Guest 'hans Posted 3 februari 2001 Report Share Posted 3 februari 2001 ik heb een 5 jaar oude technics su a900mk2 geintegreerde versterker met een sony cdx 555es cd speler en die wil ik verkopen ze zijn bijde in bijna nieuw staat en werken bijden zonder defecten wat is dit nog waard de technics was nieuw 1299,- en de sony was nieuw 1799,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest schri607 Posted 3 februari 2001 Report Share Posted 3 februari 2001 beste hans, bij inruil schat ik zo tussen de 800,- en 1000,- gulden afhankelijk van de nieuw aan te schaffen set. in de particuliere verkoop zou je kunnen starten met zo'n 1200,- gulden maar ben bang dat daar niet zo veel animo voor is. suc6, ron Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerard Posted 8 februari 2001 Report Share Posted 8 februari 2001 Originally posted by 'hans:ik heb een 5 jaar oude technics su a900mk2 geintegreerde versterker met een sony cdx 555es cd speler en die wil ik verkopen ze zijn bijde in bijna nieuw staat en werken bijden zonder defecten wat is dit nog waard de technics was nieuw 1299,- en de sony was nieuw 1799,- beste hans, ik vrees dat je voor die technics niet veel zal krijgen,maar voor die SONY ES wel.Waarom,omdat de ES serie de duurste is van SONY.Ik zou hem zeker niet weg doen voor minder dan fl.1000 piek.Ik hoop dat je succes zult hebben met de verkoop. groeten, GERARD Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas Posted 8 februari 2001 Report Share Posted 8 februari 2001 Hoi Hans, Een half jaar geleden heb ik dezelfde cd-speler ook verkocht. Ik had hem te koop voor F800,- maar ik kreeg geen enkele reactie. Bij inruil heb ik er toch nog F900,- voor gekregen. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marijn Posted 12 februari 2001 Report Share Posted 12 februari 2001 Hoi Bas & Hans, Ik ben benieuwd waarom jullie een dergelijke goede CD speler eigenlijk weg doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas Posted 12 februari 2001 Report Share Posted 12 februari 2001 Hoi Marijn, Ik heb 2e hands een Naim CDI op de kop kunnen tikken. Deze speler kostte nieuw F6500,- en laat de Sony alle hoeken van de kamer zien... Groet, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marijn Posted 13 februari 2001 Report Share Posted 13 februari 2001 Ok, ik begrijp het. Ik wist niet eens dat er zo'n dure cd-spelers bestonden! Groet, Marijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B. Posted 13 februari 2001 Report Share Posted 13 februari 2001 Beste Hans, Je hebt een mooie cd-speler, goed loopwerk en een toenmalige topper laat hem modificeren bij Raatjes en hij kan weer aardig meedoen. Niet vergelijken met een speler van Fl.6500,= zijn dat niet appels met peren vergelijken? Luistergroeten Ruud Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas Posted 13 februari 2001 Report Share Posted 13 februari 2001 Nou Ruud, deze speler heeft absoluut geen modificatie nodig. Sommigen vinden hem zelfs nog beter dan de nieuwere CD2 en de CDX. Het is niet eerlijk om zo'n vergelijk te maken, maar als iemand wil weten waarom ik mijn Sony heb verkocht vind ik dit toch wel een vrij logische opmerking... Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 'hans Posted 14 februari 2001 Report Share Posted 14 februari 2001 ik wilde een hele set van een merk en ik vind dat sony versterkers te schel klinken dus zoek ik wat anders en ik heb nu al een muzical fidelity set gekocht maar moet dit nog verkopen dus ik wilde even weten wat dit nog ongeveer opbracht, m'n dealer wou dit niet inruilen (jammer genoeg) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B. Posted 14 februari 2001 Report Share Posted 14 februari 2001 B.Bas, Mischien had je na een eventuele mod.van de Sony die opmerking niet kunnen maken, betreffende het vergelijk met de Naim CDI, ken deze speler niet dus kan er zelf dus niet over oordelen en doe ik dus ook niet.Ben wel van mening dat een ongemod. 555 niet met de(meeste)huidige spelers van zijn toenmalige prijs mee kan komen.Heb de 555 overigens zelf ook gehad, daarna Proceed. Groet Ruud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts