Jump to content

Welke luidsprekers en Hales Speakers

Marcel Fransen
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb veel goede reviews gelezen over de Hales Revelation Three (en weet dus dat Hales ondertussen niet meer bestaat). Ik heb nu een winkel gevonden waar een demo set te koop staat (ze geven zelfs vijf jaar garantie, benieuwd hoe ze dat op gaan lossen), de prijs die gevraagd wordt is 2725 euro voor de twee speakers. Is dit niet wat aan de hoge kant?

Verder wil ik als alternatief gaan luisteren naar de Tannoy Dimension TD8. Ik vind hierover weinig reviews op het web, iemand ervaring?

Mocht iemand nog andere alternatieven weten dan hoor ik ze graag (budget 3200 euro max). Ik heb reeds geluisterd naar een Dynaudio Contour 1.3SE (mooie en goed klinkende speaker) en Master 3 (In standaardkleur te lelijk volgens mijn vrouw ;-) maar klonk in de winkelopstelling een stuk beter dan de contour en een thiel 1.6 (viel volkomen tegen na de dynaudio).

Groeten,

Marcel

Geplaatst door Marcel Fransen:

Hallo,

Master 3 (In standaardkleur te lelijk volgens mijn vrouw ;-) maar klonk in de winkelopstelling een stuk beter

Groeten,

Marcel

ach Marcel,

als je speakers met de ogen kiest, zul je bergen consessies moeten doen.........

Groet Jitze :(

Ik ga voor Master!

Heb zelf nl.de concept four aangeschaft.

Realiseer je wel dat Master speakers een zeer lange inspeeltijd nodig hebben,voor ze op het niveau spelen die de maker ervan voor ogen heeft!

Ik heb zelfs al mogen vernemen dat,inspeeltijden van 2 a 3 maanden niet tot de uitzonderingen behoren.

IK :rolleyes: