Snarf aka Frans Posted 3 april 2005 Report Share Posted 3 april 2005 Ik heb net twee weken een nieuwe Glider M2 gemonteerd, ik denk dat er nu 20 a 25 speeluren opzitten, maar wow!! dit klinkt nu al erg lekker!! En volgens de gebruiksaanwijzing is ie bij 40uur echt ingespeeld...dat belooft wat.. Hoe klinkt het?: Dynamisch, heel ruimtelijk en super los.....in het begin zat vooral het laag vast, kwam er niet goed uit. Maar met elke plaat die ik draai wordt het beter en beter....wat is zo'n glider toch een mooi element!!! En hij combineert ook nog eens erg lekker met mijn logic dm101!! Groet (een blije) Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 3 april 2005 Members Report Share Posted 3 april 2005 En aldus weer een tevreden Benz gebruiker. Gefeliciteerd hiermee, Groet , Marco Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 3 april 2005 Report Share Posted 3 april 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 3 april 2005 Author Report Share Posted 3 april 2005 Ik heb hiervoor ook al een glider gehad, deze was volledig versleten. Ik heb toen een aantal elementen getest waaronder: Grado reference wood (veel detail, weinig leven) Audio Technica ATf5 OCC (te lage uitgangsspanning, opzich wel een mooi element) Goldring Eroica LX (te ongenuanceerd, wel veel power) Tenslotte ben ik toch weer bij de glider uitgekomen, die wat mij betreft een perfecte mic is van alle andere elementen die ik getest heb, lekkere power zonder detail verlies. Mooi levendig met een heel fijne midweergave... Voor degenen die willen weten waarin de glider speelt: link naar logic dm101 link naar datum II Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 3 april 2005 Members Report Share Posted 3 april 2005 Waarom heb je die oude Glider niet laten retippen dan? Had een grote omweg bespaard. Die grap kost wel 300 euro , maar dan is tie ook gewoon weer nieuw.Met een tip van Aalt Jouk schijnt ie trouwens nog precieser te worden... Ziet er trouwens wel goed uit die tafel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 4 april 2005 Author Report Share Posted 4 april 2005 Waarom heb je die oude Glider niet laten retippen dan? Had een grote omweg bespaard. Die grap kost wel 300 euro , maar dan is tie ook gewoon weer nieuw.Met een tip van Aalt Jouk schijnt ie trouwens nog precieser te worden... Ziet er trouwens wel goed uit die tafel. Retippen werd mij afgeraden, daarbij kon ik bij de highendbroker een nieuwe glider bestellen die na inruil slechts 395euro kostte.. Grt Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts