bees Posted 1 april 2005 Report Share Posted 1 april 2005 gister ff een sneak preview gehad van de passlabs dagen bij hanze hifi vandaag en morgen... pass labs voor en eind... volgens mij de 250??? zo'n dikke eindtrap in elk geval ;-) en de nieuwe b&w 803d en 802d ........... wat is dat mooi zeg! het gemak, de detailering, plaatsing, openheid..... en meer van die audiofiele termen.... heb er geen woorden voor:) als je de kans hebt, ga dan gauw eens zo'n combi luisteren....! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bernie Posted 1 april 2005 Report Share Posted 1 april 2005 Dat mag ook wel voor dat geld!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 1 april 2005 Author Report Share Posted 1 april 2005 geen idee wat het kost maar denk dat je er al gauw een erg mooie auto voor koopt... neemt niet weg dat de kick van het luisteren geheel en al gratis is ;-) en dat dat absoluut een keer de moeite waard is.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bernie Posted 1 april 2005 Report Share Posted 1 april 2005 Aan een auto heb je niet veel, een flinke hagelbui en hij is een paar 1000 euro minder waard! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 1 april 2005 Report Share Posted 1 april 2005 geen idee wat het kost maar denk dat je er al gauw een erg mooie auto voor koopt...neemt niet weg dat de kick van het luisteren geheel en al gratis is ;-) en dat dat absoluut een keer de moeite waard is.... 4000 per stuk voor de 803D en 6000 per stuk voor de 802D!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 1 april 2005 Report Share Posted 1 april 2005 Aan een auto heb je niet veel, een flinke hagelbui en hij is een paar 1000 euro minder waard! Zo'n Pass-versterker kun je maar beter helemaal niet in de regen zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 1 april 2005 Report Share Posted 1 april 2005 geen idee wat het kost maar denk dat je er al gauw een erg mooie auto voor koopt...neemt niet weg dat de kick van het luisteren geheel en al gratis is ;-) en dat dat absoluut een keer de moeite waard is.... 4000 per stuk voor de 803D en 6000 per stuk voor de 802D!! Was ik nou net van plan naar de vs te verhuizen. 803D $4000 (3200 eurie) 802D $6000 (4800 eurie) , goed nog altijd (te)veel geld, en dan natuurlijk niet de versteking te vergeten . Zou dit ook met een T-amp kunnen??? Evt biampen Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 1 april 2005 Report Share Posted 1 april 2005 ik ga daar morgen ook ff heen mijn oortjes te verwennen ik had de uitnodiging al gekregen maar vandaag nog geen tijd gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 3 april 2005 Author Report Share Posted 3 april 2005 ik ga daar morgen ook ff heen mijn oortjes te verwennen ik had de uitnodiging al gekregen maar vandaag nog geen tijd gehad. en en en? ben je nog geweest??? zo ja wat waren je indrukken??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 3 april 2005 Report Share Posted 3 april 2005 Ik ben geweest, mijn indrukken zijn zeer goed. De jazz klonk goed er op, ben niet zo'n jazz fan, en had oa daardoor moeite mijn aandacht erbij te houden met jazz. Ook wat mooie klassieke stukken gehoort oa een symphony die heeft staan spelen voor bijna een kwartier, INTENSE GENIETEN !!! Tijdens die symphony stoorde ik mij aan elk geluidje in de omgeving, de muziek van de andere zaal die hoorbaar was af en toe, twee personen die op de gang kort aan het praten waren, de ademhaling van de persoon naast mij (sorry). ook nog gespeeld met mijn Ipod mini aan de installatie, dat was op zich voor zo'n ipod mini niet verkeert de installatie Audio Research CD3 (als loopwerk gebruikt) DCS Purcell upsampler DCS Delius Converter Passlabs X0.2 preamp Passlabs X2.5 preamp (alleen gebruikt voor mijn Ipod mini) Passlabs X250.5 Amp (serie met plastic mosfets) B&W 803d (de 802d was nog niet binnen, jammergenoeg) en allerhande "brandslangen" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts