Jump to content

vitrage voor de speaker

cgm
 Share

Recommended Posts

Naar je aantal geposte berichten kijkende, behoor je zo'n beetje bij het HEAR-interieur. Je hebt in elk geval hier menig uurtje serieus over hifi zitten praten neem ik aan. Het verbaast mij dan nogal dat je zo lichtzinnig met je luidsprekerplaatsing omspringt.

Als ik lichtzinnig zou zijn zou ik het hier niet vragen maar gewoon doen. Verder, blijf posten, kom je ook vanzelf op een indrukwekkend aantal. Maar, of je dan wijzer bent is een andere vraag.

Oh ja, en er is ook nog leven buiten audio, zelfs met veel postings. Oftewel, er kunnen andere factoren dan audio van invloed zijn op wat ik doe.. ;)

Oh ja, ik vind het een DOODSZONDE om mooie speakers achter een vitrage te zetten <_<

Ach, ik vind dat je muziek moet horen, niet zien. Speakers zijn een noodzakelijk kwaad in je kamer, en geen kunstobject wat mij betreft.

Opnieuw naar deze onzintopic kijkende begrijp ik eigenlijk niet dat iemand die hier zowat bij het meubilair hoort (ca. 3500 berichten..!!)  uberhaupt IETS voor zijn speakers wil hebben en er hier ook nog vragen over stelt of dit uitmaakt...

Natuurlijk maakt elke audio-liefhebber zoiets wat uit!!

Heel veel zelfs...!

Brrr!

Als jij dit onzin vindt dan volg je dit toch gewoon niet? Genoeg andere topics, hopelijk wat minder onzinnig voor jou.

Verder begrijp ik niet wat mijn aantal postings met mijn vraag te maken heeft. Als er een relatie zou moeten zijn, dan zou jij met je nog geen 200 postings hier heel veel vragen moeten stellen.. <_<

jij gaat gewoon een midi setje kopen. ;)

Zeg uhhh Nanning, kwaliteit heeft helemaal niets met kwantiteit van het aantal postings te maken hoor  :rolleyes:

En ik kan het weten  :D  ;)

In mijn herinnering waren jou postings juist de meest zeer, eehh..., inhoudelijk! :P

Oh ja, ik vind het een DOODSZONDE om mooie speakers achter een vitrage te zetten  <_<

Bovendien ziet het er niet uit, een vitrage een meter van de achterwand :lol:

Oh ja, kennelijk heb je nog nooit een Stax Lambda Professional op je hoofd gehad ;) De beleving is anders, maar o zo fijn B)

Precies, het is anders, en daar ging het mij om.

Maar ik heb ze nog niet gehoord. En kennelijk heb jij mijn speakers nog niet gehoord. :D