bernie Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Wie heeft er een suggestie voor een goed stekkerblok die mogelijk de inschakelpieken van halogeenlampen goed kan filteren. Wellicht kun je een merk/type aangeven en erbij zetten waar ik dit kan aanschaffen. Er moet wel een eindversterker aan komen te hangen. Ik wil er max 100 euro voor uit trekken!. alvast dank! groet Bernie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Probeer iets van Belkin, die hebben voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaapiekrekel Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Zou een stekkerblok van Naim een optie zijn, heb ik 2 jaar terug aangeschaft. Was volgens mij niet zo heel erg duur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Wie heeft er een suggestie voor een goed stekkerblok die mogelijk de inschakelpieken van halogeenlampen goed kan filteren. Wellicht kun je een merk/type aangeven en erbij zetten waar ik dit kan aanschaffen. Er moet wel een eindversterker aan komen te hangen. Ik wil er max 100 euro voor uit trekken!. alvast dank! groet Bernie Een Schaffner netfilter tussen de halogeen en het stopcontact Mijn advies...........pak de vervuiler aan. precies. Dat lijkt me de beste oplossing Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 8 april 2005 Report Share Posted 8 april 2005 Wie heeft er een suggestie voor een goed stekkerblok die mogelijk de inschakelpieken van halogeenlampen goed kan filteren. Wellicht kun je een merk/type aangeven en erbij zetten waar ik dit kan aanschaffen. Er moet wel een eindversterker aan komen te hangen. Ik wil er max 100 euro voor uit trekken!. alvast dank! groet Bernie Een Schaffner netfilter tussen de halogeen en het stopcontact Mijn advies...........pak de vervuiler aan. precies. Dat lijkt me de beste oplossing Ja, en blijf weg uit de PC shop,daar kan je NIETS kopen voor je audio! Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 9 april 2005 Report Share Posted 9 april 2005 Wie heeft er een suggestie voor een goed stekkerblok die mogelijk de inschakelpieken van halogeenlampen goed kan filteren. Wellicht kun je een merk/type aangeven en erbij zetten waar ik dit kan aanschaffen. Er moet wel een eindversterker aan komen te hangen. Ik wil er max 100 euro voor uit trekken!. alvast dank! groet Bernie Een Schaffner netfilter tussen de halogeen en het stopcontact Mijn advies...........pak de vervuiler aan. precies. Dat lijkt me de beste oplossing Ja, en blijf weg uit de PC shop,daar kan je NIETS kopen voor je audio! Inderdaad zelfs ferrietringen hebben ze meestal niet eens Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts