Jump to content

Eerste ervaringen T-Amp

Manus
 Share

Recommended Posts

Leuke stunt. Ik wil hem ook wel eens testen. Ik ken alleen de 'basic' T-amp en heb die geupgrade volgens deze Sonic Surgery aanwijzingen van Michael Mardis volgens recept VERSION 3 "STEALTH" zoals hier beschreven ...

http://www.michael.mardis.com/sonic/start.html (zie input mods)

Dat leverde een fraai geluid op maar ik neem aan dat de wijzigingen van de Super T-amp nog wel wat verder gaan want die zijn gebaseerd op allerlei modificaties die gepubliceerd zijn op het Internet.

Hier staan een aantal meetwaarden met betrekking tot de Super T-amp en andere tripath versterkers:

http://www.michael.mardis.com/sonic/measure/default.html

Hoi

Aangezien www.hifi.nl ook na herhaald aandringen weigert om mijn complete antwoord als importeur van de Super T-Amp op de recensie te plaatsen zit er niks anders op dan om mij hier te verdedigen.

Dit is mijn volledige verweer op de recensie van de Super T-amp verstuurd naar de hoofdredacteur van www.hifi.nl Marc Brekelmans met het uitdrukkelijke verzoek om de reactie volledig te plaatsen. De stukken in het vet zijn de stukken die verdwenen zijn. In Italic de redactionele toevoeging van hoofdredacteur Marc Brekelmans. De opgegeven reden voor het zonder mijn toestemming aanpassen van mijn reactie is de te commercieele insteek van mijn commentaar.

Fijn dat ik op deze recensie mag reageren.

Laat ik om te beginnen uitleggen wat mij bezielde om de Super T Amp in mijn webshop (http://www.crafty.nl) aan te bieden. De originele $30,- plastic T Amp laat nogal wat stof opwaaien in de audiowereld. Er zijn op de diverse wereldwijde audiofora uitzonderlijk veel positieve reacties te vinden op deze versterker. Tientallen audioliefhebbers hebben de originele T Amp van een mooie behuizing en fatsoenlijke aansluitingen voorzien. Daarnaast zijn er vier

Hoi Simon

Je mag alleen op hifi.nl adverteren als je een winkel met openingstijden hebt. Of als je een dealer bent die aan deze winkels levert. Ik dacht zelf dit nadeel met mijn niet goed geld terug periode van een maand redelijk opgevangen te hebben.

(ik heb het wat duidelijker in mijn post hierboven gezet.)

Groeten Roland

Aangezien www.hifi.nl ook na herhaald aandringen weigert om mijn complete antwoord als importeur van de Super T-Amp op de recensie te plaatsen zit er niks anders op dan om mij hier te verdedigen.

Een schande. Het lijkt erop dat je ten prooi gevallen bent aan de hebzuchtige insteek van de audiofabrikanten en de zogenaamde 'reviewers'. Doel van de recensenten: meer advertentie inkomsten. Krijgen ze door te laten zien dat producten van haaifaaiproducenten verkocht worden dankzij hun objectieve reviews. Een versterker van een paar tientjes past natuurlijk niet in dit beeld, stel je voor! Een klant die klaar is met een paar tientjes omzet!

Beste 0000

Wat je daar beweerd, klopt niet !

Want de recenties van Bluenote app, die zeer goed uit de bus kwamen, ook bij Music & Emotion daar heb ik niets voor betaald !

MvG,

Je mag alleen op hifi.nl adverteren als je een winkel met openingstijden hebt.

Nu ja, dan is het wel duidelijk dat ze een bepaalde groep promoten. Daar is op zich niks op tegen maar moet wel duidelijk zijn. Maar je hebt denk ik ook elders voldoende advertentie mogelijkheden. Probeer ook Marktplaats eens waar je met wat bijbetaling een link kan plaatsen en waar erg veel bezoekers per dag komen. Op een site adverteren waar net zulke reviews zijn geplaatst lijkt mij toch ook niet zo effectief.

Beste 0000

Wat je daar beweerd, klopt niet !

Want de recenties van Bluenote app, die zeer goed uit de bus kwamen, ook bij Music & Emotion  daar heb ik niets voor betaald !

MvG,

Ik doel meer op het doelbewust niet plaatsen van "niet goed geld terug garantie", dat alleen maar tot doel kan hebben om te voorkomen dat twijfelaars (die niet geloven dat een goede versterker wellicht zo goedkoop kan zijn) deze versterker kopen. Wel zelf zeggen de heren redacteuren dat de geluidskwaliteit slecht is (terwijl het de mening is van 2 audiofielen, geen metingen, geen blindtests, geen directe vergelijking) maar geen weerwoord van de importeur toelaten.

EDIT: advertentieinkomsten is niet hetzelfde als betalen voor een recensie. Ik maak geen directe link en suggereer niet dat er betaald is door bijv. een concurrent om deze 'boycot' op te leggen (slecht woord maar ik weet even niets anders). Ook niet dat er rechtstreeks voor recensies wordt betaald (dat wel goed zou kunnen).

• 1 month later...