Gabor Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Hallo daar! Binnenkort is mijn vader jarig en uiteraard wil ik hem een kado-tje geven! Op zijn verlanglijstje staan(het is niet mijn favoriete muziek maar goed): Philip Glass: Einstein on the beach Philip Glass: SATYAGRAHA Philip Glass: NAQOYQATSI Weet jij van jullie een zaak in Utrecht waar ze deze cd's verkopen?! Ik heb al wat op internet gesurfd maar helaas heeft dit geen resultaat opgeleverd! Alvast bedankt! Groeten, Gabor Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanD Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Heet voorheen Ear & Eye voorheen Staffhorst in de Drieharingstraat tegenwoordig niet Boudisque? Als ze het daar niet hebben, kun je het eigenlijk vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 6 april 2005 Report Share Posted 6 april 2005 Dit zijn toch wel de bekendere werken van Philip Glass , denk dat ze die bij de bijenkorf ook wel zullen hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts