Nexus394 Posted 11 juni 2005 Report Share Posted 11 juni 2005 Heb het ondertussen kunnen oplossen. Het probleem was dat er twee versterkers op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 11 juni 2005 Report Share Posted 11 juni 2005 Ik heb de potmeter in mijn TA-2020 doosje zojuist vervangen door een 24 staps verzwakker van DACT en er meteen maar een knappe RVS draaiknop opgezet. Het geheel ziet er nu heel erg "af" uit en het klinkt fenomenaal op de Jordan breedbanders. Proficiat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 12 juni 2005 Author Report Share Posted 12 juni 2005 Ik heb de potmeter in mijn TA-2020 doosje zojuist vervangen door een 24 staps verzwakker van DACT en er meteen maar een knappe RVS draaiknop opgezet. Het geheel ziet er nu heel erg "af" uit en het klinkt fenomenaal op de Jordan breedbanders. Proficiat! Je bent een beetje vroeg, ik vier mijn verjaardag in oktober. Leuk he, die spulletjes van Tripath! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 31 augustus 2005 Author Report Share Posted 31 augustus 2005 Het is een beetje een zijspoor maar wel grappig. Dit heb ik van een financi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 31 augustus 2005 Author Report Share Posted 31 augustus 2005 Het is een beetje een zijspoor maar wel grappig. Dit heb ik van een financi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 1 september 2005 Author Report Share Posted 1 september 2005 Nee, die behuizing heb ik even gelaten voor wat die was. Een vriend van mij zet binnenkort een mooi kastje voor me in elkaar. Die heeft ook de geschikte spullen en apparatuur om dat te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roland# Posted 13 juli 2006 Report Share Posted 13 juli 2006 Hoi De Sonic Impact Super T-amp is nu ook verkrijgbaar in Nederland. Crafty Vriendelijke Groet Roland Breteler Distributeur Sonic Impact Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 juli 2006 Report Share Posted 13 juli 2006 Ik zie op de site idd alleen de Super T-Amp staan. De kleine T-Amp zie ik nergens Ik heb er net weer 2 uit de VS laten komen (kleintjes dus) Dat verbouwen kunnen we zelf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 13 juli 2006 Author Report Share Posted 13 juli 2006 Ik zie op de site idd alleen de Super T-Amp staan. De kleine T-Amp zie ik nergens Ik heb er net weer 2 uit de VS laten komen (kleintjes dus) Dat verbouwen kunnen we zelf Bevallen ze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 juli 2006 Report Share Posted 13 juli 2006 Ik heb er vorig jaar 2 bij Parts Express besteld. Eentje heb ik doorverkocht aan een collega, die 'm verbouwd heeft. De ander heeft vorige week nog dienst gedaan als versterker op een BBQ party buiten en dat ging prima en klonk toch wel goed. De gastheer vroeg of ik 'm ook zo'n ding wilde bestellen. Hij vond het wel makkelijk en goed klinken. Dus heb ik er weer 2 besteld. Deze keer bij ThinkGeek, omdat de verzendkosten bij Parts Express ineens absurd hoog waren. 1 Voor hem en de ander voor mij om die ook te verbouwen. Dat verbouwen houdt in dat de ingang iets aangepast wordt en er fatsoenlijke in- en uitgangsbussen op gezet worden. Die aanpassing aan de ingang is nodig om het beestje ook wat meer lage tonen te laten produceren, want die zijn toch een beetje dunnetjes. Let wel dat er geen voeding bij zit. Die moet je zelf maken/regelen of erbij kopen. je kan 'm ook op 8 penlights laten spelen, maar dan duurt het plezier niet zo lang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 13 juli 2006 Author Report Share Posted 13 juli 2006 Ik heb er vorig jaar 2 bij Parts Express besteld. Eentje heb ik doorverkocht aan een collega, die 'm verbouwd heeft. De ander heeft vorige week nog dienst gedaan als versterker op een BBQ party buiten en dat ging prima en klonk toch wel goed. De gastheer vroeg of ik 'm ook zo'n ding wilde bestellen. Hij vond het wel makkelijk en goed klinken. Dus heb ik er weer 2 besteld. Deze keer bij ThinkGeek, omdat de verzendkosten bij Parts Express ineens absurd hoog waren. 1 Voor hem en de ander voor mij om die ook te verbouwen. Dat verbouwen houdt in dat de ingang iets aangepast wordt en er fatsoenlijke in- en uitgangsbussen op gezet worden. Die aanpassing aan de ingang is nodig om het beestje ook wat meer lage tonen te laten produceren, want die zijn toch een beetje dunnetjes. Let wel dat er geen voeding bij zit. Die moet je zelf maken/regelen of erbij kopen. je kan 'm ook op 8 penlights laten spelen, maar dan duurt het plezier niet zo lang. Daarom heb ik het TA2020 Evaluation Board van Tripath destijds gekocht. Vergelijkbare chip als in de T-Amp, maar met betere componenten, betere aansluitingen en iets meer vermogen. Gebruik ik nog steeds naar volle tevredenheid als als eindversterker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roland# Posted 1 september 2006 Report Share Posted 1 september 2006 Hoi Voortaan biedt ik de Super T-amp aan met een "niet goed geld terug" garantie periode van 1 maand. Zie Crafty Vriendelijke Groeten, Roland Breteler Sonic Impact Nederland Link to comment Share on other sites More sharing options...
wollie Posted 2 september 2006 Report Share Posted 2 september 2006 Leuk spul voor de hobbykamer of zo. Aan de andere kant, daarvoor koop ik eerder een oude receiver uit de kringloopwinkel of zo. helemaal mee eens, toen mijn vorige versterker kapot ging heb ik ff voor tijdelijk een versterker bij de kringloop gehaald (ik had even geen geld voor een nieuwe). Deze versterker had ik gekocht voor 15euri. Maar gelijk na aansluiten was ik verbaast van zijn kwalitijd. inmiddels een half jaar later gebruik ik hem nog, wel nog wat upgrades in het apparaat gedaan, maar voor onder de 100 euro een hele leuke versterker. in dit geval zou ik dus ook naar de kringloop gaan, inplaats van dat plastic doosje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
highlow Posted 2 september 2006 Report Share Posted 2 september 2006 Ondanks alle euforie worden de versterkers wel negatief beoordeeld door twee recensenten op hifi.nl. Zouden zij het bij het verkeerde eind hebben? http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2742 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon_W Posted 3 september 2006 Report Share Posted 3 september 2006 Ondanks alle euforie worden de versterkers wel negatief beoordeeld door twee recensenten op hifi.nl. Zegt weinig hoor. Ze boycotten daar alles wat het belang van de financiers achter de site niet dient. Daar ben ik al meerdere keren getuige van geweest. Mag van mij maar ze moeten zich dan alleen niet 'onafhankelijk' noemen. Ik heb ook enige tijd een T-amp gehad en deze gemodificeerd richting super T-amp. Als je effici Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 3 september 2006 Author Report Share Posted 3 september 2006 Ondanks alle euforie worden de versterkers wel negatief beoordeeld door twee recensenten op hifi.nl. Zouden zij het bij het verkeerde eind hebben? http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2742 Ach, zijn eigen mening. Wel opvallend dat het de eerste echt negatieve recensie van Van Es is. Maakt niet uit, ik geniet er nog stees met volle teugen van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 3 september 2006 Report Share Posted 3 september 2006 Ach, zijn eigen mening. Wel opvallend dat het de eerste echt negatieve recensie van Van Es is. Het is niet van van Es. Die man heeft (onbedoeld) humor, maar van een nieuw licht daar: http://www.hifi.nl/teksten.php?id=8&uid=64 Maar het is wel trend daar om negatief te zijn over wat niet duur en glimmend is en waar de lezers niet van gaan kwijlen. Voor de DIY audiodag begin dit jaar hadden zo ook geen goed woord over maar die recentie is inmiddels verwijderd zie ik. Was uiterst tendentieus negatief geschreven zonder enig benul van wat de bedoeling van die dag was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon_W Posted 3 september 2006 Report Share Posted 3 september 2006 Voor de DIY audiodag begin dit jaar hadden zo ook geen goed woord over maar die recentie is inmiddels verwijderd zie ik. Was uiterst tendentieus negatief geschreven zonder enig benul van wat de bedoeling van die dag was. Ja precies, alles wat hun handel niet dient mag niet te veel positieve aandacht krijgen. Op een gelieerde site my.hifi.nl mag je tegenwoordig je eigen audio spullen etaleren en bespreken maar als die naar mening van wat mensen achter de site niet het doel van de site dient - hun handel - dan worden de spullen niet in de database opgenomen waarop je kan zoeken. Ik heb er al een aantal besprekingen van merken uit verwijderd zien worden. Bijvoorbeeld de Pied Piper (verkoopt niet via de vakhandel). En al je een merk aanmeldt dat niet via de vakhandel verkrijgbaar is wordt het gewoon niet toegevoegd aan de lijst van componenten die bespreekbaar zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon_W Posted 4 september 2006 Report Share Posted 4 september 2006 Bovenstaande klopt niet meer sinds vandaag. Misschien lezen ze hier mee. In ieder geval lijkt nu de database goed en volledig op my.hifi.nl en kan iedereen de apparatuur bespreken die hij/zij zelf de moeite waard vindt. Goede zet van my.hifi.nl ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 4 september 2006 Report Share Posted 4 september 2006 Valt me dan weer alles mee. Nu is het ook moeilijk om met alle schijn tegen zo onbevooroordeeld te blijven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 4 september 2006 Report Share Posted 4 september 2006 Voor de DIY audiodag begin dit jaar hadden zo ook geen goed woord over maar die recentie is inmiddels verwijderd zie ik. Was uiterst tendentieus negatief geschreven zonder enig benul van wat de bedoeling van die dag was. Ja precies, alles wat hun handel niet dient mag niet te veel positieve aandacht krijgen. Op een gelieerde site my.hifi.nl mag je tegenwoordig je eigen audio spullen etaleren en bespreken maar als die naar mening van wat mensen achter de site niet het doel van de site dient - hun handel - dan worden de spullen niet in de database opgenomen waarop je kan zoeken. Ik heb er al een aantal besprekingen van merken uit verwijderd zien worden. Bijvoorbeeld de Pied Piper (verkoopt niet via de vakhandel). En al je een merk aanmeldt dat niet via de vakhandel verkrijgbaar is wordt het gewoon niet toegevoegd aan de lijst van componenten die bespreekbaar zijn. Wordt er eens een keer een negatieve recentie geschreven, is het weeeeeeer niet goed.... *zucht*.... Wordt er een tweakje van 39 euro als positief beoordeelt.... hel en verdoemenis over de reviewer.... Wordt er een versterker van 39 euro als slecht beoordeelt.... hel en verdoemenis over de reviewer.... Waarom lezen jullie Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 4 september 2006 Report Share Posted 4 september 2006 Waarom lezen jullie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 5 september 2006 Report Share Posted 5 september 2006 [...]maar van een nieuw licht daar: http://www.hifi.nl/teksten.php?id=8&uid=64 uit het betreffende artikel: Daarna kwam er een Musical Fidelity A100 versterker die 50 watt pure klasse A leverde. Ahum, MF zegt: ...Strongly biased into Class A (roughly 93% of music is in Class A)... Ik meen dat het ding zo'n 8-15 watt in class A levert, geen puur class A dus. Gelukkig maar, anders vloog het ding meteen in de fik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon_W Posted 5 september 2006 Report Share Posted 5 september 2006 Waarom lezen jullie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roland# Posted 6 september 2006 Report Share Posted 6 september 2006 Aangezien de Super T-Amp totaal de grond in geboord wordt op www.hifi.nl heb ik besloten een Super T-Amp op tournee langs de diverse fora te sturen. Je kunt de Super T-amp nu dus gratis beluisteren, ik stel maar 1 voorwaarde en dat is dat je er een eerlijk oordeel over geeft en hem doorstuurt naar de volgende luisteraar. De tour is begonnen met Tannoy op audiofreaks http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=6612.105 Groeten Roland Sonic impact Nederland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts