Sodejuu Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 Toen waren er dus 3 eters.... Nl: Kraus CGM en ik. Vlak Paul niet uit. Als er iets te smikkelen valt, is ie meestal van de partij . Ruud ook geloof ik BTW, ik probeer er ook te zijn (kans = 80%). Ik breng dan een nieuwe phonotrap mee, onbekend, met een discrete opamp erin. Hij heeft alleen nog niet gespeeld. Als ik kom, kom ik samen met Hans als die het niet erg vindt. Vanaf Schijndel kunnen we dan wel samen rijden. Scheelt alweer een parkeerplaats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 Er is de Ortofon Jubilee en de Ebony, dit zijn dure elementen, een echt goedkope phonotrap is niet direct aanwezig maar evt. neemt Mordante de Claeraudio mee of zou ik de ASR nog mee kunnen nemen, ook heb ik nog een Creek trapje dat geschikt is voor de Jubilee. Dan kun je de Benz Micro Gold + Array vergelijken met de twee genoemde elementen en een goedkopere pre, daar is tijd zat voor. Dat is voor jou interessant bij de vraag wel/niet een ander element. Naar mijn idee komen zulke combinaties vanzelf aan de orde. En er is nog een trap gearriveerd zie ik in de vorige posting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 En er is nog een trap gearriveerd zie ik in de vorige posting. en dat is ook nog een echt goedkope Ik heb de 2.0G hier liggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 22 mei 2005 Members Report Share Posted 22 mei 2005 Ziet er deftig uit voor die centjes. (139,90 euro of is het 219,90 euro?) Zou inderdaad een interessant trapje kunnen zijn. Neem hem vooral mee zou ik zeggen. Leuk om te vergelijken met bv de Clearaudio. Krijgen we het alsnog druk... Groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 mei 2005 Report Share Posted 22 mei 2005 Ziet er deftig uit voor die centjes. (139,90 euro of is het 219,90 euro?) Zou inderdaad een interessant trapje kunnen zijn. Neem hem vooral mee zou ik zeggen. Leuk om te vergelijken met bv de Clearaudio. Krijgen we het alsnog druk... Groet Hij kost normaal idd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 22 mei 2005 Members Report Share Posted 22 mei 2005 Effe een ander vraagje , betreffende de tafel van Mordante , de Rega P25 die ken ik , maar de Ortofon MC 2 ? Kan hem op de Ortofon site niet terug vinden , en na wat gegoogle vind ik 1 hit, nl het bericht van Kraus ( plus 8000 niet ter zake )... Ik probeer me van te voren altijd in de materie te verdiepen , maar waar vind ik iets over de MC 2... BVD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 22 mei 2005 Report Share Posted 22 mei 2005 Dat is mij ook overkomen; ik kreeg van Mordante een PB-tje dat hij er zou zijn met de Rega en hij corrigeerde met de vermelding dat hij geen MC20 maar een Ortofon MC2 had. Ik heb dat element evenmin als jij terug kunnen vinden. Ik was daarom achteraf wel blij met je aanbod van de Jubilee, een zeer verantwoorde keuze voor de phonotrappen. Helemaal (): gisteravond een Ortofon Jubilee(70!) gehoord op een Oracle Delphi/SMEV, Accuphase, B&W 801 monsters. Ik ben zeer benieuwd naar wat de veel nieuwere Jubilee doet op de FatBob/M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 22 mei 2005 Report Share Posted 22 mei 2005 Toen waren er dus 3 eters.... Nl: Kraus CGM en ik. Vlak Paul niet uit. Als er iets te smikkelen valt, is ie meestal van de partij . Ruud ook geloof ik BTW, ik probeer er ook te zijn (kans = 80%). Ik breng dan een nieuwe phonotrap mee, onbekend, met een discrete opamp erin. Hij heeft alleen nog niet gespeeld. Als ik kom, kom ik samen met Hans als die het niet erg vindt. Vanaf Schijndel kunnen we dan wel samen rijden. Scheelt alweer een parkeerplaats Geerdie en waarschijnlijk ook Jerry gaan mee eten. We zijn dan dus waarschijnlijk met 5. De rest...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 22 mei 2005 Members Report Share Posted 22 mei 2005 Dat is mij ook overkomen; ik kreeg van Mordante een PB-tje dat hij er zou zijn met de Rega en hij corrigeerde met de vermelding dat hij geen MC20 maar een Ortofon MC2 had. Ik heb dat element evenmin als jij terug kunnen vinden. Het heeft even geduurd , maar dit is hem dan. De specificaties vind je op http://www.phonophono.de/YA13031_28.php3?Kennung= Hij is dus gewoon nog leverbaar terwijl hij niet op de Ortofon site staat...Typisch... Groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 22 mei 2005 Report Share Posted 22 mei 2005 Paul heeft helaas af moeten zeggen; hij gaat de dag nog feestelijker doorbrengen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 22 mei 2005 Report Share Posted 22 mei 2005 Voor het afregelen van de geluidssterkte is er wel een test LP met een paar testtonen nodig. Iemand moet dus wel zoiets meenemen. Mijn exemplaar is dringend aan vernieuwing toe; de tikken en spetters er in zullen een goede meting er niet makkelijk op maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 mei 2005 Report Share Posted 23 mei 2005 Mordante John Picoso Marc Speedy Andre Sodejuu Carl ? laten jullie ook weten of jullie meeeten.... Dan kan ik gaan reserveren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 mei 2005 Report Share Posted 23 mei 2005 Paul heeft helaas af moeten zeggen; hij gaat de dag nog feestelijker doorbrengen En terecht. Wie gaat er nou op z'n eigen trouwdag en zulk prachtig weer in het vooruitzicht naar zo'n suffe bijeenkomst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 mei 2005 Report Share Posted 23 mei 2005 Paul heeft helaas af moeten zeggen; hij gaat de dag nog feestelijker doorbrengen En terecht. Wie gaat er nou op z'n eigen trouwdag en zulk prachtig weer in het vooruitzicht naar zo'n suffe bijeenkomst. Tja..... maar je trouwdag komt elk jaar terug (als het goed is)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 mei 2005 Report Share Posted 23 mei 2005 MordanteJohn Picoso Marc Speedy Andre Sodejuu Carl ? laten jullie ook weten of jullie meeeten.... Dan kan ik gaan reserveren. Jerry prikt ook een vorkje mee... Nou de rest nog.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc Posted 23 mei 2005 Report Share Posted 23 mei 2005 ik zal er wel bij zijn, helaas kan ik niet mee na afloop eten. tot zaterdag. groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 23 mei 2005 Report Share Posted 23 mei 2005 MordanteJohn Picoso Marc Speedy Andre Sodejuu Carl ? laten jullie ook weten of jullie meeeten.... Dan kan ik gaan reserveren. Jerry prikt ook een vorkje mee... Nou de rest nog.... Beste Hans, Zeer waarschijnlijk ben ik bij het eten niet aanwezig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 24 mei 2005 Report Share Posted 24 mei 2005 MordanteJohn Picoso Marc Speedy Andre Sodejuu Carl ? laten jullie ook weten of jullie meeeten.... Dan kan ik gaan reserveren. Jerry prikt ook een vorkje mee... Nou de rest nog.... Beste Hans, Zeer waarschijnlijk ben ik bij het eten niet aanwezig Ik zal proberen toch voor jouw te reserveren. Wanneer je alsnog komt kun je er tenminste bij. Blijven er nog Mordante, Speedy Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 24 mei 2005 Report Share Posted 24 mei 2005 Ik breng de dag nog een keertje onder de aandacht want het zaaltje is nog niet helemaal vol. Dat is jammer want het wordt interessant genoeg, er is een absolute topset beschikbaar gesteld, er wordt mooie muziek gedraaid, het is de leukste gelegenheid om eens wat forumleden te ontmoeten, er is de kans om achteraf gefundeerd kritiek te spuien of de loftrompet te steken en het allermooiste, deze dag zijn de hearders helemaal de baas over wat er tijdens de dag gaat gebeuren. In de eerste posting van dit topic staan adres, tijden en de te beluisteren apparaten. Een uitdaging voor een uitdagend gehoor! !!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 24 mei 2005 Report Share Posted 24 mei 2005 Ik heb een PB-tje van Mordante ontvangen waarin hij zegt dat hij komt, vergezeld door de Rega. Dus dat zit wel goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 24 mei 2005 Report Share Posted 24 mei 2005 Mag ik mijzelf nog uitnodigen voor de luistersessie? Ik ben nog niet helemaal zeker of het gaat lukken, maar ik ga mijn best doen. Enno , die 's-avonds voor de Fabeltjeskrant weer thuis moet zijn en dus sowieso niet mee-eet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 24 mei 2005 Report Share Posted 24 mei 2005 Mee eten gaan voorlopig: Kraus, Geerdie, CGM, Jerry, Sodejuu en ik. Misschien Picoso nog. Ik wil morgenavond gaan reserveren. Wanneer er nog iemand meer mee wil moet hij opschieten. Van Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 24 mei 2005 Report Share Posted 24 mei 2005 Mag ik mijzelf nog uitnodigen voor de luistersessie? Ik ben nog niet helemaal zeker of het gaat lukken, maar ik ga mijn best doen. Enno , die 's-avonds voor de Fabeltjeskrant weer thuis moet zijn en dus sowieso niet mee-eet. Je bent van harte welkom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 24 mei 2005 Report Share Posted 24 mei 2005 Hai Hans, Meeeten doe ik niet, maar als ik enigszins kan kom ik. Waarschijnlijk kom ik vanuit Sneek! Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 24 mei 2005 Report Share Posted 24 mei 2005 Ik heb na de sessie nog iets in Weert te doen, mee eten zou teveel tijd gaan kosten (uurtje rijden naar Weert en dan nog terug naar huis). Heel vroeg aanwezig ben ik (zoals bekend ) ook niet, want mijn huishouden wordt niet vanzelf gedaan. Bovendien heb ik zondag ook een lange dag buiten de deur, dus ik moet een keus maken .... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts