Jump to content

set in fase

Fred
 Share

Recommended Posts

O ja? Hoe dan? Ik kan alleen maar zien hoeveel stemmen er gegeven zijn,maar wie is mij nog onduidelijk. In ieder geval ben ik wel blij met mijn (nog) 5 sterretjes.

:):):)

Greetz,

Sodejuu

P.S.: En hopelijk blijft dat zo.

Geplaatst door Ome Henk:

Sorry sodejuu,

Net als ik soms te snel type, kijk en oordeel ik ook wel eens te snel. Helaas kan ik slechts bij Mijn gegevens zien op wie ik gestemd heb, maar niet wie op mij gestemd heeft.

Groetnis, Henk :D

Ha, die Henk!

Dat was ik dus!! Maar het maakt toch niet, als je maar aangeeft waar

Geplaatst door Ome Henk:

Beste forumleden,

Ik heb inmiddels de pole-checker van Audiopaul ontvangen. Bedankt Paul (wat zal jij veel (welverdiende) sterren krijgen met je vriendelijkheid)!

Helaas heb ik nog niet de bestelde netkabels ontvangen. Mocht dit te lang duren, zal ik zeker op de huidige set de polariteit checken.

Over ongeveer een week weten jullie wat hiervan het resultaat is.

Groetis, Henk :D

Beste Henk,

Neem echt alle tijd voor het meten van statische spanningen op je apparaten, maar er is absoluut geen reden om daar mee te beginnen, zonder je nieuwe kabels.

Namelijk, als je de kasten gemeten hebt, plak je een stikker op de stekker en op het stekkerblok. Als je dan later je nieuwe kabels hebt hoef je alleen nog maar met een spanningszoeker aan de Euro-contraconnector te meten wat plus en min is. Vervolgens meet je dat bij de nieuwe kabel en kun je de stekker een stikker geven en klaar is Henk!

Ik ben benieuwd!

Groet, Paul cool.gif

Geplaatst door sodejuu:

Hoi Audiopaul,

Zou je dat artikel a.u.b. ook even naar mij kunnen mailen? Mijn mailadres staat in de gebruikerslijst zoals je weet.

Greetz,

Sodejuu

Beste Sodejuu,

Wordt geregeld! Succes ermee, ben benieuwd wat bij jou de resultaten zijn!

Vriendelijke groet, Audiopaul cool.gif