Jump to content

resonatoren van Acoustic System

BellaVista
 Share

Recommended Posts

Die biostabiel overigens werkt wel die heb ik al jaren op diverse plaatsen in mijn luisterruimte hangen.

Carl

Ik had ook goede ervaringen met het dragen van een magnetische armband, vooral als ik cd's opzette. Alleen moest ik iedere week een nieuwe giropas aanvragen..

Verder leg ik mijn kabels nooit parallel aan aardstralen, en laat ik via feng shui bepalen waar mijn set moet staan. ;)

Verder leg ik mijn kabels nooit parallel aan aardstralen.

Tegen aardstralen waren lang geleden kastjes te koop. Die mocht je niet openmaken want dan ging de werking veloren. Die kastjes werkten ook echt. Kan mij een oom herinneren die nogal slecht sliep, kwam door de aardstralen en na meting bleek hij op een aardstralenknooppunt te wonen. Hij heeft toen zo'n aardstralenneutraliserend kastje aangeschaft. En je gelooft het of niet, hij was van zijn slaapprobleem af.

Dat was lang geleden, die aardstralenkastjes zijn uit de mode en oom is allang dood. Maar het verhaal doet het nog goed op verjaardagen.

Oom had ook een soort van piramide geknutseld van triplex. Het schijnt dat piramides antennes zijn voor kosmische energie en er zich veel kosmische energie in verzameld. Onder die piramide had hij een ouderwets biljet van 10 gulden liggen in de hoop dat het meer waard werd. Bij mijn weten zijn het nooit 2 tientjes geworden, zelfs geen biljet van 11 gulden.

:o:D;)

Oom had ook een soort van piramide geknutseld van triplex. Het schijn dat piramides antennes zijn voor kosmische energie en er zich veel kosmische energie in verzameld.

Dus, pyramides als spike wordt dan niks zeker? :D

Oom had ook een soort van piramide geknutseld van triplex. Het schijn dat piramides antennes zijn voor kosmische energie en er zich veel kosmische energie in verzameld.

Dus, pyramides als spike wordt dan niks zeker? :D

Hoezo? Misschien is dat wel het geheim van spikes bij je CD speler. Moet je ze wel met de punt naar boven zetten en OP je CD speler ipv eronder.

;)

Grappig, hoe gemakkelijk jij conclusies trekt.

Het is eigenlijk triest hoe makkelijk anderen conclusies trekken.. :D

Echo.. echo... cho... ho...o... ...

:D

Hoor ik daar klankschalen? :lol:

• 3 months later...
  • 1 year later...

Nou dat zou ik ook wel eens willen horen; ik zou daar dan waarschijnlijk de enige zijn die het systeem absoluut NIET kan betalen :lol: . Overmoedig geworden door mijn correct luisterresultaat in de 5% vervormingspoll, wil ik er nu natuurlijk wel invliegen :P , maar zaterdag helemaal naar het hoge noorden rijden om wat resonanties te gaan opsporen... ;) ik heb er helaas geen tijd voor (moest het nou in Hulst of zo zijn...)

mvg RastaPhil