Proprius Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Ben benieuwt hoeveel er over een aantal weken weer te koop staan aangeboden?Ik ben vooral zeer benieuwd naar de labs47 - t-amp shootout. Ik ben zelf ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Beide 47labs hebben natuurlijk wel wat meer vermogen dus denk eigenlijk niet dat de t-amp hier overheen kan maar we zullen het zien, ehhh..horen bedoel ik natuurlijk Hou ons op de hoogte. De mijne is onderweg ben benieuwd wanneer die binnen komt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Hmm, Voor 1 Shigaraki koop je dus tussen de 40 een 100 SI T-Amps. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 8 april 2005 Author Report Share Posted 8 april 2005 Ik heb zelf trouwens maar 'The Tripath evaluation board' met chipset TA2024 (dezelfde als gebruikt in de T-Amp) besteld. Ik wilde de T-Amp graag gebruiken met gewoon twee RCA-inputs in plaats van een mini-jack ingang. En voor de de bindingposts wilde ik graag spul voor banana-jacks (om mijn Xindak speakerkabels te kunnen gebruiken). Ik heb nog nooit gesoldeerd en zeker in de T-Amp lijkt me dit een behoorlijk gepriegel. Vandaar deze bestelling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Waarom sloop je dan niet gewoon het printje uit die SI amp Manus? Of heb je daar al een vorstelijk bedrag voor geboden gekregen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 8 april 2005 Author Report Share Posted 8 april 2005 Waarom sloop je dan niet gewoon het printje uit die SI amp Manus? Of heb je daar al een vorstelijk bedrag voor geboden gekregen? Haha, nee nog niet. Ik heb twee exemplaren. Eentje heb ik opengemaakt. Het printplaatje waarop gewerkt zou moeten worden is wel erg klein. Omdat ik geen ervaring heb met solderen en totaal geen kennis heb van elektronica (ik moet dan eerst alle Engelse termen ook nog eerst eens gaan vertalen om te begrijpen wat er vervangen dient te worden), leek mij het bestellen van zo'n evaluation board beter. Een foutje bij het solderen is genoeg om een exemplaar naar z'n mallemoer te helpen, nietwaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Het is inderdaad interesant om er een goede kabel op aan te sluiten. Nu zijn er ook goede dunne kabels te verkrijgen. Alleen is dat wel weer een extra uitgave maar ja dat is zo'n board natuurlijk ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Manus wat voor een adaptor heb je er aan hangen? Merk, type en hoeveel Amp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 8 april 2005 Author Report Share Posted 8 april 2005 Manus wat voor een adaptor heb je er aan hangen? Merk, type en hoeveel Amp? 13.8V, geschakeld, 3-5 Amp. Merk en type moet ik even opzoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Ik kan me herinneren dat er in de reviews verteld werd juist een niet schakelende voeding te gebruiken. (non-switching power supply) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 8 april 2005 Author Report Share Posted 8 april 2005 Ik kan me herinneren dat er in de reviews verteld werd juist een niet schakelende voeding te gebruiken. (non-switching power supply) Ah, als dat zo is, dan is het zo. Ik heb zelf in elk geval nog geen problemen ondervonden. Ik kijk het thuis nog wel even na. Het kan best zijn dat ik me vergis. Ik weet geen moer elektronica en elektriciteit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Bedankt alvast, ikzelf heb er ook de ballen verstand van. Al ga ik met dit ampje misschien ff bij mijn broer langs die heeft er meer verstand van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 8 april 2005 Author Report Share Posted 8 april 2005 Bedankt alvast, ikzelf heb er ook de ballen verstand van. Al ga ik met dit ampje misschien ff bij mijn broer langs die heeft er meer verstand van. Het is HQ Power PS1303. Vaste voeding. Kenmerken beveiligingsmode: stroombeperking beschermd d.m.v. zekering behuizing: plastiek kleur: wit Specificaties uitgangsspanning: 13.8V vast uitgangsstroom: 3A (5A piek) rimpelspanning: 100mV afmetingen: 110 x 125 x 70mm gewicht: 1.7kg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Ik heb gisteren bericht gekregen dat de versterkertjes verstuurd zijn. Via Paypal betaals en ook nog eens $3 goedkoper dan wat ze eerder aangaven. Die 2 trapjes + catalogus komen nou op net iets meer dan $80. Ik ben benieuwd wat Ome Belastingen er weer voor wil hebben Ik ga ze eerst eens voeden met een ouwe autoaccu. Weet ik zeker dat ik genoeg stroom heb . Er zijn er genoeg die 't ding middels een 12V/7,2Ah accu voeden. Lijkt me ideaal. Genoeg stroom en toch tamelijk compact. Laden kun je zo'n gel-accu gewoon met een labvoeding. Die accu's zijn niet te duur (ca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 8 april 2005 Author Report Share Posted 8 april 2005 Ik heb gisteren bericht gekregen dat de versterkertjes verstuurd zijn. Via Paypal betaals en ook nog eens $3 goedkoper dan wat ze eerder aangaven. Die 2 trapjes + catalogus komen nou op net iets meer dan $80. Ik ben benieuwd wat Ome Belastingen er weer voor wil hebben Ik ga ze eerst eens voeden met een ouwe autoaccu. Weet ik zeker dat ik genoeg stroom heb . Er zijn er genoeg die 't ding middels een 12V/7,2Ah accu voeden. Lijkt me ideaal. Genoeg stroom en toch tamelijk compact. Laden kun je zo'n gel-accu gewoon met een labvoeding. Die accu's zijn niet te duur (ca €20) en zijn te koop bij de Gammel, Prakthis en Peepshow (kijkshop ) Voor de twee versterkertjes moest ik bij aankomst nog 16 euro 40 dokken. Belasting en inklaringskosten. Jij zult dus ook wel zoiets kwijt zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Ik heb gisteren bericht gekregen dat de versterkertjes verstuurd zijn. Via Paypal betaals en ook nog eens $3 goedkoper dan wat ze eerder aangaven. Die 2 trapjes + catalogus komen nou op net iets meer dan $80. Ik ben benieuwd wat Ome Belastingen er weer voor wil hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Manus wat voor een adaptor heb je er aan hangen? Merk, type en hoeveel Amp? 13.8V, geschakeld, 3-5 Amp. Merk en type moet ik even opzoeken. Het is trouwens een niet schakelende voeding, goed dus. Maar daar was je achter volgens mij. Is het ook mogelijk gewoon een adaptor te gebruiken met hetzelfde resultaat, of werkt zo'n ding toch iets beter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Ik heb gisteren bericht gekregen dat de versterkertjes verstuurd zijn. Via Paypal betaals en ook nog eens $3 goedkoper dan wat ze eerder aangaven. Die 2 trapjes + catalogus komen nou op net iets meer dan $80. Ik ben benieuwd wat Ome Belastingen er weer voor wil hebben Ik ga ze eerst eens voeden met een ouwe autoaccu. Weet ik zeker dat ik genoeg stroom heb . Er zijn er genoeg die 't ding middels een 12V/7,2Ah accu voeden. Lijkt me ideaal. Genoeg stroom en toch tamelijk compact. Laden kun je zo'n gel-accu gewoon met een labvoeding. Die accu's zijn niet te duur (ca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 8 april 2005 Author Report Share Posted 8 april 2005 Ik heb gisteren bericht gekregen dat de versterkertjes verstuurd zijn. Via Paypal betaals en ook nog eens $3 goedkoper dan wat ze eerder aangaven. Die 2 trapjes + catalogus komen nou op net iets meer dan $80. Ik ben benieuwd wat Ome Belastingen er weer voor wil hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Weet ik niet. Ik heb de vrachtbrief niet gezien Het enige dat ze mogen heffen is BTW en dat zou wel eens overeen kunnen komen met die Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 8 april 2005 Author Report Share Posted 8 april 2005 Weet ik niet. Ik heb de vrachtbrief niet gezien Het enige dat ze mogen heffen is BTW en dat zou wel eens overeen kunnen komen met die €16,40 Klopt, maar de douane rekent ook nog eens zogenoemde inklaringskosten.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Ik heb een vraag voor die genen die ze ook hebben besteld. Hoe hebben jullie betaald? Ik liet mijn vrindin betalen want zij heeft een credit card en ikke niet. Nu kregen we de volgede mail terug: Thank you for your recent order with Parts Express. It is our policy to verify your credit card billing information with your bank. Unfortunately, due to the fact that your credit card is issued through a bank outside the United States, we are unable to verify any of the credit card information you have supplied to us. Therefore, we ask that you fax us a copy of the credit card statement (or invoice/billing inquiry) with the billing information included to Attn: Accounting at (937) 743-1677 and we will continue processing your order. Otherwise the order must be prepaid by one of the following alternative payment methods. One is to send a money order (in US dollars) to us at the address shown on the web site. Your approximate total with shipping is $83.58. Another option is to do a bank-to-bank wire transfer. If you choose this method, let us know and we will forward our banking information to you, but please be aware that banks will charge you extra fees for these transfers. Lastly, there is a payment service on the Internet called Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Iedereen die een CC via een bank heeft en zo probeert te betalen krijgt zo'n mail. Ik heb 'm ook gehad en heb toen via m'n Paypal account betaald. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Dank u, dan maak ik ook maar even een paypal account aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 9 april 2005 Author Report Share Posted 9 april 2005 Dank u, dan maak ik ook maar even een paypal account aan. Paypal werkt prima. Succes met je bestelling! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts