Jump to content

Pro-ject "Debut" draaitafel

Alco
 Share

Recommended Posts

Hi folks,

Ik heb een soortgelijk berichtje al een tijdje geleden gepost,maar toen helaas zonder enige reactie,daarom nog 1 keer 'n 2e poging:

Is er ook iemand die onlangs de Pro-ject

"Debut" heeft aangeschaft c/q gehoord ??

Ik weet 't,ik ben misschien 'n ouwe zeur,maar al maanden zit in in dubio,om dus alsnog weer 'n draaitafel aan te schaffen.

Aangezien ik al (veeel te) veel geld heb uitgegeven de laatste tijd dacht ik aan 'n

simpele,doch enigszins muzikale draaitafel.

M'n oog was gevallen op de Pro-ject Debut.

Ik weet dat m'n versterker (Naim Nait-2) veel

betere draaitafels aankan,maar ik mot toch ergens beginnen. (zo houd ik voorlopig nog geld over om weer LP's te verzamelen)

Kortom, iemand enige ervaring met deze draaitafel ?

(of evt met de Project 1.2)

B.v.D.

Groeten,

Alco.

Guest tjebbie

Ik heb hem niet gehoord maar what hifi en hifi news waren er nogal vol van, ik geloof dat hij in nederland rond de 450 gulden zit. Als je het niet zeker weet dan kijk je toch voor een tweede hands thorens. Ik heb zelf de 150 die nu denk ik een jaar of 18 is deze klinkt vrij aardig en zijn voor rond de 150 piek te koop.

Hallo Tjebbie,

De Pro-ject Debut kost 550,-.

Ik heb inderdaad de testresultaten gelezen in WHat HiFi.

Om 2e hands te kopen vind ik vij spooky.

Vooral particulier zou ik niet zo gauw een 2e hands Thorens durven kopen. Ten eerste heb ik geen auto,en opsturen voordat ik 'm

uberhaupt heb gezien/beluisterd vind ik ook erg griezelig.

Daarnaast is juist een draaitafel een zeer gevoelig apparaat,dus zoiets laten opsturen

lijkt me niet zo verstandig.

Bij een nieuw apparaat, beluisterd en gekocht bij een dealer loop ik veel minder risico. Dat was in dit geval de reden waarvoor de keuze viel op de Pro-ject.

Groeten,

Alco.