toontjehifi Posted 30 maart 2005 Report Share Posted 30 maart 2005 hallo een ieder . ik bezit een pm7000 marantz versterker, met quads 11l en rel quake ,met goede kabels. en een cd 7300 de vraag is ik heb intresse in de marantz 7200ki. Is dit de moeitte waard of zegt men niet doen. voor het dvd gebeuren bezit ik een av.5300 maar aan stereo haalt hij het niet, dvd geluid prima, met de player 4400. Oke is niet de top ,maar marantz,brengt voor het geld,en mijn set het beste naar voren. Ben er zeer tevreden mee. graag reactie ,groet toontje hifi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 maart 2005 Report Share Posted 30 maart 2005 Het grootste verschil tussen de PM7000 en PM7200 KI is dat de PM7200 een klasse A-stand heeft en de PM7000 niet. Maar aangezien het de KI-versie is, zal ie toch ook in klasse AB wel beter klinken dan de PM7000. Hoeveel beter is natuurlijk de vraag en zul je zelf moeten gaan beluisteren. En of jij het verschil groot genoeg vindt voor het extra geld dat je zult moeten bijleggen, is aan jouw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knippie Posted 31 maart 2005 Report Share Posted 31 maart 2005 Ik heb de PM7200 KI en ik ben er erg tevreden over. Ik kan het helaas niet vergelijken met de 7000, die heb ik nl. nooit gehoord. De PM7200 KI was in de aanbieding bij Hifisolutions in Amsterdam, volgens mij is dat nog steeds zo. Weliswaar in combinatie met een complete set, maar vgs mij valt er wel te onderhandelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts