maximus Posted 23 maart 2005 Report Share Posted 23 maart 2005 hallo iedereen hier!! Ik ben in het bezit van de jbl century gold speakers, met daar aan een denon receiver 3801 en een denon pm 920. Ik wil de 3801 houden en een andere eindversterker kopen, mijn vraag aan jullie kenners welke raden jullie me aan?? Zat zelf aan de rotel rb 1080 of 1090 te denken maar weet niet of dat een goede combinatie met me speakers? Ik vind me zpeaker prachtig maar denk dat er veel meer uit te halen valt als ik er een betere eindsterker aan hang. Het hoog is soms te schel en de bass niet STRAK genoeg. meer info over me speakers hier: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 23 maart 2005 Members Report Share Posted 23 maart 2005 Het probleem met het hoog en het laag zou ook aan de speakers kunnen liggen ,en dan zou ik het in een versterker met een mild karakter zoeken. Overweeg ook eens een Marantz , of een Myryad. Rotel kan heel fraai zijn , maar waarschijnlijk te fel op jouw luidsprekers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts