Matthias Posted 4 april 2005 Report Share Posted 4 april 2005 Kijken hoe die het houd tegen 47labs? Waar speel jij eigenlijk mee ReMC? Inderdaad vergelijken met de 47labs Gaincard. Verder speel ik met bekabeling van 47labs, Von Schweikert VR-2 als luidsprekers en momenteel een gemodificeerde Pioneer als bron. Deze is niet van mij maar van Proprius en die schijnt zijn apparatuur helaas weer terug te willen Dan zit ik weer met een Sony maar die wordt binnenkort geupgrade. Hoogstwaarschijnlijk naar een Synthesis AND/Pride. Geen 47labs loopwerkje met dac? Vindt ik niet verkeerd klinken alleen wel beetje kwetsbaar vindt ik met die cd zo er boven op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 april 2005 Report Share Posted 4 april 2005 Kijk eens voor de gein op de Duitse Ebay. Er wordt grof geld betaald voor deze dingen. De goedkoopste staat nou op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 4 april 2005 Report Share Posted 4 april 2005 Humor, ben benieuwd ofdat die dingen ook gewoon in de winkel te verkrijgen is in de USA, ga er over twee weken heen. Kans is trouwens groot dat ze ook daar uitverkocht zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 4 april 2005 Report Share Posted 4 april 2005 Ik ga er niet van uit, maar zijn deze ook nog te bruggen zodat er ook 8 ohmige speakers op aan te sluiten zijn en er toch nog wat vermogen geleverd kan worden? Of zou dat allemaal net iets te leuk zijn? Edit: Ik heb al op het net gelezen dat dat niet mogelijk is. Maar ik ga er toch 2 bestellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
reMC Posted 5 april 2005 Report Share Posted 5 april 2005 Geen 47labs loopwerkje met dac? Vindt ik niet verkeerd klinken alleen wel beetje kwetsbaar vindt ik met die cd zo er boven op. Dat gaat het uiteindelijk wel worden maar momenteel geen geld voor. Vandaar deze tussenoplossing. OF wellicht het loopwerk met een andere non-oversampling DAC..die zijn over het algemeen namelijk behoorlijk goedkoop en bovendien vaak een stuk beter dan de conventionele DAC's, naar mijn smaak natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freshfighter Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Ze zijn terug beschikbaar zag ik. www.partsexpress.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proprius Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Manus, Heb je al nieuwe indrukken gekregen van de steeds langer ingespeelde T-amp? ReMC heeft er ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 6 april 2005 Author Report Share Posted 6 april 2005 Manus, Heb je al nieuwe indrukken gekregen van de steeds langer ingespeelde T-amp? ReMC heeft er ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Dus binnenkort de Audio Analogue in de verkoop? Wel even op ander forum doen want hier kopen ze liever nu de t-amp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 6 april 2005 Author Report Share Posted 6 april 2005 Dus binnenkort de Audio Analogue in de verkoop? Wel even op ander forum doen want hier kopen ze liever nu de t-amp Ach, de Audio Analogue kan wellicht nog wel elders in huis dienst doen. Zo snel verkoop ik mijn spullen niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 7 april 2005 Report Share Posted 7 april 2005 Manus, hoe heb je dat met de betaling gedaan bij partsexpress? Internationale credit card accepteren ze niet en money transfer zie ik niet zitten. En wat zijn je huidige ervaringen nu? Oh, ik zit nu het grootste deel van de dag buiten. Nog geen nieuwe ervaringen derhalve. Betalingheb ik via de creditcard van de Postbank gedaan. Makkelijk aan te vragen als je giro hebt. Ja die heb ik dus ook, maar ze deden moeilijk heb al email terug gestuurd. Meestal heb ik er geen problemen mee. Nu ga ook ik weer even verder van de zon genieten Kan ook zijn dat ik via Paypal heb betaald.Weet ik niet eens meer. Ik heb de laatste tijd het een en ander besteld, ook op niet audio-gebied. Er zijn zoveel mogelijkheden om te betalen. Heb het even nagezocht. Heb inderdaad betaald via Paypal. heb em zelf nu net besteld met me credit card (ook van de postbank) geen probleem bij mij dus. maar een paypal account is zo aangemaakt anders en kost niks extra Link to comment Share on other sites More sharing options...
renejdevries Posted 7 april 2005 Report Share Posted 7 april 2005 Is de klank ook veranderd toen je de grotere voeding aansloot? Ikzelf zit te denken aan een oude auto-accu (12V)...qua schoonheid van de stroom voornamelijk. Ja Propruis, ik denk ook dat het zit 'm in de amp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 7 april 2005 Author Report Share Posted 7 april 2005 Hoeveel Ohm zijn die vliezen (niet denigerend bedoeld overings maar wil wat spel foutjes voorkomen ) van jou? Als ze 4 of lager zijn dan leverd die amp natuurlijk ook al wat meer watts, al weet ik niet ofdat dit ook tot resultaat heeft dat je hem harder kunt zetten zonder meer vervorming. Ik heb even gekeken op de site en daar staat die weer op out of stock, maar zou 5 april weer binnen komen. De speakers waarop ik ze op zou willen probreren zijn paar bw speakers (601) en ja die zijn nooit makelijk aan te sturen (volgens mij nog moeilijker dan vliezen). Ik zal eens kijken wat de verzend kosten en tijd binnen amerika is. Ik ben benieuwd naar je bevindingen van vanavond. He Matthias, Kijk maar even hier: AudioReviewForum Daar schrijft iemand dat hij zijn B&W 601's aanstuurt met de T-Amp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 7 april 2005 Report Share Posted 7 april 2005 Manus bedankt voor de link, alleen zie ik hier niks staan over 601's of de t-amp? Misschien moet ik toch maar eens aan de bril Zou je het misschien kunnen kopie pasten? Trouwens ik heb ze ook besteld, via paypal. Dus afwachten ofdat er rook uit gaat komen als ik ze op de 601 aansluit (of omgekeerd). Met wat voor bedrading heb jij nu alles aangesloten manus? Ik speel nu sinds mij verhuizing niet met mijn hoofdsysteem maar met een denon setje dus ik heb geen voorversterking voorhanden. Ik zat te denken om ze via een splitser aan te sluiten op mijn discman of cd speler en dan op die manier te bi-ampen. Wordt alleen wel ff uitmikken dat ik ze beiden even hard heb staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 7 april 2005 Author Report Share Posted 7 april 2005 Manus bedankt voor de link, alleen zie ik hier niks staan over 601's of de t-amp? Misschien moet ik toch maar eens aan de bril Zou je het misschien kunnen kopie pasten? Trouwens ik heb ze ook besteld, via paypal. Dus afwachten ofdat er rook uit gaat komen als ik ze op de 601 aansluit (of omgekeerd). Met wat voor bedrading heb jij nu alles aangesloten manus? Ik speel nu sinds mij verhuizing niet met mijn hoofdsysteem maar met een denon setje dus ik heb geen voorversterking voorhanden. Ik zat te denken om ze via een splitser aan te sluiten op mijn discman of cd speler en dan op die manier te bi-ampen. Wordt alleen wel ff uitmikken dat ik ze beiden even hard heb staan. Het is een berichtje van een zekere Bpsychotic, de onderste van het rijtje: 'I have a Mac G5 & Shuttle XPC w/ a E-MU 1820 sound card & PatchMix DSP. Currently, I'm using a Sonic Impact T-amp to power my B&W 601's, but I have a older Denon receiver I use otherwise. I'm really impressed at how that lil' t-amp performs. My mp3 (m4p actually) collection is mostly iTunes downloaded, the rest of my collection is mostly ripped to ogg's. My favorite software is Ogg Drop X, Audiograbber, iTunes, OggdropXPd, and VideoLAN.' De bedrading: gewoon voorlopig simpele huis-tuin-en-keuken speakersnoeren (dropveters). Voor de verbinding tussen voorversterker en T-Amp gebruik ik gewoon simpele cinch-plugjes. Met aan het eind van de T-Amp een verloopje naar 1 mini-jack. Ik heb de T-Amp ook bij wijze van proef direct op de cd-speler aangesloten. ook hier met simpele cinch-plugjes. Dat ging al behoorlijk hard. Geluid was ook mooi helder en gedetailleerd. Maar met voorversterker heb ik nog iets meer vermogen. Bovendien kan ik er zo ook de externe DAC en de de UltraCurve aanhangen. En geloof me, tenzij je iets stoms doet, zal er echt geen rook uitkomen hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 7 april 2005 Report Share Posted 7 april 2005 Inderdaad eens tijd voor een afspraak bij de brillen man Bedankt voor de copy-paste actie, nu zag ik hem ook. Ik weet niet ofdat mijn voorversterker iets te veel uitgangs vermogen heeft, ik denk dat ik die gok niet waag, en zo lang ik alleen maar cd's afspeel heb ik het ook niet echt nodig. Wel wil ik eigenlijk mijn sphinx pj32 er voor de grap aanhangen, maar ik ben bang dat de 601's dan een beetje te kort schieten, en om ze nou op een p6 aan te sluiten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 7 april 2005 Author Report Share Posted 7 april 2005 Inderdaad eens tijd voor een afspraak bij de brillen man Bedankt voor de copy-paste actie, nu zag ik hem ook. Ik weet niet ofdat mijn voorversterker iets te veel uitgangs vermogen heeft, ik denk dat ik die gok niet waag, en zo lang ik alleen maar cd's afspeel heb ik het ook niet echt nodig. Wel wil ik eigenlijk mijn sphinx pj32 er voor de grap aanhangen, maar ik ben bang dat de 601's dan een beetje te kort schieten, en om ze nou op een p6 aan te sluiten. Dit is even abacadabra voor mij. Waar wil je je de pj32 aanhangen? Wat is de pj32? Wat bedoel je met tekortschieten? En wat is de P6? Ik ben niet zo thuis in Sphinx.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 7 april 2005 Report Share Posted 7 april 2005 sorry, pj32 is cd speler en de p6en zijn van B&W al wat ouder type maar wel goed. Eigenlijk de cdm/700 serie van de oude matrix lijn. Het zijn 3 weg speakers en ook lastig aan te sturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 7 april 2005 Author Report Share Posted 7 april 2005 sorry, pj32 is cd speler en de p6en zijn van B&W al wat ouder type maar wel goed. Eigenlijk de cdm/700 serie van de oude matrix lijn. Het zijn 3 weg speakers en ook lastig aan te sturen. Nou ja, gewoon proberen. Wellicht dat het met die aansturing wel meevalt. Het is mij met de Magnepans ook enorm meegevallen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 7 april 2005 Report Share Posted 7 april 2005 Iedereen aan de T-amp Ik heb er vandaag ook 2 besteld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 7 april 2005 Report Share Posted 7 april 2005 Ben benieuwt hoeveel er over een aantal weken weer te koop staan aangeboden? Ik ben vooral zeer benieuwd naar de labs47 - t-amp shootout. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 7 april 2005 Report Share Posted 7 april 2005 De 2e hands prijzen op EBay vliegen iig de pan uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 7 april 2005 Report Share Posted 7 april 2005 De 2e hands prijzen op EBay vliegen iig de pan uit Ja, DEZE Bieden vanaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 7 april 2005 Author Report Share Posted 7 april 2005 Ben benieuwt hoeveel er over een aantal weken weer te koop staan aangeboden?Ik ben vooral zeer benieuwd naar de labs47 - t-amp shootout. Wat kost die Labs trouwens? Is vast niet verkrijgbaar voor een paar tientjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 7 april 2005 Author Report Share Posted 7 april 2005 De 2e hands prijzen op EBay vliegen iig de pan uit Ja, DEZE Bieden vanaf €1 of direct kopen voor €78 Grijp je kans! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts