mordante Posted 14 april 2005 Report Share Posted 14 april 2005 Heb niet even een 20 minuten naar een set wilson audio wat puppies zitten luisteren, ze zijn nog niet helemaal ingespeeld. Maar ik was best onder de indruk. de pre/power en CD waren van de firma Mark Levison, bekabeling Cardas. Doe mij ook maar zo'n setje (helaas is zo'n set een aantal jaar salarissen voor mij) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proprius Posted 14 april 2005 Report Share Posted 14 april 2005 Puppy! Puppy? Heb net even een 20 minuten naar een set wilson audio wat puppies zitten luisteren. Luisteren Ze zijn nog niet helemaal ingespeeld. Conclusie Maar ik was best onder de indruk. Set beschrijving de pre/power en CD waren van de firma Mark Levison, bekabeling Cardas. PS: Doe mij ook maar zo'n setje (helaas is zo'n set een aantal jaar salarissen voor mij) Ik heb je quote even veranderd in een stijl die we op een andere website heel duidelijk tegenkomen. Daar staat echter ook heel veel bla-bla in, dus dat heb ik er voor de zekerheid niet bijgedaan... Prima recensie hoor, d Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 15 april 2005 Report Share Posted 15 april 2005 (edited) Puppy! Puppy? Heb net even een 20 minuten naar een set wilson audio wat puppies zitten luisteren. Luisteren Ze zijn nog niet helemaal ingespeeld. Conclusie Maar ik was best onder de indruk. Set beschrijving de pre/power en CD waren van de firma Mark Levison, bekabeling Cardas. PS: Doe mij ook maar zo'n setje Edited 15 april 2005 by audiofreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 15 april 2005 Report Share Posted 15 april 2005 Ik heb bij de laatste VAD aan het eind even 10 minuten geluisterd toen de heren importeurs zelf even konden draaien. Er werd daar gedraaid met de nieuwste Arcam's P1 monoblocks, maar dat was een 175W/8 Ohm en die konden de speakers dus eigenlijk niet lekker aansturen. Maar ik was wel dermate onder de indruk van de Wilson's! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 16 april 2005 Members Report Share Posted 16 april 2005 Maar dat was dan zeker om hun fysieke kwaliteiten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 16 april 2005 Report Share Posted 16 april 2005 Maar dat was dan zeker om hun fysieke kwaliteiten... Mooi is anders, als je dat bedoelt. Ik vind ze eigenlijk lelijk. Wil je iets moois, dan kan je toch bijna alleen bij de Italianen terecht, wat kunnen die alles een geweldige "look" geven. Maar wat ik hoorde gaf wel blijk van een geweldige potentie. Er zat veel meer in dan er nu uit kwam. Ik zou die Wilson's wel eens achter mijn set willen horen! (Of misschien ook maar beter van niet........) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 16 april 2005 Author Report Share Posted 16 april 2005 een set kost iets van 25.000 of zo toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 16 april 2005 Report Share Posted 16 april 2005 Wilson Audio spreekt mij ook erg aan. Een paar maanden geleden heb ik nog een luistershow bij Mijn Hifi bijgewoond en geluisterd naar de Wilson Audio Maxx. Twee Halcro DM58 mono's met aan weerszijden Wilson Audio Maxx Deze ca. 1.60 meter hoge, 200 kilo zware en full range beauties waren aangesloten op Halcro monoblokken, Mark Levinson No.32 Ref. voorversterker en ML 390S cd-speler en zette met deze apparatuur een ongekend realistisch plaatje neer. Ik meen dat de Maxx qua rangorde direct onder de Grand Slam X zit en zullen waarschijnlijk onbetaalbaar zijn. Als ik er het geld voor had mogen ze de Maxx van mij zo m'n woonkamer binnenrollen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 16 april 2005 Report Share Posted 16 april 2005 een set kost iets van 25.000 of zo toch? Volgens mij nog 5 of 10 meer...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 16 april 2005 Report Share Posted 16 april 2005 Ik zal wel optenen trappen maar geen enkel geluid hoe mooi het ook moge klinken is me dat geld waard Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 16 april 2005 Report Share Posted 16 april 2005 Ik zal wel optenen trappen maar geen enkel geluid hoe mooi het ook moge klinken is me dat geld waard Kwestie van bestedingsruimte, ook voor jou hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 16 april 2005 Report Share Posted 16 april 2005 Twee Halcro DM58 mono's met aan weerszijden Wilson Audio Maxx Als ik er het geld voor had mogen ze de Maxx van mij zo m'n woonkamer binnenrollen. Bij mij ook.... Het beste wat ik de laatste tijd heb gehoord. Maar dan bij Multifoon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts