Jump to content

1 punters

Haudio
 Share

Recommended Posts

Beste,

Welke 1 punters zijn er ,hoeveel en welke kwaliteit hebben ze ?

Is carbon beter of niet ?

Volgens mij zijn er meer dan Morch en Graham.......

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Hadcock, Infinity Black Widow, JMW

De Infinity Black Widow heb ik helaas nooit kunnen horen, wel bijna een jaar lang op jacht geweest op Ebay waar ze toch nog wel eens worden aangeboden. Meer dan 8 keer meegeboden maar altijd er naast gegrepen.

Ik vond dat een hele mooie, ragfijne arm om te zien en heel leuk om eens te proberen met een mooi element uit de oude doos. Het zal er niet meer van komen, denk ik.

De JMW wel eens gehoord, maar niet in zo'n geweldige installatie met van die kleine metalen boxjes die ook erg schel klonken.

De Hadcock, nooit gehoord, mooi om te zien maar schijnbaar bijzonder lastig om in te stellen/ te monteren

Beste Kraus,

Immedia

Bluenote

Naim

Nottingham

Clearaudio Unify

Roksan Nima

Ik zal morgen nadenken.

MvG,

Haudio

Hadcock, Infinity Black Widow, JMW

De Infinity Black Widow heb ik helaas nooit kunnen horen, wel bijna een jaar lang op jacht geweest op Ebay waar ze toch nog wel eens worden aangeboden. Meer dan 8 keer meegeboden maar altijd er naast gegrepen.

Ik vond dat een hele mooie, ragfijne arm om te zien en heel leuk om eens te proberen met een mooi element uit de oude doos. Het zal er niet meer van komen, denk ik.

De JMW wel eens gehoord, maar niet in zo'n geweldige installatie met van die kleine metalen boxjes die ook erg schel klonken.

De Hadcock, nooit gehoord, mooi om te zien maar schijnbaar bijzonder lastig om in te stellen/ te monteren

Beste Kraus,

Immedia

Bluenote

Naim

Nottingham

Clearaudio Unify

Roksan Nima

Ik zal morgen nadenken.

MvG,

Haudio

Er zijn vast nog veel meer

MvG,

Haudio

Ik hoor regelmatig de Kuzma arm met een vdH Grasshopper.

Ik vind dit een erg mooie arm. Vooral de demping met siliconeolie is apart. Ik zou juist denken dat een arm zo vrijmogelijk moet bewegen. Met de olie klinkt het echter veel beter dan zonder. Deze arm is dus niet geschikt voor wat bobbelige platen. Je ziet de naald dan in het element gedrukt worden. de naaldkracht varieert dan dus erg. Je hoord er op de meeste platen niet veel van, maar het blijft een foute benadering natuurlijk.

:)

• 3 years later...

Haha! Perfectionist...

teveel bling.

Ik vind chroom/zilver kleurige bling al helemaal niks maar goude bling is wel heel erg. Misschien is het niet slim van mij maar vanwege die reden zal ik nooit een fatbob of soortgelijke draaitavel kopen.

Guest Rev. Fatman
teveel bling.

Ik vind chroom/zilver kleurige bling al helemaal niks maar goude bling is wel heel erg. Misschien is het niet slim van mij maar vanwege die reden zal ik nooit een fatbob of soortgelijke draaitafel kopen.

Ben jij waarschijnlijk een potenti

teveel bling.

Ik vind chroom/zilver kleurige bling al helemaal niks maar goude bling is wel heel erg. Misschien is het niet slim van mij maar vanwege die reden zal ik nooit een fatbob of soortgelijke draaitafel kopen.

Guest Rev. Fatman

teveel bling.

teveel bling.

Guest Rev. Fatman

teveel bling.

Een Transrotor met een eenpuntsarm, dat is net een soort Centre Pompidou.

Zelf hou ik er ook meer van als de techniek wat meer verborgen is, niet met allerlei lelijke draden die uit de arm komen of een snaar die je ziet lopen. <_<

Maar dat is persoonlijk.