Guest budina Posted 25 april 2001 Report Share Posted 25 april 2001 Wie heeft ervaring met dit merk Ik heb een set beluisterd met de hybride electrostaat luidspreker en dat klonk erg goed maar wil wat meer weten van mensen die ervaring hebben met dit merk. bvd buddy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 25 april 2001 Report Share Posted 25 april 2001 Hallo Buddy, Van Medevoort is zondermeer een goed merk. Zeer degelijk gebouwd en met een neutrale klank. Voorzien van een goede (alps)volume potmeter en de nodige vermogensreserve voor de wat meer eisende luidsprekers. Ik heb zelf een jaar of 2 de MA-220 gehad. (die koste toen 2000,-) je komt ze nu regelmatig tegen voor zo'n 1000,-. Fraaie en muzikale versterkers! Groeten, Alco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 29 april 2001 Report Share Posted 29 april 2001 Ik ben al jaren in het bezit van een (vrijwel) volledige set van Van Medevoort. Een voor-/eindversterker die inmiddels hun beste tijd hebben gehad (bouwjaar <1990), een door Van Medevoort gemodificeerd Kenwood loopwerk en de hybride electrostaten. Nooit een moment spijt gehad en kan dus ook niet wachten op de de nieuwe lijn van Van Medevoort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie Posted 29 april 2001 Report Share Posted 29 april 2001 er is onlangs een van medevoort fanclub opgericht. Via de site van v medevoort kan je hierop terecht komen. Daar hebben ze vast erg veel info je. Onlangs heb ik op een luistershow een set van van Medevoort met de hybride electrostaten horen spelen, een zeer rustig geluidsbeeld met een open detaillering. Zeker de moeite waard. Succes met je keuze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Frank Boshom Posted 1 mei 2001 Report Share Posted 1 mei 2001 Prima merk; 'k heb er een eindversterker van en vanaf het moment dat ik deze kocht had ik het gevoel meer details te horen dan voorheen (had daarvoor een sony receiver en ik ben blij dat ik die de deur uit heb gedaan; 8 jaar van tja, nou ja maar och ik heb het nou eenmaal dus ik wen er wel aan; niet dus!)en vooral een prachtige ruimtelijkheid die ik daarvoor nog niet ervaren had uit mijn (matige ) luidsprekers. Nu nog nieuwe luidsprekers dus, gezien de neutraliteit van de VM wordt dat B&W. Mijn voorversterker is van NAD, en met de VM combineert-ie prima. Er blijft maar en katterig gevoel; ik had het al jaren eerder moeten doen, die VM, dat had veel ontevredenheid gescheeld... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts