frank2 Posted 1 april 2005 Report Share Posted 1 april 2005 Ik ben al heel lang op zoek naar een LP, maar een goede cd kopie hiervan mag ook. Ik heb er alleen een heel oud cassettebandje van, maar ik vind het nog steeds heerlijke muziek. Op onderstaande site kan ik de LP wel kopen maar vind dat zo'n gedoe met banknrs enzo en het moet uit frankrijk komen per post.... Dus als iemand mij kan helpen. Zie de link voor de hoes. http://www.cdandlp.com/liste/p_produit.cfm...&page=1α=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athalon1951 Posted 1 april 2005 Report Share Posted 1 april 2005 Alleen via Shareaza kan ik 49 nummers vinden, allemaal MP3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Ark Posted 5 april 2005 Report Share Posted 5 april 2005 Goeie muziek, ik heb wel een andere LP van haar, maar die verkoop ik niet. Heb haar in de jaren 80 nog live gezien. Prachtig, muziek, stem, verschijning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 5 april 2005 Report Share Posted 5 april 2005 Volgens mij ben ik daar wel eens tegenaan gelopen in een zaak in Delft of Den Haag... Daar schiet je niet veel mee op natuurlijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts