Guest Thuur Posted 22 mei 2001 Report Share Posted 22 mei 2001 Hee forumleden. Momenteel ben ik in het bezit (mbt AV) van een Denon avr 1400, een philips dvd 950, 2 wharfdale delta 50.2 frontspeakers, een mordaunt short centre (MS Ci), 2 mission 73 surroundspeakers en een AR actieve sub (S 10 HO). De Philps heeft een ingebouwde AC-3 decoder en geeft DTS digitaal uit. De AVR heeft echter alleen een 5.1-ingang (geen digitale ingang), waardoor ik het 5.1-signaal analoog kan binnenhalen. Is het mogelijk de Philips dvd uit te breiden met een dts decoder of is het verstandiger een nieuwe AV-versterker te kopen? (goede tips, ik dacht zelf bijv. aan een denon 2801 of 1801 heb naelijk ook cd en cassette van Denon)). Budget heb ik nog niet geheel bepaald. De boxen is nogal een bij elkaar geraapt zwikkie. Het lijkt me verstandig om alle boxen te vervangen voor een serie van 1 merk. Denon levert in de USA ook Mission zag ik op een site. Wil dit zeggen dat Denon en Mission goed aansluiten? Nu weet ik wel..je moet gaan luisteren, maar in de winkel zie je door de bomen het bos niet meer en ze hebben niet altijd alles staan. Ik ben dus opzoek naar een speakerset of op mijn AVR-1400 of de evt nieuwe AV versterker. Ik denk dat ik voor een goede speakerset zo'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts