maximus Posted 4 april 2005 Report Share Posted 4 april 2005 Ik heb een denon receiver 3801 en een musical fidelity a5 integrated amp. Ik gebruik de a5 als eindversterker voor me front speakers, mijn vraag is heeft de denon nog invloed op het stereo geluid???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 4 april 2005 Report Share Posted 4 april 2005 Ik neem aan dat je bedoelt dat je de Denon als pre gebruikt? Ja, dat heeft zeker invloed. Maar, dat kun je toch zo uitproberen omdat die MF een ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximus Posted 4 april 2005 Author Report Share Posted 4 april 2005 Ik neem aan dat je bedoelt dat je de Denon als pre gebruikt? Ja, dat heeft zeker invloed. Maar, dat kun je toch zo uitproberen omdat die MF een ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidvh Posted 4 april 2005 Report Share Posted 4 april 2005 Het is nadelig als jij dat vind... In andere woorden, welke van de 2 vind je zelf beter klinken? Je oren zijn het beste meetinstrument. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximus Posted 4 april 2005 Author Report Share Posted 4 april 2005 Het is nadelig als jij dat vind...In andere woorden, welke van de 2 vind je zelf beter klinken? Je oren zijn het beste meetinstrument. Daar heb je helemaal gelijk in!! Mij probleem is dat ik op dit moment voor een cdspeler een sony dvdspeler gebruik die digitaal is aangesloten is op me receiver. Ik wil dus weten of het beter is om hem ook analoog op de a5 aan te sluiten. Als ik reacties krijg van "dat maakt niet uit !!" Dan probeer ik het geen eens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 4 april 2005 Report Share Posted 4 april 2005 Je wilt dus eigenlijk weten of de dac van de receiver beter is dan de dac van de dvd-speler? Als je dat probeert heb je eigenlijk 2 verschillen, de dac en de pre. Proberen kost toch niet veel? Alleen een ander kabeltje vanaf de dvd-speler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximus Posted 4 april 2005 Author Report Share Posted 4 april 2005 Je wilt dus eigenlijk weten of de dac van de receiver beter is dan de dac van de dvd-speler?Als je dat probeert heb je eigenlijk 2 verschillen, de dac en de pre. Proberen kost toch niet veel? Alleen een ander kabeltje vanaf de dvd-speler. Ok tot hier gaat mijn kennis van audio ......dac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 4 april 2005 Report Share Posted 4 april 2005 Je wilt dus eigenlijk weten of de dac van de receiver beter is dan de dac van de dvd-speler?Als je dat probeert heb je eigenlijk 2 verschillen, de dac en de pre. Proberen kost toch niet veel? Alleen een ander kabeltje vanaf de dvd-speler. Ok tot hier gaat mijn kennis van audio ......dac? dac = digital analog converter, van didtaal naar analoog dus. Maar wat houdt je tegen om het te proberen? De Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximus Posted 5 april 2005 Author Report Share Posted 5 april 2005 Je wilt dus eigenlijk weten of de dac van de receiver beter is dan de dac van de dvd-speler?Als je dat probeert heb je eigenlijk 2 verschillen, de dac en de pre. Proberen kost toch niet veel? Alleen een ander kabeltje vanaf de dvd-speler. Ok tot hier gaat mijn kennis van audio ......dac? dac = digital analog converter, van didtaal naar analoog dus. Maar wat houdt je tegen om het te proberen? De Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts