Alfons.G Posted 19 april 2005 Report Share Posted 19 april 2005 Ja, al surfend naar voor mij nieuwe bandjes, afgaande op recensies en tips van anderen, kwam ik op de site van Mercury Rev. De schrik van mijn leven. De muziek is niet onaardig, maar mijn hemel want zingt de zanger vals. Op de stukjes die je kunt beluisteren in elk geval. Wedden dat jullie ook dergelijke ervaringen hebben gehad met andere bandjes. Vertel! Ik ga 8 juni naar mercury rev en hoop dat de zanger net zo zingt als op zijn cds . Er zijn nog kaartjes geloof ik een aanrader , en vals zingen ???????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 20 april 2005 Author Report Share Posted 20 april 2005 Ja, al surfend naar voor mij nieuwe bandjes, afgaande op recensies en tips van anderen, kwam ik op de site van Mercury Rev. De schrik van mijn leven. De muziek is niet onaardig, maar mijn hemel want zingt de zanger vals. Op de stukjes die je kunt beluisteren in elk geval. Wedden dat jullie ook dergelijke ervaringen hebben gehad met andere bandjes. Vertel! Ik ga 8 juni naar mercury rev en hoop dat de zanger net zo zingt als op zijn cds . Er zijn nog kaartjes geloof ik een aanrader , en vals zingen ???????? Als jij dat mooi vindt, hoop ik voor jou dat hij net zo zingt als op zijn cd's. Maar ik vind het echt vals.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts