Jump to content

Let's hear it for the phonotrap!

Guest Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

Hai Hans,

Meeeten doe ik niet, maar als ik enigszins kan kom ik. Waarschijnlijk kom ik vanuit Sneek!

Carl

Beste Carl,

Als jij toch uit Sneek komt : ) Hier staat nog een Unison Research/Roksan/Bluenote phono trap te wachten ,of moet ik ze naar Kraus sturen ?

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Guest Kraus vonBentinck

Hoi Henk,

Het programma zit redelijk vol maar een extra phonotrap is misschoen handig voor de draaitafelvergelijking 's middags. We gebruiken daarvoor de Array juist omdat deze via de afstandsvediening zo gemakkelijk op alle parameters is in te stellen.

Eventueel zou een extra trap ook goed en vlot instelbaar moeten zijn en dus niet via interne dipswitches. Ook aardig zou zijn wanneer het een trap uit het goedkopre segment zou zijn, dus bijvoorbeeld de Bluenote. De prijsklasse van de Roksan (hoewel ik daar zelf nieuwsgierig naar ben) is al ruim vertegenwoordigd.

Meenemen door Carl heeft verre de voorkeur boven verzending, waarvoor de tijd gaat dringen.

Hoi Henk,

Het programma zit redelijk vol maar een extra phonotrap is misschoen handig voor de draaitafelvergelijking 's middags. We gebruiken daarvoor de Array juist omdat deze via de afstandsvediening zo gemakkelijk op alle parameters is in te stellen.

Eventueel zou een extra trap ook goed en vlot instelbaar moeten zijn en dus niet via interne dipswitches. Ook aardig zou zijn wanneer het een trap uit het goedkopre segment zou zijn, dus bijvoorbeeld de Bluenote. De prijsklasse van de Roksan (hoewel ik daar zelf nieuwsgierig naar ben) is al ruim vertegenwoordigd.

Meenemen door Carl heeft verre de voorkeur boven verzending, waarvoor de tijd gaat dringen.

Ha die Kraus,

Ik had het eerder al ter berde gebracht , maar wist toen nog niet dat AudioPaul niet zou komen met Roksan.

Ook weet ik niet of Beuky komt met Unison Research.

Ik kom in ieder geval niet op zaterdag , met Bluenote ;)

Vandaar dat ik jou vanavond een PB tje wilde sturen, het waarheen te sturen.

Toen zag ik dat Carl verhuist was naar Sneek en naar Den Bosch toe reist.

Zodoende.

MvG,

Haudio

Guest Kraus vonBentinck

Beunky heeft een zo overladen luisterprogramma heb ik begrepen dat hij dringend behoefte heeft aan een luistervrije zaterdag; de Unison Research is er dus niet bij. Dat vind ik ook weer jammer want ik had graag de combinatie met de U R gehoord en de Ebony. Maar ja, je kunt niet alles hebben.

Het blijft toch interessant, Acoustech is hier redelijk onbekend, de Lukaschek/Benz combinaties al vele malen geprezen, de Array en JK onvervalste producten van eigen bodem en allen in een prijsklasse waarvan je wel iets mag verwachten.

Dat doen we dus voorlopig ook.

Dat je er zelf niet bij kunt zijn is natuurlijk jammer. Maar je mag verwachten dat de wijsheid bij de deelnemers in grotere mate zal aangroeien dan bij jou het geval zou zijn geweest. Voor de gezelligheid ben je overigens wel een beetje onmisbaar, maar het is niet anders.

Beste Kraus,

Mag ik nog iemand aanmelden , voor jullie luisterplatenspelervoorversterkerelementenshow Robby woont nl in Den Bosch en wil graag wat ervaring opdoen wat betreft de niveau en kwaliteitsverschillen op analoog gebied.

MvG,

Haudio

Ps hij heeft inmiddels verschillende gehoord in Sneek

Mee eten gaan voorlopig:

Kraus, Geerdie, CGM, Jerry, Sodejuu en ik. Misschien Picoso nog.

Ik wil morgenavond gaan reserveren.

Wanneer er nog iemand meer mee wil moet hij opschieten.

Van Andr

Guest Kraus vonBentinck

Welkom Robby, er is nog plaats dus.......

Ik neem aan dat Robby niet op hear actief is maar alles wat hij weten moet staat in de eerste posting van dit topic. We zien hem vanzelf verschijnen.

Welkom Robby, er is nog plaats dus.......

Ik neem aan dat Robby niet op hear actief is maar alles wat hij weten moet staat in de eerste psoting van dit topic. We zien hem vanzelf verschijnen.

Beste Kraus,

Robby heeft verstand van lekker eten, zie www.tokosanglee.nl

Ook heeft hij een paar uitstekende oren aan het hoofd, heb ik gemerkt , want de verfijnde verschillen tussen een Transfiguration Aria en een Benz Micro Glider wist hij feilloos te omschrijven.

Ook de super kwaliteiten van een Jan Allaerts wist hij te waarderen.

MvG,

Haudio

Reserveren is gebeurt, hier gaan we naar toe...

Jansen en Jansen

Eten......hoor ik iets over eten :rolleyes:

Sorry Ruud... ik heb je over het hoofd gezien....

Maar ja, aangemeld heb je je ook niet.... Ik loop al minstens een week te zeuren over er wie er nou mee gaat eten..

Wanneer je nog mee wilt kan ik de reservering wijzigen.

Guest Kraus vonBentinck

Ik zie dat er zelfs een Heerenkamer is!!!!!!. Al mijn vermoedens over wat er allemaal op het platteland te beleven valt worden bevestigd ;)

Ik zie dat er zelfs een Heerenkamer is!!!!!!. Al mijn vermoedens over wat er allemaal op het platteland te beleven valt worden bevestigd ;)

Waren we maar met 24 Heren.... Dan hadden we met recht deze kamer kunnen reserveren.... :rolleyes: Nu zijn we slechts met 8

Guest Kraus vonBentinck

Waren we maar met 24 Heren.... Dan hadden we met recht deze kamer kunnen reserveren.... :rolleyes: Nu zijn we slechts met 8

Dan is er nog plaats voor 16 dames :D

Robby heeft verstand van lekker eten, zie www.tokosanglee.nl

Nou, ik moet zeggen dat een sateetje er beter in zou gaan dan zo'n Bossche bol, zo'n deegbal met slagroom waar ik altijd misselijk van word..

Guest Kraus vonBentinck

Huren? Dat valt tegen :(

Ik dacht dat die op het platteland (de lucht van hooi en stro, weet je wel) vanzelf op je afkwamen. Allemaal wilde boerendochters, daar.

PS ik woon nog niet in Sneek maar heb een boot in Heeg waar ik het weekend naar toe moet. Ik probeer zondagochtend terug te gaan en rechtstreeks naar Hobo.

Carl

Heeft iemand trouwens muziek van Maskela op elpee, bijv. dat stuk over de trein naar .... met de bekende 'fluit' :unsure:

Dat stuk is namelijk lekker dynamisch, stevig en ook wel ruimtelijk :rolleyes:

Andr

Effe een volgens mij gemakkelijkste methode om bij Hobo te komen...

- De A2 volgen tot aan de afslag Veghel.

- Deze afslag kiezen, en beneden aangekomen richting centrum kiezen.

- Deze weg ligt naast de Zuidwillemsvaart.

- Deze weg volgen tot aan het eind (voorbij viaduct..!!) en hier rechtsaf en over de brug gaan.

- Wanneer je de weg volgt kom je vanzelf weer naast het kanaal maar dan aan de andere kant (de bocht naar links voorbij de brug volgen).

- Bij de Tweede ophaalbrug links, je bent nu in de Hinthamerstraat.

- Hobo zit aan de linkerzijde net voor de St Jans kathedraal envoorbij het grote verticale reclamebord van "van Dijk en van Heesch".

- Parkeren kun je in de parkeergarage in de St Jozefstraat. Deze ligt net voorbij de St Jan rechts.

Voor de deur van Hobo mag je alleen stoppen voor laden en lossen. Blijf wel bij je auto, want de parkeerpolitie in den Bosch is uiterst streng. Stop ook niet op de fietsstrook aan de linkerkant. Dit levert n.l. al snel een bekeuring op.

Een voordeel van de locatie bij Hobo is dat deze midden in de stad ligt. Er zijn dus allerlei horecagelegenheden en winkels om de honger en dorst te stillen.

Koffie is er in de winkel. Gekoeld bronwater ook. Voor iets anders zul zelf moeten zorgen.

:) (m'n eerste smiley...., het lachen is me de laatste weken n.l. wel vergaan)

Edited by Hans van Liempd

Ik ben vanavond even bij Hobo geweest.

We gaan draaien met de Master Slamm, een DK geintegreerde versterker en NBS kabels. De DK versterker is nog tot 11:00 uur nog voor een demo nodig, maar staat daarna de hele dag tot onze beschikking. Eventueel kunnen we tot die tijd draaien met een Audio Research versterker. Stekkerblokken zullen er voldoende zijn, evenals ruimte om de draaitafels en pre's op te zetten.

Rick Paap komt morgen persoonlijk de speakers en installatie opstellen. Dit komt dus wel goed. Zaterdag zal hij er ook bij zijn.

Ik hoorde ook dat er in de winkel nog wat mensen waren geweest die ook (gedeeltelijk) bij deze bijeenkomst zouden willen zijn. Ik denk dus dat we de 20 nog wel gaan halen....

B)