Haudio Posted 23 maart 2005 Report Share Posted 23 maart 2005 Beste, Welke 1 punters zijn er ,hoeveel en welke kwaliteit hebben ze ? Is carbon beter of niet ? Volgens mij zijn er meer dan Morch en Graham....... MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 23 maart 2005 Author Report Share Posted 23 maart 2005 Hadcock, Infinity Black Widow, JMWDe Infinity Black Widow heb ik helaas nooit kunnen horen, wel bijna een jaar lang op jacht geweest op Ebay waar ze toch nog wel eens worden aangeboden. Meer dan 8 keer meegeboden maar altijd er naast gegrepen. Ik vond dat een hele mooie, ragfijne arm om te zien en heel leuk om eens te proberen met een mooi element uit de oude doos. Het zal er niet meer van komen, denk ik. De JMW wel eens gehoord, maar niet in zo'n geweldige installatie met van die kleine metalen boxjes die ook erg schel klonken. De Hadcock, nooit gehoord, mooi om te zien maar schijnbaar bijzonder lastig om in te stellen/ te monteren Beste Kraus, Immedia Bluenote Naim Nottingham Clearaudio Unify Roksan Nima Ik zal morgen nadenken. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 24 maart 2005 Author Report Share Posted 24 maart 2005 Hadcock, Infinity Black Widow, JMWDe Infinity Black Widow heb ik helaas nooit kunnen horen, wel bijna een jaar lang op jacht geweest op Ebay waar ze toch nog wel eens worden aangeboden. Meer dan 8 keer meegeboden maar altijd er naast gegrepen. Ik vond dat een hele mooie, ragfijne arm om te zien en heel leuk om eens te proberen met een mooi element uit de oude doos. Het zal er niet meer van komen, denk ik. De JMW wel eens gehoord, maar niet in zo'n geweldige installatie met van die kleine metalen boxjes die ook erg schel klonken. De Hadcock, nooit gehoord, mooi om te zien maar schijnbaar bijzonder lastig om in te stellen/ te monteren Beste Kraus, Immedia Bluenote Naim Nottingham Clearaudio Unify Roksan Nima Ik zal morgen nadenken. MvG, Haudio Er zijn vast nog veel meer MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 24 maart 2005 Report Share Posted 24 maart 2005 Scheu TACCO En als liefhebber van plexiglas zal dit Kraus moeten aanspreken: Ook van Scheu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 maart 2005 Report Share Posted 24 maart 2005 Schr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 24 maart 2005 Report Share Posted 24 maart 2005 De A1 van RS laboratory volgens mij ook... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 maart 2005 Report Share Posted 24 maart 2005 Ik hoor regelmatig de Kuzma arm met een vdH Grasshopper. Ik vind dit een erg mooie arm. Vooral de demping met siliconeolie is apart. Ik zou juist denken dat een arm zo vrijmogelijk moet bewegen. Met de olie klinkt het echter veel beter dan zonder. Deze arm is dus niet geschikt voor wat bobbelige platen. Je ziet de naald dan in het element gedrukt worden. de naaldkracht varieert dan dus erg. Je hoord er op de meeste platen niet veel van, maar het blijft een foute benadering natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
azh Posted 9 juli 2008 Report Share Posted 9 juli 2008 Haha! Perfectionist... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 9 juli 2008 Report Share Posted 9 juli 2008 Clearaudio... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 9 juli 2008 Report Share Posted 9 juli 2008 Clearaudio... Daar krijg je toch pijn in je ogen van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 9 juli 2008 Report Share Posted 9 juli 2008 teveel bling. Ik vind chroom/zilver kleurige bling al helemaal niks maar goude bling is wel heel erg. Misschien is het niet slim van mij maar vanwege die reden zal ik nooit een fatbob of soortgelijke draaitavel kopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 9 juli 2008 Report Share Posted 9 juli 2008 teveel bling. Ik vind chroom/zilver kleurige bling al helemaal niks maar goude bling is wel heel erg. Misschien is het niet slim van mij maar vanwege die reden zal ik nooit een fatbob of soortgelijke draaitafel kopen. Ben jij waarschijnlijk een potenti Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 9 juli 2008 Report Share Posted 9 juli 2008 teveel bling. Ik vind chroom/zilver kleurige bling al helemaal niks maar goude bling is wel heel erg. Misschien is het niet slim van mij maar vanwege die reden zal ik nooit een fatbob of soortgelijke draaitafel kopen. Ben jij waarschijnlijk een potenti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 9 juli 2008 Report Share Posted 9 juli 2008 teveel bling. Ik vind chroom/zilver kleurige bling al helemaal niks maar goude bling is wel heel erg. Misschien is het niet slim van mij maar vanwege die reden zal ik nooit een fatbob of soortgelijke draaitafel kopen. Ben jij waarschijnlijk een potenti Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 9 juli 2008 Report Share Posted 9 juli 2008 Clearaudio... Daar krijg je toch pijn in je ogen van. Whoopsy, Clearaudio was al genoemd. Een fraaie TT mag gezien worden wat mij beterft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 9 juli 2008 Report Share Posted 9 juli 2008 teveel bling. Ik vind chroom/zilver kleurige bling al helemaal niks maar goude bling is wel heel erg. Misschien is het niet slim van mij maar vanwege die reden zal ik nooit een fatbob of soortgelijke draaitafel kopen. Ben jij waarschijnlijk een potenti Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 12 juli 2008 Report Share Posted 12 juli 2008 Een Transrotor met een eenpuntsarm, dat is net een soort Centre Pompidou. Zelf hou ik er ook meer van als de techniek wat meer verborgen is, niet met allerlei lelijke draden die uit de arm komen of een snaar die je ziet lopen. Maar dat is persoonlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 12 juli 2008 Report Share Posted 12 juli 2008 Een unipivot van Morgan Jones, als ik 't wel heb. Magnepan's Unitrac 1 Michell Audiocraft's AC-300 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MeetingPeopleIsEasy Posted 13 juli 2008 Report Share Posted 13 juli 2008 Ik speel al jaren met een Hadcock GH-228, inmiddels wederom met de kwetsbare maar fraaie audio note cable erin. Een klein fototje: Ik heb niet veel ervaring met armen, ben ooit van een Rega naar deze Hadcock gegaan, en vind deze uni-pivot veel levendiger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 13 juli 2008 Report Share Posted 13 juli 2008 Lastig topic, als je de vraag van Haudio wilt beantwoorden. Ikzelf heb slechts ervaring met Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts