carl Posted 19 maart 2005 Report Share Posted 19 maart 2005 Ik heb er twee kaartjes van. Is het de moeite met mijn dochter mee te gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 maart 2005 Report Share Posted 19 maart 2005 Nee, laat mij maar gaan, ik vind Coldplay wel leuk... Tja, ik weet niet of je Coldplay kent, en zo ja, wat je er van vindt. Maar als je het leuke muziek vindt, kun je best gaan. Ze zijn volgens mij best goed live. Ik heb ze een keer op tv gezien en dat was best goed. Neem wel oordoppen mee, want het geluid is waarschijnlijk knetterhard, zoals bij de meeste popconcerten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 19 maart 2005 Report Share Posted 19 maart 2005 Ik heb er twee kaartjes van. Is het de moeite met mijn dochter mee te gaan. Ik begrijp dat je de muziek zelf niet kent ? Heb je de kaarten gekregen o.i.d. ? Ik vind Coldplay een erg goede band. Kippenvel stem! Je kunt ook (30sec) fragmenten van hun muziek beluisteren via bijvoorbeeld amazon.com Dan kun je alvast een idee krijgen. Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 19 maart 2005 Author Report Share Posted 19 maart 2005 Hai Alco, Via mijn werk kon ik kaartjes krijgen voor het Gelredome en heb mijn dochter gebeld die er graag naar toe wilde. Mijn andere dochter is er dan niet dus ik vroeg me af of ik het ook leuk zou vinden. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 maart 2005 Report Share Posted 20 maart 2005 Ik hoef die kaartjes iig niet. Die zanger "zeurt" me teveel. Ik heb steeds het gevoel dat hij ieder moment kan beginnen te janken. De muziek is goed, maar stuur die zanger aub naar de Moker hei. Erg vervelend? Het nummer "Clocks". 200000 keer dezelfde regel (niet in tekst, maar in tonatie) Sorry Alco, ik weet dat jij dit een geweldig nummer vindt, maar ik kan het echt niet meer horen. Idem? Maroon 5, van hetzelfde laken een pak. Ach, misschien komt het wel omdat ze dit ieder uur op de radio laten horen. Dan komt (bijna) elk goed nummer je de strot uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 21 maart 2005 Report Share Posted 21 maart 2005 Ik hoef die kaartjes iig niet. Die zanger "zeurt" me teveel. Ik heb steeds het gevoel dat hij ieder moment kan beginnen te janken. De muziek is goed, maar stuur die zanger aub naar de Moker hei. Erg vervelend? Het nummer "Clocks". 200000 keer dezelfde regel (niet in tekst, maar in tonatie) Sorry Alco, ik weet dat jij dit een geweldig nummer vindt, maar ik kan het echt niet meer horen. Idem? Maroon 5, van hetzelfde laken een pak. Ach, misschien komt het wel omdat ze dit ieder uur op de radio laten horen. Dan komt (bijna) elk goed nummer je de strot uit helemaal mee eens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 22 maart 2005 Report Share Posted 22 maart 2005 Ik heb er twee kaartjes van. Is het de moeite met mijn dochter mee te gaan. Ligt eraan hoe hoog je IQ is. Ben je slim, dan moet je niet gaan. Ik heb me namelijk laten vertellen dat Coldplay voor domoren is. Alleen is mij niet verteld waar de grens ligt . Als je gaat is het voor eigen risico. Ik neem geen verantwoordelijkheid maar je bent gewaarschuwd. Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 22 maart 2005 Report Share Posted 22 maart 2005 Hoi Conqubite! Geen eens een voorbeeld van een rockband voor intelligente mensen Gegroet, Ivan Ik zou het niet weten. Ik hoor niet bij die groep. Ik heb er even over gedaan maar dat is de conclusie die ik uiteindelijk getrokken heb Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 maart 2005 Report Share Posted 22 maart 2005 Sorry Alco, ik weet dat jij dit een geweldig nummer vindt, maar ik kan het echt niet meer horen. Idem? Maroon 5, van hetzelfde laken een pak Clocks vind ik een lekker nummer, maar is inderdaad wel grijs gedraaid op de radio. Dat nummer van Maroon5 was ik al heel gauw flauw van, en werd echt absurd vaak gedraaid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 22 maart 2005 Report Share Posted 22 maart 2005 Dat nummer van Maroon5 was ik al heel gauw flauw van, en werd echt absurd vaak gedraaid. Als er dan eindelijk weer een leuk liedje is wat ook nog eens door een major is uitgebracht, dan kun je het maar het best zo vaak mogelijk draaien, niet? Conqubite, ik neem aan dat je het kopietje niet meer hoeft? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 22 maart 2005 Report Share Posted 22 maart 2005 Coldplay is super, ook live! Clocks is een geweldig nummer en dat het vaak op de radio wordt/werd gedraaid maakt mij niet uit en of heel Nederland het goed vind maakt mij ook niet uit. Die jongens maken super muziek en ik gun ze het succes! Ik krijg de indruk dat veel mensen goede muziek het liefst alleen voor zich zelf houdt en zodra het op de radio te horen is, het ineens het label 't Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 22 maart 2005 Report Share Posted 22 maart 2005 Conqubite, ik neem aan dat je het kopietje niet meer hoeft? Oh shit ja, dat was ik even vergeten . Nee, ik hou me aanbevolen natuurlijk. Ik mail je nog. Conqubite Ps. Carl, ga nou maar gewoon lekker mee. Coldplay is, zoals de naam al zegt, cool!!. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 22 maart 2005 Report Share Posted 22 maart 2005 (edited) het is overigens al de 3de keer dat ik in een Hear topic voor dom uitgemaakt wordt! Edited 22 maart 2005 by conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 22 maart 2005 Report Share Posted 22 maart 2005 Ik heb me namelijk laten vertellen dat Coldplay voor domoren is. Alleen is mij niet verteld waar de grens ligt . En klassiek is voor demente bejaarden waar moet je dan naar luisteren als je er tussenin zit wat IQ betreft???????? Mischien moet je je niet zoveel laten vertellen, of het niet allemaal geloven Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 22 maart 2005 Report Share Posted 22 maart 2005 Ik denk dat je gelijk hebt Ome Henk. Als ik er in het betreffende topic over praat, blijkt vaak dat er alleen sprake is van een andere kijk op het thema. Ik geloof dat het met die domheid van jou wel meevalt Dank je Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 22 maart 2005 Report Share Posted 22 maart 2005 Ik heb me namelijk laten vertellen dat Coldplay voor domoren is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 22 maart 2005 Report Share Posted 22 maart 2005 Ps. als ik wederom voor dom uitegemaakt wordt, so be it (het is overigens al de 3de keer dat ik in een Hear topic voor dom uitgemaakt wordt! ) Ohhhh...das nog niks....maak je borst maar vast nat Al heb ik nooit begrepen waarvoor dan wel niet --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 22 maart 2005 Report Share Posted 22 maart 2005 Ik heb me namelijk laten vertellen dat Coldplay voor domoren is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 22 maart 2005 Report Share Posted 22 maart 2005 Ps. als ik wederom voor dom uitegemaakt wordt, so be it (het is overigens al de 3de keer dat ik in een Hear topic voor dom uitgemaakt wordt! ) Ohhhh...das nog niks....maak je borst maar vast nat Al heb ik nooit begrepen waarvoor dan wel niet --Hans. Slik! Hans, ik begrijp niet wat jij niet begrepen hebt Tsja dom h Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 22 maart 2005 Report Share Posted 22 maart 2005 Coldplay zo goed !!!! tja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 maart 2005 Report Share Posted 22 maart 2005 Coldplay zo goed !!!!tja Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 23 maart 2005 Report Share Posted 23 maart 2005 Coldplay zo goed !!!!tja Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 23 maart 2005 Report Share Posted 23 maart 2005 Ps. als ik wederom voor dom uitegemaakt wordt, so be it (het is overigens al de 3de keer dat ik in een Hear topic voor dom uitgemaakt wordt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 maart 2005 Report Share Posted 23 maart 2005 Coldplay.... Best aardige muziek, maar die zang.... Vind er geen woorden voor. Het gaat na vijf minuten zo vreselijk je keel uithangen.. "Kan je niet normaal zingen?" zou ik zeggen, maar dat is natuurlijk artistieke vrijheid. Om het even in hun taal te zeggen: "WANKER!!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedBeard Posted 1 april 2005 Report Share Posted 1 april 2005 Heb net een 2CD Japanse HDCD editie van Colplay op de kop getikt met Rush of blood to the head EN Parachutes! Super geluidskwaliteit... superband... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts