[[Game]] Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 ik zou graag zelf eens wat simpele zelfbouw netsnoeren maken. van dat gevlochten spul. heo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door [[Game]]:ik zou graag zelf eens wat simpele zelfbouw netsnoeren maken. van dat gevlochten spul. heo? Het simpelste kun je vinden op de site van Maarten. Gewoon dikke aders pakken en die stevig vlechten. Nog sneller gaat het als je dezelfde aders twist (met een boormachine makkelijk te doen) ipv vlecht. Het resultaat blijft ongeveer hetzelfde. Ik weet wel dat goeie netsnoeren een degelijke verbetering zijn. Zelfs een Conraadsel is al beter dan een standaardsnoer. Er zwerft hier nog ergens een topic rond over "twisten en vlechten". Ik meen bij Zelfbouw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Stephan heeft eens een keer een verhaal geschreven over netvervuiling en de laatste meters van de kabel. Het kwam er volgens mij op neer dat netvervuiling op een bepaald moment afbreekt. Morgen zal ik het eens proberen op te zoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 PS Probeer TNT ook eens game. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 8 mei 2003 Author Report Share Posted 8 mei 2003 dankje sodejuu, ik zal eens rondneuzen. Als er verbeteringen of iets onteressant gebeurt post ik dat wel een keer. o ja leohifi. Als het algemeen bekent is dat even iets meer aandacht in een netsnoer te steken dan standaard gebeurt, grote verbeteringen oplevert, waarom zou je dat dan laten? een reden voor fabrikanten om standaard spul bij te voegen is omdat ze eventueel de keuze aan de consument laten...ik weet eigenlijk ook niet waarom de fabrikant sommige dingen aan het toeval overlaat. kweenie. agme Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 8 mei 2003 Author Report Share Posted 8 mei 2003 en jij ook natuurlijk carl. ik ga alleen geen geld uitgeven aan iets kant en klaars deze keer. als je dat zou willen opzoek graag. game Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 8 mei 2003 Author Report Share Posted 8 mei 2003 supersite die van maarten! qua inhoud dan. design is jammer, maar dat is het altijd bij dit soort dingen. game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Loe Hifi, Ik heb reeds op meerdere posts hierover mijn mening geventileerd. Ook ik was hierover ERG sceptisch,maar ben toch overstag gegaan. En dat was echt niet bij een netkabel van E.1000 ofzo! Heb je al enige ervaring met dit (hot) item??? Ik denk het niet eerlijk gezegd! IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 8 mei 2003 Author Report Share Posted 8 mei 2003 okee dan hi-fi ik denk dat je je niet gek moet laten maken, maar een beetje natuurkunde leert toch wel dat sommige dingen gefundeert beter zijn. en als daar ook nog een servaringen van iedereen bij komen, ben ik overstag. ik denk ook dat leohifi nog nooit een vergelijking heeft gemaakt. game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Dat weet ik. Maar hoe vaak staan theorie en praktijk niet haaks op elkaar? IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 Geplaatst door Hi-Fifi:Maar hoe vaak staan theorie en praktijk niet haaks op elkaar? IKKE Als je die vraag kunt stellen weet je meestal ook het antwoord al De kunst is om theorie en praktijk te combineren. Dan moet je dus van BEIDE wat afweten. Theorie is er tenslotte alleen om de praktijk te veraangenamen / vergemakkelijken. Zijn sommige vergeten denk ik. Hier is het topic "twisten v.s. vlechten" wat al aangehaald is door Sodejuu: http://www.hear.nl/cgi-bin/ubb6/ultimatebb...ic&f=7&t=000145 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoBob Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 Ik weet wel zeker dat Leo nog nooit een vergelijk gemaakt heeft. Toch vind ik dat netsnoer een heel vreemde markt op zich; Met dit netsnoer gaat er een wereld open,voor de luttele prijs van Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 9 mei 2003 Author Report Share Posted 9 mei 2003 Geplaatst door JoBob:Ik weet wel zeker dat Leo nog nooit een vergelijk gemaakt heeft. Toch vind ik dat netsnoer een heel vreemde markt op zich; Met dit netsnoer gaat er een wereld open,voor de luttele prijs van Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoBob Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 Ik geloof ook in zo veel mogelijk zelf tweaken... weleens het kristal ingekit bij je cdspeler??? Ik zei ook, ik sta er open voor, en ik ga er ook zeker wat mee doen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 9 mei 2003 Author Report Share Posted 9 mei 2003 maar leohifi, het feit dat er 3500 euro netsnoeren bestaan, is geen reden om je af te sluiten van significante verbeteringen die je kan realiseren door simpele aanpassingen, omdat de fabrikant op twijfelachtige manier zo nu en dan zijn bezuinigen lijkt te plegen? game Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 3500 euro... nee maar... dat is helft van mijn hele set. Ik ben nu ook aan het bouwen van netsnoeren. Ik geloof er niet in maar wil het proberen. Ik heb een site waar ik mijn vorderingen op plaats. Leuk is het wel om te doen, een beetje prutsen met draden en spullen. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 9 mei 2003 Author Report Share Posted 9 mei 2003 maak je maar niet druk leo er zijn maar een paar zieke zielen die zo'n kabel hebben... game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts