

Marcel

Maar volgens mij is Target al een tijdje niet meer verkrijgbaar?

Klopt, Target bestaat inderdaad al een aantal jaren niet meer,...helaas :(

Dat vond ik nou echt een merk dat veel keuze had in racks & stands, zowel uiterst betaalbaar, als de prijzige R-series op de foto hierboven.

Vind die Target R-stand wel heel wat mooier om te zien, dan die met die dikke, ronde verchroomde buizen.

Ik kan me nog herinneren dat die R-series stands, een jaar of 10 geleden iets van Hfl 1600,- p.p. kostten.

(maar goed, dan heb je ook wat! :rolleyes: )